Την πίτα του κόβει το Σωματείο Εργαζομένων Δήμου Αμαρουσίου

Την πίτα του κόβει το Σωματείο Εργαζομένων Δήμου Αμαρουσίου

Πρόσκληση στην κοπή πίτας του Σωματείου Εργαζομένων ΑμαρουσίουΤην πρωτοχρονιάτικη πίτα του κόβει το Σωματείο Εργαζομένων Δήμου Αμαρουσίου την Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015, στις 12:30 μ.μ., στο παλιό αμαξοστάσιο της πόλης, Αγίου Αθανασίου 31, δίπλα στον Άγιο Ελευθέριο.

Οι εργαζόμενοι του Δήμου θα γλεντήσουν με μουσική, σουβλάκια και καλό κρασί.

Δημοφιλή άρθρα