Συνάντηση εργασίας πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ) μεταξύ της διοίκησης της Ένωσης και αντιπροσωπείας Δημάρχων της Αλβανίας, μελών της Ένωσης Δήμων Αλβανίας (NAMA), προερχόμενων από περιοχές με σημαντική παρουσία πληθυσμού ελληνικής καταγωγής.
Από πλευράς ΚΕΔΕ στη συνάντηση συμμετείχαν ο πρόεδρος Λάζαρος Κυρίζογλου, ο γενικός γραμματέας Δημήτρης Καφαντάρης, ο δήμαρχος Αγιάς Αντώνης Γκουντάρας, καθώς και στελέχη της Ένωσης.
Την αντιπροσωπεία της Αλβανίας αποτέλεσαν ο δήμαρχος Δρόπολης Dhimitraq Toli, η γενική διευθύντρια της Ένωσης Δήμων Αλβανίας (NAMA) Adelina Farrici, ο δήμαρχος Αργυροκάστρου Flamur Golemi, ο συνεργάτης του δημάρχου Δρόπολης & Πωγωνίου Αλέξανδρος Μπομπόλης, η επικεφαλής του γραφείου του προέδρου της NAMA Alisa Limaj, καθώς και ο υπεύθυνος Προγράμματος του Δικτύου Ενώσεων Τοπικών Αρχών Νοτιοανατολικής Ευρώπης (NALAS) Elton Stafa.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα εποικοδομητικό κλίμα και αποτέλεσε μια πρώτη ευκαιρία ουσιαστικής γνωριμίας και ανταλλαγής απόψεων μεταξύ των δύο πλευρών, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΚΕΔΕ. Στο πλαίσιο αυτό παρουσιάστηκαν η οργανωτική δομή, ο τρόπος λειτουργίας και οι αρμοδιότητες τόσο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος όσο και της Ένωσης Δήμων Αλβανίας, ενώ εξετάστηκαν οι δυνατότητες ανάπτυξης στενότερης συνεργασίας και ανταλλαγής τεχνογνωσίας και καλών πρακτικών σε ζητήματα τοπικής διακυβέρνησης.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στον ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει η συνεργασία μεταξύ των δύο Ενώσεων στην ενίσχυση της θεσμικής ικανότητας της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και στην προώθηση κοινών πρωτοβουλιών προς όφελος των τοπικών κοινωνιών. Παράλληλα, επισημάνθηκε από ελληνικής πλευράς η διαχρονική στήριξη της Ελλάδας στην ευρωπαϊκή προοπτική της Αλβανίας, καθώς και η σημασία της διασυνοριακής συνεργασίας και των σχέσεων που έχουν ήδη αναπτύξει δήμοι των δύο χωρών.
Η ανακοίνωση της ΚΕΔΕ για τη συνάντηση:

