Αντ. Φειδοπιάστης: Στην ΕΛΤΑ Courier δείχνουμε το… άλλο πρόσωπο του Δημοσίου
Οικονομία-Αγορά

Αντ. Φειδοπιάστης: Στην ΕΛΤΑ Courier δείχνουμε το… άλλο πρόσωπο του Δημοσίου

Από τις 13 Ιανουαρίου 2017, ένας έμπειρος αυτοδιοικητικός έχει πάρει στα χέρια του το «πηδάλιο» της ΕΛΤΑ Courier. Ο κ. Αντώνης Φειδοπιάστης, επικεφαλής της δημοτικής κίνησης Πεντέλη εν Δράσει, επελέγη από τον υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής, Νίκο Παππά, ν’ αλλάξει την εικόνα που βγάζει προς τα έξω η εταιρεία.

Η δυναμική παρουσία της ΕΛΤΑ Courier, πρώτη φορά με δικό της περίπτερο, στην 82η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, αλλά και τα πρώτα φετινά οικονομικά στοιχεία της, δείχνουν ότι μάλλον δεν ξεκίνησε άσχημα…

Συναντήσαμε τον πρόεδρο του Δ.Σ. της εταιρείας, στα κεντρικά γραφεία της, συζητήσαμε μαζί του πού βρίσκεται και κυρίως πού θέλει να πάει η συγκεκριμένη επιχείρηση του Δημοσίου, αλλά και προσπαθήσαμε να διερευνήσουμε αν η σημερινή αποστολή του σημαίνει ότι αρχίζουν να «χαλαρώνουν» οι δεσμοί του με την Αυτοδιοίκηση.

Για πρώτη φορά η ΕΛΤΑ Courier με δικό της περίπτερο στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης. Ποιοι λόγοι σας οδήγησαν κ. πρόεδρε σε αυτή την επιλογή;

Η εταιρεία μας, τον τελευταίο έναν χρόνο, έχει αποφασίσει να μπει δυναμικά στην αγορά των ταχυμεταφορών και στο πλαίσιο αυτό είχε τη στρατηγική επιλογή να κάνει αισθητή την παρουσία της στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης με δικό της περίπτερο, στη λογική ότι θα έπρεπε να προβάλλει και το έργο που έχει κάνει, αλλά και τις περαιτέρω δυνατότητες ανάπτυξής της.

Έτσι, αποφασίσαμε να έχουμε, για πρώτη φορά, μια διακριτή παρουσία στη ΔΕΘ, προσπαθώντας και ν’ «απογαλακτιστούμε» από τη μητρική εταιρεία, η οποία έχει ως στρατηγική επιλογή πλέον ν’ ανοιχτεί στον τομέα της ενέργειας.

Και οι εντυπώσεις που άφησε στους επισκέπτες ποιες ήταν; Δώστε μας μια αίσθηση από τα σχόλια που σας μεταφέρθηκαν;

Πρώτα απ’ όλα το περίπτερό μας είχε μεγάλη επισκεψιμότητα. Με τα στοιχεία που έχουμε πρέπει να πέρασαν από αυτό περισσότεροι από 20.000 επισκέπτες. Επίσης, στη Θεσσαλονίκη έγιναν περισσότερες από 120 συναντήσεις του τμήματος πωλήσεων της εταιρείας.

Η αίσθηση που έχουμε ήταν ότι υπήρξε μια πολύ καλή παρουσία της ΕΛΤΑ Courier στη Θεσσαλονίκη και ήδη, είμαστε σε φάση μια συνολικής αποτίμησης όλης της δουλειάς που έγινε εκεί, ώστε να την παρουσιάσουμε στο Δ.Σ. της επιχείρησης.

