Η Ένωση Γονέων Δήμου Πεντέλης συναντήθηκε με τον πρόεδρο του Οργανισμού Πολιτισμού και Αθλητισμού (ΟΠΑΘ) του Δήμου Πεντέλης, Παναγιώτη Μούστρη, σχετικά με το φετινό Καλοκαιρινό Camp του Δήμου.
Όπως ενημερώνει με ανακοίνωσή της η Ένωση, ο πρόεδρος του ΟΠΑΘ διαβεβαίωσε τα μέλη της Ένωσης ότι το camp θα πραγματοποιηθεί και ότι οι λεπτομέρειες της διοργάνωσης θα ανακοινωθούν τη Δευτέρα 10 Ιουνίου 2019.
Υπενθυμίζουμε ότι το θέμα της διοργάνωσης του camp έχει θέσει, με ερωτήματά του προς τον πρόεδρο του ΟΠΑΘ, και ο επικεφαλής της παράταξης Μπροστά Μαζί, Λευτέρης Κοντουλάκος.

για το καλοκαιρινό camp του ΟΠΑΘ Δήμου Πεντέλης

