Με τον πολλά υποσχόμενο Παναγιώτη Ζώτα αντικαθιστά ο Νεοπεντελικός την αποχώρηση του Δήμου Σταμάτη από τον πάγκο του.
Η διοίκηση της ομάδας των Βορείων Προαστίων εκτίμησε τον επαγγελματισμό του νεαρού τεχνικού, ο οποίος έχει εργαστεί και ως πρώτος, αλλά και ως προπονητής τερματοφυλάκων, σε Κορωνίδα, Βριλήσσια, Πετράλωνα, Ηράκλειο, Απόλλων Σμύρνης (Κ19) και στις Μικτές Αθηνών για τέσσερα χρόνια.
Σημειώνεται ότι η ομάδα του Νεοπεντελικού ξεκινά την προετοιμασία της την Τρίτη 16 Αυγούστου.

