Στο έμψυχο δυναμικό του Δήμου Παπάγου – Χολαργού εντάσσονται τέσσερις νέοι μόνιμοι υπάλληλοι.
Το πρωί της Τετάρτης 10 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η τελετή ορκωμοσίας, παρουσία του δημάρχου Ηλία Αποστολόπουλου.
Πρόκειται για τρεις υπαλλήλους Διοικητικού Οικονομικού Π.Ε. και ενός εργάτη καθαριότητας Υ.Ε., εξωτερικών χώρων.
Η δημοτική αρχή αναφέρει ότι με τη βούλησή της και τη συνεργασία όλων των εμπλεκομένων, η προσθήκη των τεσσάρων νέων υπαλλήλων, αποτελεί ένα θετικό βήμα για έναν πιο αποτελεσματικό, ανθρώπινο και λειτουργικό Δήμο Παπάγου – Χολαργού.
Τέλος, η δημοτική αρχή καλωσορίζει τους νέους υπαλλήλους και τους εύχεται καλή και δημιουργική θητεία, στα νέα τους καθήκοντα.

