Την πρωτοχρονιάτικη πίτα του κόβει το Σωματείο Εργαζομένων Δήμου Αμαρουσίου την Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015, στις 12:30 μ.μ., στο παλιό αμαξοστάσιο της πόλης, Αγίου Αθανασίου 31, δίπλα στον Άγιο Ελευθέριο.
Οι εργαζόμενοι του Δήμου θα γλεντήσουν με μουσική, σουβλάκια και καλό κρασί.

