Εργαζόμενοι: Ούτε ένα μπουκάλι νερό δεν υπάρχει στο «Αμ. Φλέμιγκ»
Περιφέρεια Αττικής

Εργαζόμενοι: Ούτε ένα μπουκάλι νερό δεν υπάρχει στο «Αμ. Φλέμιγκ»

Για τεράστια κωλυσιεργία στο θέμα της εγκατάστασης αυτόματου πωλητή νερού και καφέ στα επείγοντα και τακτικά ιατρεία του «Αμ. Φλέμιγκ» κάνουν λόγο οι εργαζόμενοι του Νοσοκομείου, τονίζοντας ότι πρόκειται για τακτική που εντάσσεται στη γενικότερη «στρατηγική» της διοίκησης για την πλήρη απαξίωσή του.

Στην ανακοίνωσή του, το Σωματείο Εργαζομένων του «Αμ. Φλέμιγκ» αναφέρει:

Είναι αστείο να χρειάζεται να επιχειρηματολογούμε για το την αναγκαιότητα να υπάρχει ένας πωλητής νερού και καφέ στα επείγοντα ή στα τακτικά ιατρεία ενός Νοσοκομείου που εξυπηρετεί γύρω στις 3.000 ανθρώπους τον μήνα!

Κι όμως… τίποτα δεν είναι αυτονόητο καθώς ποτέ δεν ξέφυγε από τη σκέψη των διοικήσεων ότι το «Φλέμιγκ» είναι για κλείσιμο. Άρα η απαξίωσή και ο στραγγαλισμός του βολεύουν, καθώς κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση. Όπως πάντα δικαιολογίες υπάρχουν. Εδώ όμως δεν πρόκειται ούτε για καθυστέρηση ενός, δύο, τριών μηνών, ούτε καν για πρόσθετο κόστος στο Νοσοκομείο.

ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΣΚΕΜΜΕΝΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ.

Ας θυμίσουμε λίγο την ιστορία: Κοντά δύο χρόνια τώρα έχουν αποσυρθεί από το Νοσοκομείο οι αυτόματοι πωλητές νερού, καφέ κ.λπ., με αποτέλεσμα από τις 10 το βράδυ και μετά που κλείνει το κυλικείο, να ταλαιπωρούνται εργαζόμενοι και κυρίως οι ασθενείς και οι συνοδοί που δεν έχουν να πιούν ούτε ένα μπουκάλι νερό, ούτε ένα καφε ή κάποιο συσκευασμένο φαγώσιμο για να βγάλουν τη νύχτα και τις ατέλειωτες ώρες της αναμονής τους. Το πρόβλημα βεβαίως είναι εντονότερο τις ημέρες της γενικής εφημερίας οπότε οι άνθρωποι έρχονται απροετοίμαστοι και έκτακτα στο Νοσοκομείο.

Εκτός από την ταλαιπωρία, πάρα πολλές φορές οι εργαζόμενοι που κάνουν βάρδια έχουν πληρώσει τη νύφη και έχουν υποστεί τα δικαιολογημένα παράπονα του κόσμου. Πριν καιρό, για παράδειγμα, ένας αγανακτισμένος συνοδός μάς πέταξε κυριολεκτικά στα μούτρα μια συσκευασία με μπουκαλάκια νερό για να δίνουμε σε ασθενείς, αφού μας στόλισε καλά καλά με ουκ ολίγα κοσμητικά…

Τόσο το Σωματείο, όσο και οι υπηρεσιακοί παράγοντες, έχουν ζητήσει επανειλημμένα από τη διοίκηση να λυθεί το πρόβλημα. Να τονιστεί ότι η ανάδειξη εργολάβου, μέσα από τις σχετικές διαδικασίες, είναι επωφελής για το Νοσοκομείο, καθώς ο διαγωνισμός είναι πλειοδοτικός. Δηλαδή το Νοσοκομείο ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΣΟΔΑ, ταυτόχρονα με την εξυπηρέτηση που θα παρέχει στους πολίτες. Παρ΄ όλα αυτά το πρόβλημα ακόμα παραμένει και ο κόσμος ταλαιπωρείται (και αγανακτεί).

Πρόσφατα πήραμε (για άλλη μια φορά) τη διαβεβαίωση ότι… όπου να ΄ναι θα ολοκληρωθεί η διαδικασία και θα τοποθετηθούν οι αυτόματοι πωλητές.

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2019
Powered by Wisenet