Γενικώς, πάντως, σας λέω ότι η εικόνα που βγήκε ήταν θετική και αποτελεί ένα καλό πρώτο βήμα για το αύριο…

Στη συνέντευξη που παραχωρήσατε εμφανίσατε κάποιους πολύ αισιόδοξους δείκτες για την ανάπτυξη της εταιρείας. Τελικώς, όντως μέχρι το τέλος του 2019 μπορεί η ΕΛΤΑ Courier να «χτυπήσει» τη δεύτερη θέση στην εγχώρια αγορά;

Η εταιρεία μέχρι σήμερα λειτουργούσε, κατά κάποιον τρόπο, στον «αυτόματο πιλότο». Πέρα από την αγορά της λιανικής, υπήρχαν οι διαγωνισμοί του δημόσιου τομέα και είχε επικεντρωθεί στα πολύ μεγάλα έργα, τα οποία ωστόσο είχαν μια επισφάλεια.

Η νέα διοίκηση έχει επιλέξει να στραφεί κυρίως στην ιδιωτική αγορά των e-shops, η οποία εξελίσσεται σημαντικά αυτή την περίοδο. Όλο και περισσότεροι καταναλωτές κάνουν τις αγορές τους διαδικτυακά, με αποτέλεσμα να μεγαλώνουν οι πωλήσεις των συγκεκριμένων εταιρειών, άρα και οι ανάγκες τους για υπηρεσίες ταχυμεταφορών. Στόχος είναι να μπούμε δυναμικά σε αυτή την αγορά και ήδη, το 5,5% αύξηση πωλήσεων που παρουσιάσαμε είναι από τον συγκεκριμένο χώρο.

Προοπτικά και σύμφωνα με το business plan που έχουμε, βλέπουμε ότι μπορούμε να πιάσουμε τον στόχο για τη δεύτερη θέση στην εγχώρια αγορά έως το 2019 κι ενδεχομένως και λίγο νωρίτερα.

Βέβαια, θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας ότι το καθεστώς της δικής μας εταιρείας είναι κάπως ιδιαίτερο, καθώς βρισκόμαστε στα όρια του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα. Δηλαδή, ενώ είμαστε μια εταιρεία ανώνυμη, με την απόλυτη πλειοψηφία των μετοχών να κατέχεται από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, τη μητρική εταιρεία, λειτουργούμε σε ένα πλαίσιο ασφυκτικά ανταγωνιστικό, το οποίο μάλιστα ορισμένες φορές λειτουργεί εις βάρος μας. Γιατί, κ. Σταθόπουλε, εμείς είμαστε υποχρεωμένοι ν’ αναρτούμε οτιδήποτε κάνουμε στο «Διαύγεια», στους διαγωνισμούς που συμμετέχουμε πρέπει να κινούμαστε στο πλαίσιο του νόμου περί προμηθειών (Ν.4412), με άλλα λόγια πρέπει να γνωστοποιούμε τα πάντα, ακόμη και έξι μήνες νωρίτερα, στους ανταγωνιστές μας, ενώ οι τελευταίοι κινούνται ελεύθερα και εμείς μαθαίνουμε τις κινήσεις τους αφ’ ότου έχουν αυτές γίνει. Είναι από τις λίγες φορές που ο δημόσιος τομέας αδικείται σε σχέση με τον ιδιωτικό.

«Μπορούμε να γίνουμε δεύτερη δύναμη στην αγορά ταχυμεταφορών και ίσως λίγο νωρίτερα από το 2019».

 

Ποια είναι τα «στοιχήματα» που πρέπει να κερδίσει ενδιάμεσα η εταιρεία προκειμένου να επιτύχει τον παραπάνω στόχο;

Το πρώτο «στοίχημα» είναι η εταιρεία ν’ αναδείξει τη νέα πελατοκεντρική φιλοσοφία της και δεύτερο, να μπορέσει ν’ ανταποκριθεί στις προκλήσεις των νέων τεχνολογιών, κάτι που έχει ήδη ξεκινήσει. Και τέλος, να καταφέρει να βελτιώσει τις υπηρεσίες που προσφέρει προς τους πελάτες της σε τέτοιο επίπεδο ώστε να ελαχιστοποιηθούν τα τυχόν παράπονα που ενδέχεται να υπάρχουν, προκειμένου να ενισχυθεί περαιτέρω η αξιοπιστία του ονόματος της ΕΛΤΑ Courier.

Και η προσπάθεια για την επίτευξη όλων των παραπάνω έχει ήδη ξεκινήσει. Για παράδειγμα, τρέχουν αρκετά projects που σχετίζονται με νέες τεχνολογίες: υιοθετείται το σύστημα ψηφιακών υπογραφών μέσω smartphones, δρομολογείται η χρήση mobile POS, σχεδιάζεται η παραγγελιοληψία μέσω του site της ΕΛΤΑ Courier και όχι του εκάστοτε e-shop κ.λπ. Επίσης, προσφέρουμε τη δυνατότητα στα e-shops να έχουν τις αναφορές που πρέπει στο δικό μας σύστημα πληροφορικής χωρίς να χρειάζεται να μετατρέψουν τη μηχανογράφησή τους και τα λογισμικά προγράμματά τους, απλούστατα προσαρμόζοντας εμείς το δικό μας σύστημα πάνω στα δικά τους δεδομένα.

Όλα αυτά και πολλά ακόμη, αλλάζουν το πελατοκεντρικό ύφος της εταιρείας μας.

Ποιες σημαντικές κινήσεις έχει προγραμματίσει η εταιρεία μέσα στο επόμενο εξάμηνο;

Το πρώτο πράγμα που «τρέχει» αυτή την περίοδο η εταιρεία είναι η αλλαγή της έδρας της. Πάμε σε ένα μεγαλύτερο κτήριο, στον Δήμο Αγίας Παρασκευής, που έχει σχεδόν διπλάσια έκταση από το υφιστάμενο, καθώς θα πρέπει να εξυπηρετηθούν οι λειτουργικές ανάγκες μας. Εκεί θα είναι πλέον το νέο «στρατηγείο» της επιχείρησης, μαζί με τις νέες διευθύνσεις που θα έχουμε.

Παράλληλα, επανασχεδιάζουμε όλα τα δρομολόγια κορμού, όπως τα λέμε εμείς, από κομβικό σε κομβικό κέντρο σε όλη την Ελλάδα, για να επιτευχθούν οι απαιτούμενοι χρόνοι «χ+1» σε όλη την επικράτεια, όπως ονομάζονται στην ορολογία μας. Και μάλιστα, για κάποιες συγκεκριμένες υπηρεσίες θα επιδιώξουμε να έχουμε χρόνους… «χ-1», δηλαδή παράδοση μέσα σε τέσσερις ώρες ή και λιγότερο, ανάλογα με την περίπτωση.

Την ίδια στιγμή η ΕΛΤΑ Courier μπαίνει στο ευαίσθητο κομμάτι της Υγείας και συγκεκριμένα στη μεταφορά δειγμάτων αίματος. Ήδη, βρισκόμαστε στη φάση αδειοδότησης, εκπαίδευσης μέρους του προσωπικού μας, καθώς και απόκτησης του κατάλληλου εξοπλισμού, για να μπορέσουμε να διεκπεραιώνουμε αυτό το -υψηλών απαιτήσεων- μεταφορικό έργο.

Τέλος, σε πιλοτική φάση θα μπούμε και στην αγορά των drones, κυρίως για την εξυπηρέτηση απομακρυσμένων περιοχών. Ήδη, σε συνεργασία με επιστημονικούς φορείς, εξετάζουμε αυτό το project, που είναι ακόμη σε πολύ αρχική μορφή, αλλά νομίζουμε ότι το μέλλον των ταχυμεταφορών είναι πλέον σε αυτό το κομμάτι.

Φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα αυτή η προοπτική. Δώστε μας λίγα παραπάνω στοιχεία…

Να σας πω ένα παράδειγμα. Όταν χρειάζεται να φύγει ο υπάλληλος από την Κόνιτσα για να πάει ένα δέμα στα σύνορα, κοντά στην Αλβανία, χρειάζεται μία με μιάμιση ώρα κι άλλο τόσο να γυρίσει, αναγκαζόμενος να διανύσει απόσταση περίπου 120 με 130 χιλιόμετρα. Αυτό για εμάς συνεπάγεται τεράστιο κόστος σε σχέση με αυτό που έχουμε να εισπράξουμε, αλλά πρέπει να το κάνουμε αφού η εταιρεία μας πάει σε κάθε γωνιά της Ελλάδος. Αν χρησιμοποιήσουμε drone για τη συγκεκριμένη διαδρομή θα συντομεύσουμε κατά πολύ τον χρόνο παράδοσης, θα εξοικονομήσουμε καύσιμα, ενώ ο άνθρωπος που θα χειριστεί το drone θα απασχοληθεί πολύ λιγότερες ώρες σε αυτή την εργασία.

