Ο Σύλλογος για την Αναβάθμιση της Ποιότητας Ζωής της Ανατολικής Νέας Ερυθραίας επέδωσε επιστολή στον δήμαρχο Κηφισιάς Γιώργο Θωμάκο σχετικά με πρωτοβουλία του να αναλάβει δράση για το μεγάλο θέμα που ενδιαφέρει όλους τους κατοίκους, αυτό της μείωσης των αντικειμενικών τιμών της περιοχής της Νέας Ερυθραίας.

