Ε. Μανδαμαδιώτου: Ο Δήμος Λυκόβρυσης – Πεύκης θα προβεί σε πρόχειρες επιλογές για τη Δίχρονη Προσχολική Αγωγή;
Print Friendly, PDF & Email
Κοινωνία

Ε. Μανδαμαδιώτου: Ο Δήμος Λυκόβρυσης – Πεύκης θα προβεί σε πρόχειρες επιλογές για τη Δίχρονη Προσχολική Αγωγή;

Το τακτικό μέλος του Δ.Σ. του ΚΟΙΠΑΠ Λυκόβρυσης – Πεύκης, μέλος της παράταξης Δήμος μπροστά+, Ελένη Μανδαμαδιώτου, με αφορμή την Υποχρεωτική Δίχρονη Προσχολική Αγωγή, τα τρία χρόνια σταδιακής υλοποίησής της και την έλλειψη του Δήμου σε υποδομές που θα στεγάσουν μαθητές και εκπαιδευτικούς, θέτει στη δημοτική αρχή σειρά ζητημάτων.

Ειδικότερα, η κ. Μανδαμαδιώτου σημειώνει ότι «η αναμόρφωση χώρων του 5ου Νηπιαγωγείου Πεύκης, η προσθήκη 4 αιθουσών διδασκαλίας στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Πεύκης, η κατασκευή του 6ου Νηπιαγωγείο Πεύκης, η ανέγερση δημοτικού σχολείου και νηπιαγωγείου στο Ο.Τ.17 (Ηλιακό Χωριό) αναφέρονται στο “Επιχειρησιακό Πρόγραμμα 2014-2019” του Δήμου Λυκόβρυσης – Πεύκης. Αυτά τα αναγκαία και επείγοντα έργα δρομολογούνται, ορισμένα και πριν, από την προηγούμενη θητεία της δημοτικής αρχής με δυστυχώς μηδενικό αποτέλεσμα, καθώς δεν λειτουργεί απολύτως κανένα μέχρι σήμερα» για να προσθέσει ότι «θα είχαν καλυφθεί οι ανάγκες υλοποίησης και εφαρμογής της Δίχρονης Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής στα δημόσια νηπιαγωγεία του Δήμου αν είχαν ολοκληρωθεί τουλάχιστον τα συγκεκριμένα σχολικά κτήρια και δεν θα υπήρχε τώρα ουδεμία ανάγκη για τους γνωστούς περσινούς και φετινούς- εις βάρος όλων- “αγώνες δρόμου”».

Στη συνέχεια το τακτικό μέλος του Δ.Σ. του ΚΟΙΠΑΠ αναφέρει ότι αφού «η φοίτηση των νηπίων είναι υποχρεωτική, οπότε φωτίστε μας, τα τρία χρόνια της σταδιακής υλοποίησης που προέβλεψε ο σχετικός νόμος, τι σχεδιάζατε ακριβώς; Τι πρωτοβουλίες έχουν ληφθεί, για μία ορθή, δίκαιη, μόνιμη επίλυση αυτού του εξαιρετικά σοβαρού προβλήματος;». Και συμπληρώνει:

«Σίγουρα ξεχάσατε της προηγούμενης σχολικής χρονιάς την αγωνία των γονιών και των εκπαιδευτικών για να βλέπουμε να συμβαίνουν πάλι τα ίδια! Τι θα ξημερώσει για όλους τους γονείς/εκπαιδευτικούς φέτος; Πάει και αυτή η νέα σχολική χρονιά; Πόσα θα είναι πάλι τα παιδιά που θα βρεθούν εκτός της δημόσιας προσχολικής αγωγής και των παιδικών σταθμών λόγω της μη δυνατότητας απορρόφησής τους; Ενημερώθηκαν κατάλληλα οι γονείς για την υποχρέωσή τους να γράψουν όλα τα νήπια άνω των 4 ετών στο νηπιαγωγείο; Πότε θα μάθουν αν είναι εντός ή εκτός της δημόσιας εκπαίδευσης, τον Οκτώβριο 2020; Θα συνεχιστεί το εκ περιτροπής; Δεν υπάρχουν κενές οργανικές θέσεις στους παιδικούς; Γιατί δεν γίνονται επιπλέον προσλήψεις; Mόνο ΕΣΠΑ; Κάθε σχολικό χρόνο θα έχουμε τα ίδια και τα ίδια σενάρια σύγχρονης ελληνικής τραγωδίας χωρίς σκηνοθετικές προσεγγίσεις ενός σύντομου τέλους;

»Θα προβείτε, ως είθισται, σε βολικές και πρόχειρες επιλογές και ενέργειες προσωρινών -υποτίθεται- λύσεων με παραρτήματα μακριά από το μητρικό Νηπιαγωγείο, σε προκάτ σε χώρους ιδιωτικούς που μάλλον δεν θα έχουν κτιστεί με προδιαγραφές σχολείου; Έχουμε ως παραδείγματα το 1ο Νηπιαγωγείο Πεύκης με δύο αίθουσες στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Πεύκης (που είναι ήδη ιδιαίτερα επιβαρυμένο) και το 1ο Νηπιαγωγείο Λυκόβρυσης, αντίστοιχα. Με τόσους υπουργούς Παιδείας και προέδρους ΚΤΥΠ/ΟΣΚ που έχετε συναντήσει όλα αυτά τα χρόνια, γιατί δεν πραγματοποιήθηκαν τα σχέδιά σας όπως τα επιθυμούσατε και όπως ήταν στις εξαγγελίες σας;».

Στη συνέχεια της ανακοίνωσης τονίζεται ότι «η ίδια τύχη περιμένει και το 6ο Νηπιαγωγείο Πεύκης παρόλο που ο φάκελος του βρίσκεται στα γραφεία του ΚΤΥΠ Α.Ε. (πρώην ΟΣΚ) από το 2014 λόγω των γνωστών υπεράριθμων αναγκών της Κάτω Πεύκης», και τα ερωτήματα ξεκινούν: «Δεν έπρεπε ήδη να είχε αποπερατωθεί και ολοκληρωθεί το “ιδρυμένο” 6ο Νηπιαγωγείο Πεύκης μαζί με τα υπόλοιπα έργα; To συγκρότημα του Ηλιακού Χωριού πάλι δεν θα λειτουργήσει οπότε δεν θα μεταφερθεί το 1ο Νηπιαγωγείο Λυκόβρυσης; Τα άλλα έργα σε ποιο στάδιο βρίσκονται;». Και η κ. Μανδαμαδιώτου προσθέτει ότι «η εποπτεία παραρτημάτων μπορεί να μη σας ενδιαφέρει ούτε να σας προβληματίζει καθόλου, όμως η εποπτεία τους είναι δυσχερής, η ευθύνη για την ασφάλεια της λειτουργίας τους τεράστια, καθώς η διοίκηση γίνεται από απόσταση, με ό,τι αυτό συνεπάγεται».

Επιπροσθέτως, σημειώνει ότι «δεν χρειάζονται ημίμετρα στον χώρο της εκπαίδευσης. Είναι αυτονόητο, αδιαπραγμάτευτο δικαίωμα των παιδιών και των γονέων στη δημόσια δωρεάν παιδεία, με τη μέγιστη ασφάλεια για όλους και με τα ίδια δικαιώματα για τους εκπαιδευτικούς/παιδιά σε κατάλληλες, σύγχρονες κτηριακές εγκαταστάσεις και λειτουργικές υποδομές. Σεβασμό στους εκπαιδευτικούς, ας τους αφήσουμε να κάνουν τη δική τους δουλεία σε κατάλληλα ιδρυμένα σχολικά κτήρια».

Και κ. Μανδαμαδιώτου καταλήγει: «Σίγουρα είναι επιθυμία και ευχή όλων στον Δήμο να λειτουργήσουν επιτέλους οι επί χρόνια σχολικές δομές για να μη χρειάζονται τα επαναλαμβανόμενα μπαλώματα της τελευταίας στιγμής!».

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2020
Powered by Wisenet