Επιχειρηματικά εργαστήρια υποστήριξης Νεανικής Επιχειρηματικότητας
Επιχειρήσεις – Αγορά

Επιχειρηματικά εργαστήρια υποστήριξης Νεανικής Επιχειρηματικότητας

Σειρά επιχειρηματικών εργαστηρίων για τις ομάδες που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Υποστήριξης Νεανικής Επιχειρηματικότητας που υλοποιεί ο Δήμος Κηφισιάς, σε συνεργασία με το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) και με την τεχνική υποστήριξη της εταιρείας Prisma Consulting, ξεκίνησε τη Δευτέρα 13 Μαρτίου 2017.

Το πρώτο τετράωρο επιχειρηματικό εργαστήριο υλοποιήθηκε στη Βίλα Κώστα στη Νέα Ερυθραία και η θεματολογία του είχε τίτλο «Δημιουργώ τη δική μου επιχείρηση».

Κατά την υλοποίηση του επιχειρηματικού εργαστηρίου οι ομάδες ενημερώθηκαν για όλα τα φορολογικά θέματα που σχετίζονται με τη δημιουργία μιας νέας επιχείρησης και πιο συγκεκριμένα για τα εξής θέματα:

  • Επιχειρηματική Ευκαιρία και Καινοτομία.
  • Αξιολόγηση επιχειρηματικής ιδέας & στρατηγικός σχεδιασμός.
  • Βασικές χρηματοοικονομικές καταστάσεις.
  • Προϋπολογισμός επιχειρησιακής λειτουργίας.
  • Επιχειρηματικό σχέδιο.
  • Επιλογή νομικής μορφής επιχείρησης.

Παράλληλα, οι ομάδες είχαν τη δυνατότητα να υποβάλλουν πιο εξειδικευμένες ερωτήσεις και απορίες σχετικά με την εφαρμογή όλων των παραπάνω και να θέσουν τον πλάνο ενεργειών που θα πρέπει να ακολουθήσουν για να προχωρήσουν στην έναρξη της δικής τους επιχείρησης.

Το 2ο Επιχειρηματικό Εργαστήριο, το οποίο είχε θέμα «Digital Marketing», που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017, αποσκοπούσε στην απόκτηση αρχικών γνώσεων πάνω σε θέματα σύγχρονων τρόπων προώθησης στο internet.

Κατά τη διάρκεια του επιχειρηματικού εργαστηρίου αναλύθηκαν θέματα όπως: τι είναι το digital marketing και ποια είναι τα πλεονεκτήματα που διαθέτει έναντι πιο παραδοσιακών τρόπων προώθησης, πώς μπορεί μια επιχείρηση να χρησιμοποιήσει τα social media και το google adwords, τα google analytics και τι οφέλη θα αποκομίσει, πώς μπορεί μια επιχείρηση να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό της χρησιμοποιώντας στοχευμένα εργαλεία όπως για παράδειγμα email marketing, αναφορά σε χρήσιμα online σεμινάρια (π.χ. facebook, google κ.τ.λ.) που μπορεί να παρακολουθήσει κάποιος δωρεάν.

Ακολούθησε διαλογική συζήτηση ανάμεσα στις ομάδες και τους μέντορες, όπου δόθηκαν και πιο συγκεκριμένες  και εξατομικευμένες υποδείξεις στις ομάδες για την προώθηση των επιχειρηματικών τους ιδεών.

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet