Τετάρτη 24 Ιουλίου 2019

Ασφαλτοστρώνεται ο κόμβος Χ. Τρικούπη και Μπακογιάννη στην Κηφισιά – Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην περιοχή

0
129 Προβολές

Ασφαλτοστρώνεται ο πολύπαθος κόμβος Χαριλάου Τρικούπη & Μπακογιάννη, στην Κηφισιά, με ειδικά ενισχυμένη άσφαλτο που δεν βουλιάζει και δεν γλιστράει.

Λόγω των εργασιών ασφαλτόστρωσης, από τις 7:00π.μ. έως το πέρας των εργασιών ισχύουν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις. Όσοι κινούνται από Χαρ. Τρικούπη προς Μπακογιάννη θα οδηγηθούν από Χαρ. Τρικουπη – Λέσβου – Αύρας – Μπακογιάννη, ενώ όσοι κινούνται από Μπακογιάννη προς Χαρ. Τρικούπη θα οδηγηθούν από Μπακογιάννη – Γούναρη – Ρόδου – Χαρ. Τρικούπη.

Σύμφωνα με τη μελέτη της Τεχνικής Υπηρεσίας, θα εκτελεστούν εργασίες αποξήλωσης του παλαιού οδοστρώματος, διάστρωσης ισοπεδωτικής στρώσης ασφαλτικού υλικού και κατασκευής αντιολισθηρής ασφαλτικής στρώσης κυκλοφορίας, με ασφαλτόμιγμα παρασκευαζόμενο εν θερμώ σε μόνιμη εγκατάσταση, με σκληρά θραυστά αδρανή υλικά λατομείου, πυκνής σύνθεσης (τύπου 1), με χρήση τροποποιημένης ασφάλτου.

Η ενισχυμένη άσφαλτος που θα τοποθετηθεί είναι υψηλών προδιαγραφών, με χρήση ρινισμάτων σιδήρου και άλλων πρόσθετων υλικών, όπως αναφέρεται σχετικά. Η τροποποιημένη άσφαλτος με πολυμερή είναι μία ειδικά σχεδιασμένη άσφαλτος που χρησιμοποιείται για την κατασκευή δρόμων με βαριές κυκλοφοριακές συνθήκες, για να αντέχουν στις ακραίες καιρικές συνθήκες και πιέσεις λόγω μείωσης ταχύτητας.

Είναι μια άσφαλτος με προστιθέμενο πολυμερές, γεγονός που του δίνει εξαιρετική αντοχή, υψηλή συνεκτικότητα και αντοχή στην κόπωση του οδοστρώματος.

Ο αντιδήμαρχος Υποδομών, Προγραμματισμού & Ανάπτυξης, Σταύρος Ζαπάντης, επισήμανε ότι η συγκεκριμένη άσφαλτος είναι βελτιωμένη σε σχέση με την κοινή άσφαλτο στα εξής σημεία:

  • Αύξηση της ανθεκτικότητας – αντοχής στη μόνιμη παραμόρφωση, η οποία συνήθως συμβαίνει λόγω υψηλών θερμοκρασιών και υψηλού κυκλοφοριακού φόρτου σε σημεία που ασκούνται μεγάλες πιέσεις λόγω μείωσης ταχύτητας.
  • Βελτίωση της ελαστικής επαναφοράς, με αποτέλεσμα την αποφυγή ρηγματώσεων των ασφαλτικών στρώσεων.
  • Αύξηση της σύνδεσης ανάμεσα στην άσφαλτο και στα αδρανή, με αποτέλεσμα τη μείωση έως και την εξάλειψη του φαινομένου αποκόλλησης αδρανών από την επιφάνεια του οδοστρώματος.
  • Βελτίωση της συμπεριφοράς σε υψηλές μεταβολές θερμοκρασίας λόγω της αυξημένης ελαστικότητας.

Το σύνολο των παραπάνω έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ασφαλέστερου και ποιοτικότερου οδοστρώματος, στο οποίο μειώνεται η συχνότητα συντήρησης,  αυξάνεται η διάρκεια ζωής του οδοστρώματος και έχει αντιολισθητικές ιδιότητες, όπως τονίστηκε.

Αφήστε ένα σχόλιο

Scroll Up