Επαναλαμβάνω, βέβαια, ότι είμαστε ακόμη σε πολύ αρχικό στάδιο, αλλά -και το λέω για δεύτερη φορά- το μέλλον των ταχυμεταφορών οδεύει προς τα εκεί.

Ας επιστρέψουμε λίγο στο κομμάτι της Υγείας. Το άνοιγμα που επιχειρείτε εκεί αφορά στον δημόσιο τομέα, δηλαδή τα νοσοκομεία ή περιλαμβάνει και τις ιδιωτικές επιχειρήσεις του κλάδου;

Όχι, δεν περιορίζεται στον δημόσιο τομέα, απεναντίας θα έλεγα. Αυτή τη στιγμή συζητάμε με κάποιους συνεταιρισμούς μικροβιολογικών εργαστηρίων, τα οποία συνήθως μαζεύουν δείγματα για αναλύσεις σε κεντρικά εργαστήρια.

Επίσης, συζητάμε και με το υπουργείο Υγείας την προοπτική να μπούμε και στο κομμάτι λήψης δειγμάτων και από τα υποκαταστήματα ΠΕΔΥ προς το κεντρικό εργαστήριο στην οδό Πειραιώς, στην Αττική.

Στην ΕΛΤΑ Courier ήδη έχει συσταθεί ομάδα που επεξεργάζεται αυτό το project. Μάλιστα, αξίζει ν’ αναφερθεί ότι, στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, προσανατολιζόμαστε στο να μεταφέρουμε δωρεάν για έναν χρόνο τα φάρμακα που χρειάζονται τρία νοσοκομεία και συγκεκριμένα τα «Σισμανόγλειο», «Αμαλία Φλέμινγκ» και «Παίδων Πεντέλης», καθώς και τα δείγματα αίματος που το «Αμαλία Φλέμινγκ» και το «Παίδων Πεντέλης» στέλνουν προς ανάλυση στο «Σισμανόγλειο» ή και οπουδήποτε αλλού χρειαστεί. Πρόκειται για μια δωρεά της εταιρείας μας, ύψους περίπου 60.000 ευρώ, και ως αντιστάθμισμα τα τρία νοσοκομεία θα προσφέρουν κάποιες ιατρικές εξετάσεις στο προσωπικό μας και επίσης κάποιες έρευνες για το στρες των εργαζομένων μας και το πώς μπορεί αυτό να καταπολεμηθεί.

.
«Η δική μας λογική είναι ότι ναι μεν είμαστε δημόσια εταιρεία, αλλά μπορούμε να πάμε πολύ καλύτερα και να κερδίσουμε το στοίχημα της ανάπτυξης».

 

 

Δεν σας κρύβω κ. Φειδοπιάστη ότι εντυπωσιάζομαι. Έρευνες για το στρες των εργαζομένων;

Κύριε Σταθόπουλε, καλοί οι δείκτες, καλά τα νούμερα, καλή η προσπάθεια ν’ αναπτύξεις μια εταιρεία του Δημοσίου, αλλά μια διοίκηση θα πρέπει να προσέχει και το στελεχικό της δυναμικό.

Εμείς, κατά κύριο λόγο, έχουμε ως συνεργάτες ανθρώπους οικογενειάρχες, που εργάζονται για να ζήσουν τα σπίτια τους και άρα, οφείλουμε να τους εξασφαλίσουμε ένα ευχάριστο περιβάλλον για την εργασία τους. Για να το θέσω απλά, οι εργαζόμενοι δεν έρχονται εδώ για να κάνουν την πλάκα τους, αλλά ούτε και για να περνάνε άσχημα. Η δική μας αντίληψη είναι ότι όταν ο εργαζόμενος νιώθει χαρούμενος στον εργασιακό χώρο του, προφανώς και αποδίδει περισσότερο.

