Το 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας βραβεύθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «ΚΑΡΕ-ΚΑΡΕ στις συνήθειες Υγείας μας» το οποίο πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου.
Συγκεκριμένα, το σχολείο απέσπασε:
- 2ο βραβείο για την ταινία μικρού μήκους «Το στοίχημα».
- 4ο βραβείο για την ταινία μικρού μήκους «Τα πατατάκια».
- Επιλογή της ταινίας «Τα πατατάκια» για εκπροσώπηση της Ελλάδας στο Πανευρωπαϊκό Συνέδριο ΕΙΝ που πραγματοποιήθηκε στο Άμστερνταμ στις 23-24 Νοεμβρίου 2016 για την πρόληψη στην υγεία των εφήβων.
Σε ανακοίνωσή του ο δήμαρχος Νέας Ιωνίας, Ηρακλής Γκότσης, δίνει τα θερμά του συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες που πήραν μέρος, καθώς και στους εκπαιδευτικούς τους.

