Τηλεδιάσκεψη

Ο Γ. Πατούλης εγκαινίασε το Σύστημα Τηλεδιασκέψεων & Τηλεκπαίδευσης της ΚΕΔΕ
19.07.2018 | 18:18

Ο Γ. Πατούλης εγκαινίασε το Σύστημα Τηλεδιασκέψεων & Τηλεκπαίδευσης της ΚΕΔΕ

Την πρώτη τηλεδιάσκεψη με προέδρους των Περιφερειακών Ενώσεων Δήμων της χώρας πραγματοποίησε ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ, Γιώργος Πατούλης, εγκαινιάζοντας το νέο Σύστημα Τηλεδιασκέψεων και Σύγχρονης…