Με απόφαση του δημάρχου Χαλανδρίου, Σίμου Ρούσσου, αναστέλλεται η λειτουργία του 14ου Δημοτικού Σχολείου του Δήμου την Τρίτη 25 και την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2020.
Η απόφαση υπαγορεύθηκε από την αύξηση των κρουσμάτων γρίπης και ιώσεων στη μαθητική κοινότητα του σχολείου και λήφθηκε για λόγους δημόσιας υγείας, ώστε να αποτραπεί η περαιτέρω διασπορά της γρίπης και των ιώσεων, όπως αναφέρει η ανακοίνωση του Δήμου.

