«Έκοψαν» το ψήφισμα για τον 13ο και 14ο μισθό στους δημοσίους υπαλλήλους στο ΠΕ.ΣΥ. Αττικής

«Έκοψαν» το ψήφισμα για τον 13ο και 14ο μισθό στους δημοσίους υπαλλήλους στο ΠΕ.ΣΥ. Αττικής
Φωτογραφία: freepik.com

H περιφερειακή αρχή αρνήθηκε να θέσει προς συζήτηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής, στη συνεδρίαση της 30ής Μαΐου, το αίτημα της παράταξης Αττικός Κύκλος Συνεργασίας & Εμπιστοσύνης, για πρόταση ψηφίσματος υπέρ της επαναφοράς του 13ου και 14ου μισθού στους δημοσίους υπαλλήλους.

Η παράταξη σημειώνει ότι αυτό έγινε «χωρίς κανένα επιχείρημα, γιατί  όπως ανέφερε ο κ. Καπερνάρος “Θέλετε να το πούμε κι αλλιώς; Πλειοψηφία έχουμε”». Την ίδια στιγμή χαρακτηρίζει ως «ανεξήγητη» και τη στάση των παρατάξεων της αντιπολίτευσης «λες και δεν βλέπουν την ακρίβεια γύρω τους, δεν βλέπουν τα ενοίκια να εκτοξεύονται, δεν βλέπουν το θολό κυβερνητικό αφήγημα των υπερπλεονασμάτων», όπως σημειώνει χαρακτηριστικά.

Η αναλυτική ανακοίνωση της παράταξης:

Δημοφιλή άρθρα