Θετικός στον κορωνοϊό ο δήμαρχος Λυκόβρυσης – Πεύκης

Θετικός στον κορωνοϊό ο δήμαρχος Λυκόβρυσης – Πεύκης

Θετικός στον κορωνοϊό βρέθηκε ο δήμαρχος Λυκόβρυσης – Πεύκης Τάσος Μαυρίδης, ο οποίος το ανακοίνωσε στον προσωπικό λογαριασμό του στο facebook.

Στην ανάρτησή του ο κ. Μαυρίδης αναφέρει: «Τελικά από χθες (12/9) θετικός κι εγώ στο κορωνοϊό με συμπτώματα, ο κορωνοϊός είναι ακόμα εδώ πρέπει να συνεχίζουμε να προσέχουμε και να λαμβάνουμε όλα τα μέτρα προστασίας».

Δημοφιλή άρθρα