Δ. Κατραμάδος: Οι σύγχρονες ηλεκτρονικές υπηρεσίες και η εξυπηρέτηση του πολίτη
Κοινωνία

Δ. Κατραμάδος: Οι σύγχρονες ηλεκτρονικές υπηρεσίες και η εξυπηρέτηση του πολίτη

Για τη χρησιμότητα των σύγχρονων ηλεκτρονικών υπηρεσιών στην εξυπηρέτηση του δημότη κάνει λόγο, σε ανακοίνωσή του, ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Λυκόβρυσης – Πεύκης Δημήτρης Κατραμάδος. Παράλληλα, επικρίνει τη διοίκηση για τη μη ύπαρξη αντίστοιχης ηλεκτρονικής εφαρμογής στον Δήμο Λυκόβρυσης – Πεύκης, γεγονός που -όπως σημειώνει- καταδικάζει τον δημότη να μην μπορεί να καταχωρήσει και να παρακολουθήσει το αίτημά του για τις υπηρεσίες καθαριότητας, πρασίνου, τεχνικές υπηρεσίες κ.λπ.

Συγκεκριμένα, στην ανακοίνωσή του ο δημοτικός σύμβουλος αναφέρει:

Στην ημέρα δημότη στο Δημοτικό Συμβούλιο είναι συχνή η παρουσία δημοτών που διαμαρτύρονται για αιτήματα που έχουν καταθέσει στον Δήμο και δεν έχουν λάβει ουδέποτε απάντηση.

Σε μια πόλη που θέλει να είναι σύγχρονη και χρήσιμη στον πολίτη δεν γίνεται να μην προσφέρονται στον δημότη σύγχρονες ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Ο Δήμος Λυκόβρυσης – Πεύκης δεν διαθέτει ηλεκτρονική εφαρμογή μέσω της οποίας ο δημότης να μπορεί να καταχωρήσει και να παρακολουθήσει το αίτημά του για τις υπηρεσίες καθαριότητας, πρασίνου, τεχνικές υπηρεσίες κ.λπ.  

Η υλοποίηση μια σύγχρονης ηλεκτρονικής εφαρμογής  εξυπηρέτησης των πολιτών αναβαθμίζει αυτόματα την ποιότητα και την ταχύτητα αυτής. Παράλληλα, η διαδικασία γίνεται  άμεση, αποτελεσματική και διαφανής. Δήμος και Δημότης γίνονται συνεργάτες για τη δημιουργία μια καλύτερης, καθαρότερης και ασφαλέστερης πόλης.

Ο Δήμος Λυκόβρυσης – Πεύκης όχι μόνο δεν διαθέτει μια αξιόπιστη εφαρμογή ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης, αλλά και το εσωτερικό σύστημα διαχείρισης αιτημάτων δεν λειτουργεί όπως σχεδιάστηκε. Αποτέλεσμα, πολλά αιτήματα να παραμένουν σε μία λίστα η οποία συνεχώς μεγαλώνει. Η αδυναμία της αντικειμενικής και άμεσης αξιολόγησης των αιτημάτων των πολιτών οδηγεί την πόλη μας να λειτουργεί με όρους τους παρελθόντος και να κρατά δέσμιους τους δημότες σε πελατειακές λογικές.

Η λογική της σημερινής διοίκησης δεν τιμά το επίπεδο και την ποιότητα των κατοίκων του Δήμου μας και συντηρεί πρακτικές που οδήγησαν τη χώρα μας στη κρίση.

Σχετικά άρθρα

2 Comments

  1. Τάσος Παυλοπουλος

    Προς Δημητρη Κατραμαδο : συγγνώμη αλλά μετά από 3 χρόνια ? το 2018 το θυμήθηκα τε ?

    1. Γιωργος Βαλαουρας

      Μάλλον δε θα έχετε παρακολουθήσει τις τοποθετήσεις και τις προτάσεις του συγκεκριμένου Δημοτικού Συμβούλου για αυτό θέτετε αυτό το ερώτημα.

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet