Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζονται από την Περιφέρεια Αττικής στα ρέματα της Βόρειας Αθήνας οι βιολογικοί ψεκασμοί με σκοπό την προνυμφοκτονία.
Ο 6ος κύκλος εφαρμογής του προγράμματος καταπολέμησης κουνουπιών ξεκίνησε σήμερα, Δευτέρα 20 Μαΐου 2019, και θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 24 Μαΐου.

