Πώς λειτουργεί η εφαρμογή καταγραφής προβλημάτων-αιτημάτων «Chalandri Report»
Κοινωνία

Πώς λειτουργεί η εφαρμογή καταγραφής προβλημάτων-αιτημάτων «Chalandri Report»

Ο Δήμος Χαλανδρίου ενημερώνει για το πώς οι πολίτες μπορούν να χρησιμοποιούν την ψηφιακή πλατφόρμα «Chalandri Report» προκειμένου να αναφέρουν τα προβλήματα-αιτήματά τους προς τη δημοτική αρχή.

Η πλατφόρμα βρίσκεται στην ιστοσελίδα του Δήμου Χαλανδρίου, ενώ οι αναφορές μπορούν να συνοδεύονται από φωτογραφίες τις οποίες «ανεβάζουν» οι χρήστες. Τα αιτήματα που καταχωρούνται αποστέλλονται αμέσως στην αρμόδια υπηρεσία.

Τα βήματα για την υποβολή του αιτήματος

Κάνουμε κλικ στην ιστοσελίδα του Δήμου.

  • Πατάμε «Ψηφιακό Χαλάνδρι» και στη συνέχεια «Chalandri Report»
  • Συμπληρώνουμε τη σχετική φόρμα.
  • Επιβεβαιώνουμε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μας, πατώντας στον σύνδεσμο που θα μας αποσταλεί σ’ αυτή, αμέσως μετά την υποβολή του θέματός μας.
  • Προσοχή, αν δεν επιβεβαιώσουμε την ηλεκτρονική διεύθυνση, η καταχώρησή μας ΔΕΝ θα οριστικοποιηθεί.
  • Μπορούμε προαιρετικά να ανεβάσουμε έως 5 αρχεία.
  • Μπορούμε επίσης να ορίσουμε στον χάρτη την ακριβή τοποθεσία ενδιαφέροντος του θέματός μας.
  • Τα πεδία με αστερίσκο(*)  στην αίτηση είναι υποχρεωτικά.

Οι πολίτες μπορούν επίσης να αναφέρουν τα αιτήματά τους στη «Γραμμή Δημότη»: 214 2147040 από τη Δευτέρα έως την Kυριακή και από τις 08:00 έως τις 22:00.

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet