Ενότητα για τη Ν. Ιωνία: H δημοτική αρχή δυσκολεύει την πρόσβαση των μαθητών στο 3ο Δημοτικό Σχολείο
zoulga.gr
Κοινωνία

Ενότητα για τη Ν. Ιωνία: H δημοτική αρχή δυσκολεύει την πρόσβαση των μαθητών στο 3ο Δημοτικό Σχολείο

Το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων με τη σύμφωνη γνώμη της δημάρχου και της δημοτικής αρχής χαρακτήρισε το 3ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ιωνίας ως Πειραματικό με έναρξη ισχύος από το επόμενο σχολικό έτος 2021-2022, όπως ενημερώνει η δημοτική παράταξη Ενότητα για τη Νέα Ιωνία, με επικεφαλής τον δημοτικό σύμβουλο Χρήστο Κανλή.

Στη συνέχεια της σχετικής ανακοίνωσης, ο συνδυασμός αναφέρει:

Αυτό σημαίνει ότι οι μαθητές του 3ου Δημοτικού Σχολείου θα αλλάξουν σχολικό περιβάλλον, καθώς δικαίωμα εγγραφής και φοίτησης στο σχολείο θα έχουν μόνο όσα παιδιά κληρωθούν από το σύνολο της Περιφερειακής Ενότητας Βόρειου Τομέα Αθηνών. Το 3ο Δημοτικό Σχολείο της Νέας Ιωνίας θα είναι σχολείο που δεν θα χρησιμοποιείται από τους μαθητές της πόλης μας.

Οι περίπου 170 μαθητές του 3ου Δημοτικού, θα αναγκαστούν να ενσωματωθούν στο γειτονικό 1ο Δημοτικό, το οποίο είναι ήδη υπεράριθμο ή σε κάποιο άλλο ιδιωτικό ή δημόσιο σχολείο, μακριά από τον τόπο κατοικίας τους.

Η μετατροπή του 3ου Δημ. Σχολείου σε Πειραματικό έγινε από το υπουργείο Παιδείας, με τις ευχές της δημάρχου και της αντιδημάρχου Παιδείας, οι οποίες στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Δευτέρας 24 Μαΐου ήταν η φωνή της υπουργού κ. Κεραμέως και δεν ασχολήθηκαν καθόλου με το πρόβλημα που δημιουργείται σε δεκάδες οικογένειες Ιωνιωτών.

Τα προβλήματα που δημιουργούνται έχουν και γενικότερο χαρακτήρα. Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας θα έπρεπε να ακουμπήσει με ενδιαφέρον και ωριμότητα πάνω στα προβλήματα της παιδείας και να τα αντιμετωπίσει.

Η πολιτική της ίδρυσης ελάχιστων Πειραματικών και Πρότυπων Σχολείων ενισχύει ανισότητες και την κοινωνική αδικία. Διαταράσσονται οι μικρές σχολικές κοινωνίες αφού οι μαθητές αλλάζουν σχολικό περιβάλλον, δημιουργούνται σχολεία δύο ταχυτήτων, ενώ πρόσβαση στην αναβαθμισμένη γνώση θα έχουν λίγοι και «τυχεροί».

Ρωτάμε τη δήμαρχο Νέας Ιωνίας και την υπουργό Παιδείας:

  • Γιατί η ποιοτική αναβάθμιση πρέπει να περιορίζεται σε συγκεκριμένα, ολιγάριθμα σχολεία και να μην αφορά το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας; 
  • Πώς θα λυθεί το θέμα της απορρόφησης των παιδιών του 3ου Δημοτικού από τα ήδη υπεράριθμα γειτονικά σχολεία;
  • Τι θα πείτε στους γονείς των παιδιών του 3ου Δημοτικού που τα παιδιά τους αναγκάζονται να αλλάξουν σχολικό περιβάλλον, ενώ οι αίθουσες του παλαιού τους σχολείου, από το Σεπτέμβριο, θα φιλοξενούν λίγους, τυχερούς μαθητές από άλλους Δήμους; 

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet