Έγινε η δημοπράτηση του έργου κατασκευής του νέου δημαρχείου Αγίας Παρασκευής την Παρασκευή 3 Αυγούστου 2018 από την Περιφέρεια Αττικής που χρηματοδοτεί το έργο, με μειοδότρια κοινοπραξία εταιρειών και έκπτωση, σύμφωνα με τον Δήμο Αγίας Παρασκευής, 49,11%.
Όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση του Δήμου Αγίας Παρασκευής στο facebook, σήμερα ο Δήμος πληρώνει περί τα 400.000 ευρώ ετησίως για τα ενοικιαζόμενα κτήρια που οι Υπηρεσίες τους θα μεταφερθούν. Το έργο προβλέπει 160 θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων σε τρία υπόγεια επίπεδα.

