Λυκόβρυση Πεύκη 2020: Τα παράπονά σου στον… δήμαρχο
Κοινωνία

Λυκόβρυση Πεύκη 2020: Τα παράπονά σου στον… δήμαρχο

Ανοικτό για τους πολίτες θα είναι το γραφείο του δημάρχου Λυκόβρυσης – Πεύκης εφόσον, μετά τις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2019, «ένοικός» του αναδειχθεί ο επικεφαλής της παράταξης Λυκόβρυση Πεύκη 2020, Παναγιώτης Ιωάννου.

Στα σχέδια της παράταξης είναι η άμεση επαφή του δημάρχου με τους πολίτες προκειμένου να του  καταθέτουν τα παράπονά τους. Η παράταξη έχει, μάλιστα, ήδη αποφασίσει και για την ημέρα που θα γίνονται οι συναντήσεις με τον κ. Ιωάννου, εφόσον εκλεγεί δήμαρχος, και αυτή είναι κάθε 3η Τρίτη του μήνα, όπως σημειώνεται στην ακόλουθη ανακοίνωση:

Τα παράπονά σου στον… δήμαρχο!!!

Στα τέταρτα γενέθλιά μας και στη γιορτή που οργανώσαμε γι΄ αυτά, τον Ιούνιο που μας πέρασε, ο επικεφαλής της παράταξής μας, Παναγιώτης Ιωάννου, στην ομιλία του, ανέφερε τρεις πολύ σημαντικές προγραμματικές δηλώσεις που θα γίνουν πραγματικότητα όταν η παράταξή μας γίνει δημοτική Αρχή στις επόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές!!!

Θεωρούμε πως και οι τρεις προτάσεις μας είναι πρωτοποριακές και πολύ χρήσιμες, με γνώμονα πάντα την αγάπη μας για τους συμπολίτες μας και την καθημερινή βελτίωση της καθημερινότητάς τους. Εμείς θεωρούμε πως ο δήμαρχος πρέπει να έχει την άμεση δυνατότητα να επικοινωνεί με τους δημότες της πόλης μας χωρίς «μεσάζοντες». Έτσι θα μπορεί να ζει κι αυτός από κοντά όλα τα προβλήματα των συμπολιτών μας, τα αιτήματά τους και τις εύστοχες και δίκαιες παρατηρήσεις τους για τα δημοτικά δρώμενα. Αυτό θεωρούμε πως υλοποιεί το κεντρικό μας σύνθημα πως «Ενωμένοι μπορούμε…». 

Σήμερα σας παρουσιάζουμε το πρώτο μέτρο που θα λάβουμε με την ανάδειξή μας στη νέα δημοτική αρχή τον Σεπτέμβριο του 2019.

Έτσι αποφασίσαμε πως ο δήμαρχος κάθε τρίτη Τρίτη του κάθε μήνα θα είναι στο γραφείο του και θα δέχεται όλους τους συμπολίτες μας ανεξαιρέτως από τις 8 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ. Και μια διαδικαστική λεπτομέρεια. Προϋπόθεση για τη συνάντηση είναι μέχρι την προηγούμενη Παρασκευή της τρίτης Τρίτης οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να έχουν καταθέσει διαδικτυακά ή εγγράφως στο γραφείο εξυπηρέτησης του δημότη το θέμα τους, ώστε να είναι εκ των προτέρων ενημερωμένος ο δήμαρχος και να λαμβάνει σύντομα και αποτελεσματικά τις αποφάσεις του σε συνεργασία με τους αντιδημάρχους και τις ανάλογες υπηρεσίες του Δημου και ο ενδιαφερόμενος να έχει τη λύση του προβλήματος του.

Αυτό το μέτρο δείχνει μια άλλη αντίληψη για τη νέα διοίκηση του Δήμου και του ρόλου του στην άμεση εξυπηρέτηση των συμπολιτών μας, χωρίς στείρες γραφειοκρατικές αγκυλώσεις, γιατί τελικά για μας η πιο άμεση προτεραιότητά είναι ο άνθρωπος – συμπολίτης και η αρμονικήρ και ευτυχισμένη ζωή του στην πόλη μας!!!

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet