Πεντέλη Πόλη Πρότυπο: Τα κυκλοφοριακά προβλήματα του Δήμου απαιτούν μελέτη
Κοινωνία

Πεντέλη Πόλη Πρότυπο: Τα κυκλοφοριακά προβλήματα του Δήμου απαιτούν μελέτη

Με αφορμή την ανακοίνωση της δημοτικής αρχής για την έγκριση υπαγωγής στο πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης» για την ανάπλαση της πλατείας της Νέας Πεντέλης και την κατασκευή σε αυτήν, υπόγειου χώρου στάθμευσης, ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης Πεντέλη Πόλη Πρότυπο Κωνσταντίνος Βαρλαμίτης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Πρόσφατα, η δημοτική αρχή ανακοίνωσε με διθυράμβους την έγκριση υπαγωγής στο πρόγραμμα “Αντώνης Τρίτσης” μιας μελέτης, ύψους 1,1 εκατ. ευρώ για την ανάπλαση της πλατείας της Νέας Πεντέλης και την κατασκευή σε αυτήν, υπόγειου χώρου στάθμευσης.

  • Ενός χώρου στάθμευσης, που δεν δικαιολογείται από την ανάγκη ανάπλασης της πλατείας και κυκλοφοριακής ρύθμισης των παρόδιων δρόμων.
  • Ενός υπόγειου χώρου στάθμευσης, σε μια περιοχή που δεν αντιμετωπίζει οξυμένες ανάγκες και ως εκ τούτου, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αποτελεί προτεραιότητα για το Δήμο.
  • Ενός υπόγειου χώρου στάθμευσης, μαμούθ για τα δεδομένα τηςδημοτικής ενότητας της Νέας Πεντέλης των 2.500 περίπου κατοικιών, χωρίς πολυκατοικίες και εμπορικό κέντρο, που δεν αποτελεί συγκοινωνιακό κόμβο ούτε χώρο υπερτοπικού χαρακτήρα.
  • Ενός υπόγειου χώρου στάθμευσης, που δεν υπάρχει σε κανένα οικισμό ή πόλη της Ευρώπης, με χαρακτηριστικά ανάλογα αυτών της Νέας Πεντέλης και δεν υπάρχει γιατί απλά δεν χρειάζεται σε αυτό το μέγεθος.

Η εν λόγω πρωτοβουλία προτείνεται ως πρωτοποριακή και έξυπνη λύση για τα προβλήματα της δημοτικής ενότητας της Νέας Πεντέλης. Στην πραγματικότητα, ούτε πρωτοποριακή είναι, ούτε έξυπνη και σίγουρα δεν αποτελεί λύση.

Τα κυκλοφοριακά προβλήματα του Δήμου απαιτούν μελέτη, σχεδιασμό και αναζήτηση λύσης για τον περιορισμό της αυξημένης υπερτοπικής κυκλοφοριακής κίνησης και αντιμετώπισης των προβλημάτων στάθμευσης στις περιοχές που αυτά είναι οξυμένα.

Βιώσιμη κινητικότητα δεν σημαίνει διευκόλυνση και αύξηση της χρήσης του Ι.Χ., αλλά περιορισμό του, καθώς και διασφάλιση χώρου στον πεζό πολίτη για ασφαλή και άνετη προσπέλαση στο πολεοδομικό κέντρο της πόλης.

Σχετικά άρθρα

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet