Βράβευση του Παίδων Πεντέλης για την «Ποιότητα Υπηρεσιών»
Κοινωνία

Βράβευση του Παίδων Πεντέλης για την «Ποιότητα Υπηρεσιών»

Το Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Πεντέλης – Τμήμα Γραμματείας Εξωτερικών Ιατρείων & Επειγόντων Περιστατικών, βραβεύτηκε στην κατηγορία «Ποιότητα Υπηρεσιών» στο πλαίσιο του διαγωνισμού Healthcare Business Awards 2019, διακρινόμενο για την Αναβάθμιση και τον Εκσυγχρονισμό των παρεχομένων Υπηρεσιών Υγείας προς τους μικρούς ασθενείς.

Με σεβασμό και αγάπη προς τα παιδιά, θέτοντας νέα δεδομένα στην ποιότητα και στην εξυπηρέτηση των προσερχόμενων ασθενών στα Εξωτερικά Ιατρεία του, κέρδισε την τρίτη συνεχόμενη βράβευση για τις πρωτοπόρες και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες του.

Βελτιστοποιώντας τους διαθέσιμους πόρους και αξιοποιώντας τεχνολογικές καινοτομίες, η διοίκηση και το Τμήμα Γραμματείας Εξωτερικών Ιατρείων & Επειγόντων Περιστατικών, έθεσαν ως στόχο την μείωση του χρόνου αναμονής των μικρών ασθενών και των οικογενειών τους και την άμεση εξυπηρέτησή τους, υποβοηθούμενη από τη χρήση διαδικτυακών εφαρμογών, την ποιοτικότερη διαχείριση των ασθενών και την αύξηση ικανοποίησης υπό το πρίσμα των γονέων.

Θεσπίστηκαν δείκτες ποιότητας υπηρεσιών στα Εξωτερικά Ιατρεία, όπως η μέτρηση του μέσου χρόνου αναμονής και εξυπηρέτησης ασθενών σε τακτικά ραντεβού και επείγοντα περιστατικά, με στόχο την αξιολόγηση των υπηρεσιών και την αναβάθμιση της καθημερινής ποιοτικής φροντίδας των μικρών ασθενών.    

Ταυτόχρονα μέσω του ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης ασθενών, δίδεται η δυνατότητα στο γονέα να ενημερωθεί σε πραγματικό χρόνο μέσω της ιστοσελίδας του νοσοκομείου www.paidon-pentelis.gr, για τους χρόνους αναμονής του Νοσοκομείου, τον αριθμό που εξυπηρετείται εκείνη τη στιγμή και αν επιθυμεί να εκδώσει ηλεκτρονικό εισιτήριο προτεραιότητας ασθενών εξ αποστάσεως (e-προτεραιότητα) μέσω Web, με ταυτόχρονη ηλεκτρονική ενημέρωση προς τον χρήστη, μέσω email ή SMS στο κινητό του τηλέφωνο, συντελώντας στη μεγάλη μείωση του χρόνου αναμονής στα Εξωτερικά Ιατρεία του Νοσοκομείου, όταν υπάρχει συνωστισμός ασθενών.

Η ανάπτυξη των συγκεκριμένων υπηρεσιών έχει ως στόχο την ενδυνάμωση και την ικανοποίηση των αναγκών του ασθενούς, αλλά και της προσαρμογής του Οργανισμού στις ανάγκες των χρηστών υπηρεσιών υγείας, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην αποδοτικότητα των υπηρεσιών του Νοσοκομείου.

Με ανακοίνωσή της η διοίκηση του Νοσοκομείου εκφράζει τις ευχαριστίες της σε όλους τους εργαζόμενους που συνέβαλαν τα μέγιστα σε αυτή τη διάκριση.

Το βραβείο παρέλαβαν στην τελετή απονομής την Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2019, ο αναπληρωτής διοικητής, Ευάγγελος Τριγώνης, και ο προϊστάμενος του Τμήματος Γραμματείας Εξωτερικών Ιατρείων & Επειγόντων Περιστατικών, Γιώργος Ζαγκαβιέρος.

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet