Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2018

Quo vadis κ. υπουργέ της Παιδείας;

0
180 Προβολές

«Ριζοσπαστικές λύσεις με προσεκτικά βήματα» χαρακτήρισε τις αλλαγές στη Γ’ Λυκείου και την εισαγωγή μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου, μιλώντας στην κρατική ΕΡΤ. Πρόσθεσε δε, ότι με τις εν λόγω αλλαγές «σκοπεύουμε να λύσουμε το μείζον πρόβλημα που είναι η ανυποληψία της Γ’ Λυκείου» και «να προστατεύσουμε το κύρος των μαθημάτων».

Θα τον στενοχωρήσουμε τον κύριο υπουργό, αλλά το μέγιστο πρόβλημα με την Παιδεία στη χώρα μας δεν έγκειται στην ανυποληψία της Γ’ Λυκείου, αλλά στην ανυποληψία όσων πέρασαν από το υπουργείο Παιδείας, δοκιμάζοντας ο καθένας -«στου κασίδη το κεφάλι»- φιλόδοξες εκπαιδευτικές «μεταρρυθμίσεις». Και αν ο κ. Γαβρόγλου θέλει πραγματικά να προστατεύσει κάποιο κύρος, αυτό δεν θα πρέπει να είναι των μαθημάτων, αλλά της κυβέρνησης που υπηρετεί.

Σε μια χώρα με «δωρεάν» παιδεία, στην οποία όλοι παραδέχονται ότι εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση χωρίς να «ματώσουν» οι οικογενειακοί προϋπολογισμοί για φροντιστηριακά μαθήματα δεν υφίσταται, είναι τουλάχιστον αμετροεπές να μιλάμε για «ριζοσπαστικές λύσεις».

Θα αντιπροτείναμε στον κ. Γαβρόγλου να μην κερδίσει τον μεγάλο «πόλεμο», αλλά να διαχειριστεί επιτυχώς τις μικρές «μάχες» στον χώρο της Παιδείας. Για παράδειγμα, να υπάρχουν επαρκείς και κατάλληλες αίθουσες για τους μαθητές σε κάθε σχολείο, να εξασφαλίζεται απρόσκοπτα η πρόσβαση και η εκπαίδευση των ΑμεΑ, να διορίζονται οι εκπαιδευτικοί στην ώρα τους και σε αριθμό που να βοηθά στην εύρυθμη εκπαιδευτική λειτουργία…

Αν τα καταφέρει και κερδίσει τις μικρές αυτές «μάχες» αφ’ ενός θα διασώσει την υπόληψη και το κύρος του και αφ’ ετέρου θα μας πείσει ότι είναι ικανός να κερδίσει και το μεγάλο «στοίχημα».

Διαφορετικά, πού πάτε κ. υπουργέ της Παιδείας; Quo vadis?… στα Λατινικά.

Αφήστε ένα σχόλιο

Scroll Up