Παράσταση διαμαρτυρίας πραγματοποιούν οι συμβασιούχοι στους δήμους την Τρίτη 30 Μαΐου 2017, στις 6 το απόγευμα, στην πλατεία Κλαυθμώνος.
Θα ακολουθήσει πορεία στη Βουλή όπου θα επιδοθεί πρόταση Νόμου άμεσης μετατροπής όλων των συμβάσεων από ορισμένου σε αορίστου χρόνου.

