Στο Χρηματιστήριο σε ενάμιση χρόνο η Lamda Malls – «Τρέχει» η επένδυση στο Golden Hall
Επιχειρήσεις – Αγορά

Στο Χρηματιστήριο σε ενάμιση χρόνο η Lamda Malls – «Τρέχει» η επένδυση στο Golden Hall

Μπορεί το μεγαλύτερο ενδιαφέρον σε ό,τι έχει να κάνει με τη Lamda Development να συγκεντρώνουν εσχάτως οι εξελίξεις για το Ελληνικό, όπου η θυγατρική του ομίλου Λάτση υπολογίζει να έχει μπει στην έκταση από τις αρχές του νέου έτους, ένα ακόμη project ωστόσο για την εταιρεία είναι η Lamda Malls και η εισαγωγή της στο Χ.Α.

Η Lamda Malls, στην οποία συμμετέχει με 31,7% η επενδυτική εταιρεία Varde Partners, ιδρύθηκε το 2017 και συγκεντρώνει αυτή την στιγμή τα δύο από τα τρία εμπορικά κέντρα του ομίλου.

Συγκεκριμένα, έχουν ήδη εισφερθεί τα εμπορικά κέντρα Golden Hall στο Μαρούσι και Mediteranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη, ενώ εντός του επόμενου έτους υπολογίζεται ότι θα εισφερθεί και το The Mall Athens, επίσης στο Μαρούσι. 

«Στόχος είναι σε ενάμιση χρόνο από σήμερα η εταιρεία να μπει στο Χρηματιστήριο», ανέφερε χαρακτηριστικά χθες ο διευθύνων σύμβουλος της Lamda, Οδυσσέας Αθανασίου, στο πλαίσιο της έκτακτης γενικής συνέλευσης για την έγκριση της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας, ύψους έως 650 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Lamda, τα τρία malls έχουν διατηρήσει τις θετικές επιδόσεις τους μέσα στην κρίση και, στο χειρότερο σημείο της, το ποσοστό των κενών καταστημάτων ήταν μόλις στο 4%. «Ο βασικός μέτοχος αποφάσισε να επενδύσει περαιτέρω μέσα στην κρίση στα εμπορικά του κέντρου, με επιπλέον εξαγορές (σ.σ.: της συμμετοχής της HSBC, του Golden Hall κ.ά.). Η Lamda Malls υπολογίζεται ότι θα μπει στο Χρηματιστήριο μέσα σε ενάμιση χρόνο από σήμερα. Η στρατηγική μας μέχρι σήμερα στο κομμάτι των εμπορικών κέντρων -την οποία μάλιστα σκοπεύουμε να ακολουθήσουμε και στη συνέχεια- είναι να ακούμε, να αναλάβουμε λελογισμένα ρίσκα και να κάνουμε συνεργασίες».

Στο ερώτημα αν υπάρχουν ρίσκα αυτή την στιγμή για τα εμπορικά κέντρα, όπως φαίνεται με την άνοδο του on line shopping καταρχάς στις ΗΠΑ και λιγότερο στην Ευρώπη, ο κ. Αθανασίου εκτιμά ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο θα ενισχυθεί και στην Ελλάδα, ακολουθώντας τη γενικότερη τάση. «Ο αντίκτυπος ωστόσο στα εμπορικά κέντρα εκτιμάμε ότι θα είναι μικρότερος. Κι αυτό γιατί ειδικά στην Ελλάδα η αναλογία εμπορικών κέντρων ανά κάτοικο είναι ακόμη κατά πολύ χαμηλότερη σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές αγορές, ενώ μία ακόμη παράμετρος έχει να κάνει και με το γεγονός ότι στην Ελλάδα είναι πολύ δύσκολη η εξασφάλιση μεγάλων εκτάσεων για την κατασκευή καινούργιων χώρων».

Ο κ. Αθανασίου ανέφερε ότι, όπως έχουν δείξει οι διεθνείς τάσεις και έρευνες, ο τζίρος που θα χάνεται από τα καταστήματα που κλείνουν λόγω του on line shopping κατευθύνεται μεν στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ωστόσο ένα κομμάτι του πηγαίνει και στα υπόλοιπα «φυσικά» καταστήματα, κυρίως σε μεγάλους οργανωμένους χώρους, που προσφέρουν και μία επιπλέον «εμπειρία», συνδυάζοντας τα ψώνια με την ψυχαγωγία.

«Τρέχει» η επένδυση στο Golden Hall

Εν τω μεταξύ, προς το τέλος του τρέχοντος έτους ολοκληρώνεται και το μεγαλύτερο κομμάτι της νέας επένδυσης ύψους 25 εκατ. ευρώ, στο πίσω τμήμα του Golden Hall, που θα περιλαμβάνει το πρώτο ενυδρείο στην Αθήνα, παιδότοπο κτλ, ενώ μέχρι το Πάσχα του 2020 θα εγκαινιαστεί το Μουσείο Ολυμπιακών Αγώνων. Η λειτουργία του νέου τμήματος του Golden Hall, θα αποτελέσει, σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, κι έναν άξονα προσέλκυσης τουριστών στο Golden Hall που μέχρι σήμερα δεν υπάρχει.

Πηγή: newmoney.gr

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2019
Powered by Wisenet