Ποιες ήταν οι μεγαλύτερες προκλήσεις που χρειάστηκε ν’ αντιμετωπίσετε τους πρώτους μήνες της θητείας σας στην εταιρεία, κύριε πρόεδρε και πώς απαντήσατε σε αυτές;

Πρώτα απ’ όλα, είχαμε ν’ αντιμετωπίσουμε την αντίληψη και τη νοοτροπία ότι είμαστε μια δημόσια εταιρεία που, αφού βγάζει και λίγα κέρδη, όλα πάνε καλά. Προσωπικώς πίστευα ότι αυτό ήταν κάτι που έπρεπε να «σπάσει» από την πρώτη στιγμή. Η δική μας λογική είναι ότι ναι μεν είμαστε δημόσια εταιρεία, αλλά μπορούμε να πάμε πολύ καλύτερα και να κερδίσουμε το στοίχημα της ανάπτυξης.

Μία πρόκληση ήταν, επίσης, η έλλειψη κανόνων επιθετικής πολιτικής μάρκετινγκ. Κάτι που άλλαξε άρδην, με τη σημαντική συμβολή του διευθύνοντος συμβούλου Δ. Αποστολάκου και με την ταυτόχρονη προσπάθεια να πείσουμε τα στελέχη, τους συνεργάτες και το προσωπικό της εταιρείας, ότι αλλάζουμε ριζικά πρόσωπο.

Ξέρετε, κάποιοι παλιοί πολιτικοί έλεγαν ότι δύο πράγματα δεν μπορείς ν’ αποφύγεις· το πρωτόκολλο και τον εαυτό σου. Σίγουρα, όμως, μπορείς να τ’ αλλάξεις και τα δύο. Εμείς, ως νέα διοίκηση, αποφασίσαμε να τ’ αλλάξουμε, για να πάμε μπροστά.

Δεν σας κρύβω ότι οι παθογένειες ήταν τεράστιες, τα πράγματα μάλλον πήγαιναν στον «αυτόματο πιλότο», χωρίς προγραμματισμό και χωρίς την εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων στη λειτουργία της εταιρείας. Η εμπορική πολιτική της EΛΤΑ Courier είχε έναν κάπως εμπειρικό χαρακτήρα και βασιζόταν σε πρότυπα της δεκαετίας του ’90 κι αρχών του 2000.

Ξέρετε, η ΕΛΤΑ Courier έρχεται από το 1987, όταν δημιουργήθηκε το λεγόμενο «πόρτα πόρτα» στα ΕΛΤΑ και στην πορεία αναδείχθηκε η αναγκαιότητα να υπάρξει μια χωριστή εταιρεία, με πολύ εξειδικευμένο έργο, που οι χρόνοι της δεν μπορεί να είναι χρόνοι δημόσιου τομέα, αλλά άμεσοι και με όσο το δυνατόν λιγότερα λάθη. Αυτό ακριβώς προσπαθούμε να κάνουμε πράξη σήμερα.

Τι αντιδράσεις συναντήσατε όταν επιχειρήσατε να περάσετε το νέο μοντέλο αντίληψης και λειτουργίας στην εταιρεία;

Ελάχιστες αντιδράσεις υπήρξαν. Το προσωπικό έχει την αίσθηση ότι πρέπει να κινείται γρήγορα και ότι οι χρόνοι του δεν μπορεί να είναι αυτοί που ισχύουν σε άλλες ΔΕΚΟ. Όταν εξηγήσαμε στους συνεργάτες μας ποιο είναι το σχέδιό μας, τα πράγματα ήταν εύκολα. Βάλαμε τους κατάλληλους ανθρώπους στις κατάλληλες θέσεις, στη λογική όχι των «δικών μας παιδιών», αλλά με βάση τις ικανότητες και τη δυνατότητά τους να «τρέξουν» στους νέους ρυθμούς της εταιρείας και μάλιστα, με δείκτες απόδοσης, τους οποίους είχαμε συμφωνήσει από κοινού. Είναι αλήθεια ότι στην πορεία κάποιοι δεν κατάφεραν ν’ ανταποκριθούν στους δείκτες αυτούς κι άλλαξαν θέση, αλλά ήξεραν ακριβώς γιατί συνέβη αυτό.

Το ζητούμενο για εμάς είναι ν’ αξιοποιείς το προσωπικό σου στη θέση που μπορεί ν’ αποδώσει το μέγιστο με βάση τα προσόντα του και όχι την κομματική του προέλευση, κάτι που δεν σας κρύβω γινόταν τα προηγούμενα χρόνια και σε αυτή την εταιρεία, όπως και σε όλο το ελληνικό Δημόσιο.

«Κανείς δεν είναι ισόβιος σε αυτές τις θέσεις. Για εμένα είναι μια πρόκληση για να δείξουμε και το άλλο πρόσωπο του δημόσιου τομέα».

 

Τώρα με προκαλείτε λίγο. Η αντιπολίτευση κατηγορεί διαρκώς την κυβέρνηση ότι έχει γεμίσει όλες τις δημόσιες υπηρεσίες και επιχειρήσεις με «δικούς» της ανθρώπους, που μάλιστα -στην πλειονότητα των περιπτώσεων- στερούνται και των προσόντων που απαιτεί η θέση που καταλαμβάνουν. Δηλαδή η ΕΛΤΑ Courier αποτελεί εξαίρεση;

Σας λέω ότι για πολλούς συνεργάτες μου δεν ξέρω καν τι ψηφίζουν και δεν το εξέτασα και ποτέ. Αυτό που σίγουρα ξέρω είναι τι αποδίδουν μέσα στην εταιρεία. Και μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν συνεργάτες στην εταιρεία, κυρίως στελέχη, που δεν αποτελούν μόνιμο προσωπικό, αλλά έχουν έρθει από την αγορά, από τον ανταγωνισμό, με πάρα πολύ καλές «περγαμηνές», για τους οποίους δεν γνωρίζω, ούτε μ’ ενδιαφέρει, από ποιον πολιτικό χώρο προέρχονται.

Μπορεί, ωστόσο, με τη στάση που δείχνει η νέα διοίκηση της εταιρείας, να τους πείσουμε να «συμπορευτούν» και πολιτικά μαζί μας… (γέλια).

Ωστόσο, επιτρέψτε μου να επιμείνω, πόση αξιοκρατία υπάρχει στις επιλογές τουλάχιστον των ανθρώπων που βρίσκονται ιεραρχικά στην κορυφή τέτοιων επιχειρήσεων κ. Φειδοπιάστη;

Δεν θ’ αποφύγω το ερώτημά σας. Προφανώς και εξυπηρετούμε συγκεκριμένες πολιτικές εδώ που ήρθαμε, αλλά η επιλογή των προσώπων συνδέεται άμεσα και με τα προσόντα που διαθέτουν. Θα σας θυμίσω ότι τόσο εγώ, όσο και ο διευθύνων σύμβουλος, ο κ. Δημήτρης Αποστολάκος, διαθέτουμε εμπειρία από τον ανταγωνισμό πολλά χρόνια πριν αναλάβουμε έργο στην ΕΛΤΑ Courier.

Κύριε Φειδοπιάστη, από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Πεντέλης και το λογιστικό γραφείο σας βρεθήκατε στη θέση του προέδρου της ΕΛΤΑ Courier. Δεν είναι μικρή αλλαγή. Σας αγχώνει το εγχείρημα;

Η επιλογή του προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου προέκυψε μετά τον περσινό ανασχηματισμό και το πέρασμα των ΕΛΤΑ στο υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής. Η εντολή που είχαμε ήταν να «τρέξουμε» την εταιρεία και να δείξουμε ένα νέο πρόσωπο στην κοινωνία και στην αγορά. Προφανώς το άγχος είναι μεγάλο, όπως και η ευθύνη που έχουμε. Την ίδια στιγμή αντιλαμβάνομαι ότι η θέση που κατέχω στην εταιρεία έχει «ημερομηνία λήξης». Κανείς δεν είναι ισόβιος σε αυτές τις θέσεις. Για εμένα, όσο μείνουμε εδώ, είναι μια πρόκληση για να δείξουμε και το άλλο πρόσωπο του δημόσιου τομέα.

