Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2018

Ψηφιακή εφαρμογή για την καλύτερη επικοινωνία πολιτών με τον Δήμο Μεταμόρφωσης

0
23 Προβολές

Μια νέα εφαρμογή τέθηκε σε λειτουργία από τον Δήμο Μεταμόρφωσης, η οποία φέρει την ονομασία «Δήμος Μεταμόρφωσης». Η εφαρμογή αξιοποιεί τις δυνατότητες που παρέχουν οι νέες τεχνολογίες και αποβλέπει στην αμεσότερη ταχύτερη, πληρέστερη και καλύτερη επικοινωνία δημοτών και κατοίκων με τον Δήμο και τις υπηρεσίες του.

Η ολοκληρωμένη ψηφιακή εφαρμογή λειτουργεί, σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου Μεταμόρφωσης, απλά και εύκολα, μέσω οποιοδήποτε «έξυπνου» κινητού τηλεφώνου (smartphone) και παρέχει τις εξής υπηρεσίες: διατύπωση αιτημάτων, ενημέρωση του Δήμου για οποιοδήποτε πρόβλημα που εντοπίζει ο χρήστης, ενημέρωση του ενδιαφερόμενου για τις δραστηριότητες του Δήμου, (δελτία Τύπου, ανακοινώσεις, εκδηλώσεις κ.τ.λ.), παροχή πληροφοριών και οδηγιών για χρήσιμα και ενδιαφέροντα σημεία του Δήμου (δρομολόγια μέσων συγκοινωνίας, διευθύνσεις σχολείων, ιερών ναών, αθλητικών εγκαταστάσεων, φαρμακείων, υπηρεσιών κ.τ.λ.), καιρικές συνθήκες στην πόλη σε πραγματικό χρόνο, σύνδεση με τα κοινωνικά δίκτυα του Δήμου, πρόσθετη δυνατότητα επικοινωνίας.

Οι χρήστες της εφαρμογής μπορούν άμεσα να υποβάλουν τα αιτήματά τους, απλώς με τη λήψη και την αποστολή μιας φωτογραφίας κάποιου προβλήματος και μικρή περιγραφή. Το πρόβλημα θα τίθεται, όπως ενημερώνει ο Δήμος, άμεσα στην αρμόδια υπηρεσία.

Επίσης, μπορούν να ενημερώνονται για τρέχοντα θέματα του Δήμου μέσω μηνυμάτων στην εφαρμογή (κλειστοί δρόμοι λόγω έργων κ.ά.).

Επιπλέον για τα σημεία συχνού ενδιαφέροντος της ευρύτερης περιοχής, ο ενδιαφερόμενος πολίτης θα μπορεί να κατευθυνθεί μέσω του πλοηγού του κινητού του. Η πλατφόρμα, αναγνωρίζοντας την τοποθεσία του χρήστη, μπορεί να του προσφέρει την καταλληλότερη πληροφόρηση κατά περίπτωση. Για παράδειγμα, λαμβάνοντας υπόψη γεωγραφικά δεδομένα, μπορεί να ειδοποιεί τον χρήστη ότι βρίσκεται κοντά σε ένα σημείο ενδιαφέροντος, (σχολείο, τράπεζα κ.τ.λ.), που είναι καταχωρημένο στη βάση δεδομένων του συστήματος.

Με τη νέα εφαρμογή «Δήμος Μεταμόρφωσης», ο Δήμος βελτιώνει, όπως επισημαίνει, και την ήδη υπάρχουσα εφαρμογή «Αιτήματα Καθημερινότητας Πολιτών», που λειτουργεί μέσω του Γραφείου Δημότη στους τηλεφωνικούς αριθμούς 1509 και 213 2012999 και διευρύνει τις δυνατότητες επικοινωνίας με τους πολίτες.

«Στόχος είναι να δοθεί η δυνατότητα στους πολίτες να συμμετάσχουν περισσότερο στις δραστηριότητες του Δήμου μας, αλλά και να συμβάλλουν στη βελτίωση των δραστηριοτήτων και των υπηρεσιών του Δήμου» επισημαίνει η διοίκηση του Δήμου.

Αφήστε ένα σχόλιο

Scroll Up