Πάντως, όντως αισθάνομαι βαριά την ευθύνη αφού οφείλω οι 700 άνθρωποι που εργάζονται για εμάς να μπορούν και αύριο να συντηρήσουν την οικογένειά τους, δουλεύοντας σε ένα περιβάλλον που τουλάχιστον δεν θα τους δημιουργεί προβλήματα και την ίδια στιγμή να κάνουμε την εταιρεία ανταγωνιστική προς τα έξω και ν’ αλλάξουμε αυτό που μπορεί να πιστεύουν κάποιοι, δηλαδή ότι «δεν βαριέσαι, δημόσιο είναι κι αυτοί».

Είμαστε αποφασισμένοι να πάμε την ΕΛΤΑ Courier παρακάτω και ν’ αφήσουμε κάτι για το αύριο της εταιρείας.

Όπως είπατε κ. πρόεδρε, κάποια στιγμή θα πρέπει ν’ αποχαιρετήσετε τους 700 εργαζομένους της εταιρείας και ν’ αποχωρήσετε από αυτήν. Τι θα θέλατε να σκέφτονται για εσάς αυτοί οι εργαζόμενοι, όταν πλέον δεν θα βρίσκεστε σε αυτό το γραφείο;

Νομίζω το ανθρώπινο, το φιλικό πρόσωπό μου και σε δεύτερη μοίρα το πόσο καλός manager ήμουν. Θα ήθελα να θεωρούν ότι ήμουν ένας άνθρωπος από αυτούς, που ήρθα να κάνω όσο καλύτερα γινόταν τη δουλειά μου, να βοηθήσω να λυθούν τα όποια προβλήματα προέκυπταν κι άφησα και κάτι για να μπορεί η εταιρεία να συνεχίσει ακόμη καλύτερα στο μέλλον.

Αλλά είναι καλό να το συνειδητοποιούμε όλοι ότι έχουμε μια «ημερομηνία λήξης», είτε είμαστε διορισμένοι, είτε αιρετοί. Όλα κάποτε τελειώνουν και θα πρέπει να έχεις και μια προσωπική ισορροπία σχετικά με την  επόμενη μέρα. Αυτό είναι το πρώτο πράγμα που έχω στο μυαλό μου από τις 13 Ιανουαρίου που ανέλαβα την προεδρία στο Δ.Σ. της ΕΛΤΑ Courier.

Αντώνης Φειδοπιάστης και Δημήτρης Αποστολάκος: το διοικητικό «δίδυμο» της ΕΛΤΑ Courier.

Κι ένα τελευταίο ερώτημα κ. Φειδοπιάστη. Να θεωρήσουμε τη θητεία σας στην ΕΛΤΑ Courier ως «προθάλαμο» προετοιμασίας για την ακόμη μεγαλύτερη εμπλοκή σας στην κεντρική πολιτική σκηνή ή, τελικώς, παραμένετε αμετανόητα αυτοδιοικητικός;

Κύριε Σταθόπουλε, είμαι γέννημα θρέμμα αυτοδιοικητικός. Μεγάλωσα σε ένα σπίτι με πατέρα αυτοδιοικητικό και για 16 χρόνια δεν είχα όνομα, αφού η κοινωνία της Ν. Πεντέλης με αποκαλούσε ως «γιο του προέδρου της Κοινότητας». Αλλά κι εγώ ο ίδιος, θητεύοντας δίπλα σε ανθρώπους αυτοδιοικητικούς, όπως ο πατέρας μου ή ο Κώστας Κοσοβίτσας, αγάπησα την Αυτοδιοίκηση. Εξάλλου, η Αυτοδιοίκηση βρίσκεται δίπλα στον πολίτη και για μένα είναι η άμεση μορφή πολιτικής και Δημοκρατίας.

Λέω, λοιπόν, «ναι» στην Αυτοδιοίκηση και η εμπλοκή μου σε αυτήν θα συνεχιστεί. Τουλάχιστον μέχρι το προσωπικό όριο που έχω θέσει στον εαυτό μου και το οποίο σε καμία περίπτωση μην φανταστείτε ότι θα είναι μέχρι τα βαθιά μου γεράματα…

Σχετικά άρθρα

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet