Γ. Πατούλης: Το πάρκινγκ στην Ευτέρπης ξεκίνησε και θα ολοκληρωθεί
Ποιότητα Ζωής

Γ. Πατούλης: Το πάρκινγκ στην Ευτέρπης ξεκίνησε και θα ολοκληρωθεί

Περασμένες μία ολοκληρώθηκε η συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο Αμαρουσίου για την κατασκευή του υπόγειου χώρου στάθμευσης στην πλατεία Ευτέρπης (σταθμός ΗΣΑΠ), την Πέμπτη 16 Ιουνίου 2016. Παρουσία καταστηματαρχών, ιδιοκτητών και κατοίκων της περιοχής και του προέδρου του Εμπορικού Συλλόγου της πόλης, Γιάννη Νικολαράκου, αναλύθηκε σε βάθος από πλευράς διοίκησης η χρησιμότητα του έργου, ο λόγος επιλογής του συγκεκριμένου χώρου για την κατασκευή του και η προσδοκία για τα μελλοντικά οφέλη που θα επιφέρει, ενώ από πλευράς μειοψηφίας, αλλά και ορισμένων καταστηματαρχών εκφράστηκαν σοβαρές αντιρρήσεις που είχαν κυρίως να κάνουν με την ταλαιπωρία των επαγγελματιών κατά τη διάρκεια υλοποίησης της κατασκευής, αλλά και για τη βιωσιμότητά του.

Γιώργος Πατούλης: Υλοποιούμε τις δεσμεύσεις μας, θέλουμε τη συνεργασία σας
Γιώργος Πατούλης
Γιώργος Πατούλης

Τη συζήτηση άνοιξε ο δήμαρχος, κάνοντας μία σύντομη αναδρομή στο πώς επιλέχθηκε ο συγκεκριμένος χώρος, αφού είχαν αποκλειστεί για διάφορους λόγους οι περιπτώσεις της πλατείας Αγ. Λαύρας, του χώρου του ΙΓΕ επί της Λ. Κηφισιάς και της πλατείας Γαρδέλη.

Ο κ. Γιώργος Πατούλης επεσήμανε ότι στόχος της διοίκησης, μέσω του συγκεκριμένου έργου, είναι να δώσει ένα τέλος στο «χάος» που επικρατεί στο κέντρο της πόλης αναφορικά με τη στάθμευση, που έχει μετατρέψει σε άτυπους χώρους πάρκινγκ τους πεζοδρόμους και τις διαβάσεις των ΑμεΑ. Πρόσθεσε δε ότι η διαβούλευση γύρω από την κατασκευή του υπόγειου χώρου στάθμευσης ήταν εξαντλητική, τόσο εντός όσο κι εκτός του Δημοτικού Συμβουλίου, ενώ οι καταστηματάρχες γνώριζαν εδώ και πάρα πολύ καιρό ότι θα γίνει το έργο, ακόμη και όταν επέλεγαν να νοικιάσουν κάποιο κατάστημα στην ευρύτερη περιοχή.

«Είναι συνήθειο στην Ελλάδα κάθε μεγάλο έργο στην αρχή να “δαιμονοποιείται”, κυρίως για παραταξιακούς λόγους» σημείωσε ο κ. Γ. Πατούλης, προχωρώντας στη συνέχεια σε απαντήσεις στα ερωτήματα που έθεσε ο Εμπορικός Σύλλογος Αμαρουσίου, αποτυπώνοντας τις ανησυχίες του επαγγελματιών, σχετικά με το έργο.

Ειδικότερα, μεταξύ άλλων, ο δήμαρχος διαβεβαίωσε για τα εξής:

  • Οι σχετικές άδειες, αλλά και το ίδιο το έργο, είναι απολύτως νόμιμα.
  • Η εταιρεία διαθέτει οικονομική ευρωστία για να συνεχίσει το έργο.
  • Η πλατεία Ευτέρπης είναι και θα παραμείνει κοινόχρηστος χώρος και δεν θ’ αλλάξει χρήση.
  • Δεν πρόκειται να υπάρξει διακοπή των δρομολογίων του ΗΣΑΠ κατά τη διάρκεια κατασκευής του έργου.
  • Θα υπάρξει διαβούλευση για το τελικό σχέδιο διαμόρφωσης του υπέργειου χώρου πάνω από το πάρκινγκ.
  • Θα λειτουργήσει ο δρόμος μπροστά από τον σταθμό, αλλά ως ήπιας κυκλοφορίας.
  • Θα ενισχυθεί ακόμη περισσότερο η σήμανση του έργου, ενώ υπάρχει και αίτημα προς την Τροχαία για διάθεση στελεχών προκειμένου να ρυθμίζουν την κυκλοφορία.
  • Γίνονται και θα συνεχιστούν οι παρεμβάσεις για ελευθέρωση των προσβάσεων προς τις εισόδους του σταθμού.
  • Θα ενισχυθεί ο φωτισμός περιμετρικά του έργου.

Ο δήμαρχος δήλωσε ότι είναι ανοιχτός σε κάθε πρόταση για την όσο το δυνατόν μικρότερη ταλαιπωρία του εμπορικού κόσμου από την κατασκευή του υπόγειου χώρου στάθμευσης, ξεκαθαρίζοντας ωστόσο ότι «το έργο ξεκίνησε και μετρά ήδη αντίστροφα».

«Δημιουργούμε ένα τοπόσημο για την πόλη» συμπλήρωσε ο κ. Γ. Πατούλης, προσθέτοντας ότι η δημοτική Αρχή συνεχίζει να έχει ως στόχο «να μετατρέψει το κέντρο του Αμαρουσίου σε πρότυπο και πόλο έλξης επισκεπτών από τα Βόρεια Προάστια», καλύπτοντας ταυτόχρονα «τα κενά του κράτους» σε ό,τι αφορά την προστασία και φύλαξη της περιοχής.

Πρόεδρος ΕΣΑΜ: Θέλουμε το έργο, αλλά με όσο το δυνατόν λιγότερη όχληση
Γιάννης Νικολαράκος
Γιάννης Νικολαράκος

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, στην παρέμβασή του, αναγνώρισε τα προβλήματα που δημιουργούνται στη λειτουργία των καταστημάτων από την κατασκευή του υπόγειου χώρου στάθμευσης, ζητώντας από τη διοίκηση του Δήμου να λάβει μέτρα ώστε να ελαχιστοποιήσει τη συγκεκριμένη «όχληση». Ωστόσο, πρόσθεσε ότι οι δυσκολίες αυτές δεν μπορούν να έχουν ως λύση τη μη υλοποίηση του έργου, που το έχουν ανάγκη και η πόλη και οι επαγγελματίες.

Ο κ. Γιάννης Νικολαράκος δήλωσε ότι καλύπτεται από τις απαντήσεις που έδωσε ο δήμαρχος στα ερωτήματα του Συλλόγου σχετικά με την κατασκευή, αλλά προειδοποίησε ότι, σε περίπτωση που δεν ανταποκριθεί «έμπρακτα» ο Δήμος σε αυτές τις δεσμεύσεις θα υπάρξει έκτακτη σύγκληση του Δ.Σ. του ΕΣΑΜ για να επανεξετάσει τη στάση του.

Συμεωνίδης Ράλλης Πετρούτσος

Από την πλευρά των κατοίκων, των εμπόρων και των ιδιοκτητών, έλαβαν τον λόγο οι κ.κ. Συμεωνίδης, Ράλλης και Πετρούτσος, οι οποίοι τόνισαν ότι τα αλλεπάλληλα έργα στο κέντρο της πόλης έχουν «καταστρέψει την τοπική αγορά», ενώ χαρακτήρισαν το έργο «αχρείαστο», «μη βιώσιμο» και ως συνέχεια του αντίστοιχου σχεδίου του πρώην δημάρχου Παναγιώτη Τζανίκου, στο οποίο τότε είχε αντιταχθεί η τοπική κοινωνία. «Άμα φύγει ένας πελάτης δεν ξαναγυρνά» υποστήριξαν οι επαγγελματίες, ενώ και οι ιδιοκτήτες εξέφρασαν την αγωνία τους ότι οι περιουσίες τους θα απαξιωθούν, αφού πολλοί καταστηματάρχες θα αναγκαστούν να βάλουν λουκέτο.

Λευτέρης Μαγιάκης: «Θα παλέψουμε να σταματήσει το έργο»
Λευτέρης Μαγιάκης
Λευτέρης Μαγιάκης

Ακόμη κι αν ολοκληρωθεί το έργο θα καταντήσει «ρημάδι, όπως το αντίστοιχο της Κηφισιάς», υποστήριξε ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας, προσθέτοντας ότι οι οδηγοί θα προτιμούν, αντί να καταβάλλουν το τίμημα της στάθμευσης, να «παρκάρουν» τα οχήματά τους στους γύρω δρόμους.

Ο κ. Λευτέρης Μαγιάκης υποστήριξε ότι το έργο είναι συνέχεια «της σύμβασης του Π. Τζανίκου με την ΑΕΓΕΚ» και ότι ανατέθηκε χωρίς ανοιχτό διαγωνισμό και μόλις με δύο υποψήφιες εταιρείες, όπου «λειτούργησε η γνωστή προσυνεννόηση» για τις προσφορές, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά. Αναφέρθηκε, επίσης, στην επιχορήγηση της εταιρείας που ανέλαβε το έργο με 1,5 εκατ. ευρώ από τον «αναπτυξιακό νόμο Χατζηδάκη», προειδοποιώντας ότι με βάση τον νέο αναπτυξιακό έργο, εάν δεν έχει ολοκληρωθεί το 50% αυτού έως τις αρχές του 2016, τότε θα «χαθεί» η επιχορήγηση, «και είναι αμφίβολο εάν η εταιρεία ολοκληρώσει την κατασκευή».

Επικριτικός ήταν ο κ. Λ. Μαγιάκης και για το γεγονός της παραχώρησης εκμετάλλευσης του χώρου για τα επόμενα 29 χρόνια, λέγοντας ότι το τελικό όφελος για τον Δήμο δεν θα ξεπεράσει τα 2.000 ευρώ μηνιαίως, όταν σε περίπτωση εμπλοκής της υλοποίησης κατασκευής από «τρίτους παράγοντες» (π.χ. πρόβλημα αδειοδότησης κ.λπ.), το Μαρούσι θα κληθεί να καταβάλλει υψηλή αποζημίωση στον εργολάβο.

Ο επικεφαλής της μείζονος τόνισε επίσης ότι το έργο έρχεται σε αντίθεση με τον σχεδιασμό για την επέκταση του Μετρό με τη γραμμή 4, για την οποία, όπως είπε, προβλέπεται κατασκευή σταθμού στην πλατεία Ευτέρπης.

Τέλος, ο κ. Λ. Μαγιάκης, αφού παραδέχθηκε ότι όλες οι προσπάθειες της παράταξης να σταματήσει το έργο «δεν τελεσφόρησαν», ζήτησε από τους κατοίκους και τους καταστηματάρχες να κινητοποιηθούν δυναμικά για να το αποτρέψουν, υποσχόμενος ότι ο ίδιος, αλλά και η παράταξή τους, θα βρίσκονται στο πλευρό τους.

Κώστας Βλάχος: Δεν εξαντλήσαμε τις δυνατότητες εξεύρεσης άλλου χώρου
Κώστας Βλάχος
Κώστας Βλάχος

Ο επικεφαλής της παράταξης Μαρούσι η Πόλη μας τόνισε ότι εξ αρχής είχε ταχθεί κατά της συγκεκριμένης λύσης για την κατασκευή υπόγειου χώρου στάθμευσης, θυμίζοντας ότι το 2008 υπήρχε δέσμευση της διοίκησης για απαλλοτρίωση του οικοπέδου Παναγόπουλου, ώστε να δημιουργηθεί εκεί πάρκινγκ.

«Εκείνη η λύση δεν προχώρησε για οικονομικούς λόγους» τόνισε ο κ. Κώστας Βλάχος, συμπληρώνοντας ότι «ειπώθηκε τότε πως δεν υπήρχαν χρήματα, σε μία περίοδο που ο Δήμος σπαταλούσε εκατ. ευρώ σε δημόσιες σχέσεις».

Ο ίδιος υποστήριξε ότι δεν έχουν εξαντληθεί οι δυνατότητες για εξεύρεση καταλληλότερου χώρου για την κατασκευή του χώρου στάθμευσης, επισημαίνοντας ότι πρέπει να συνεχιστούν οι διαβουλεύσεις με το ΙΓΕ, ενώ «έβαλε στο τραπέζι» και την περίπτωση του δεσμευμένου από τις τράπεζες ακινήτου Καρούζου (στην 28ης Οκτωβρίου), το οποίο «διαθέτει ετοιμοπαράδοτο πάρκινγκ», όπως είπε.

Πάντως, ο κ. Κ. Βλάχος άφησε σαφείς αιχμές για «λαϊκισμό» από πλευράς κάποιων δημοτικών συμβούλων, προκειμένου «να χαϊδέψουν αυτιά και να προσεγγίσουν τον εμπορικό κόσμο», αναγνωρίζοντας ότι δεν είναι εύκολο να διακοπεί η σύμβαση που έχει υπογραφεί με τον ανάδοχο για το πάρκινγκ στην Ευτέρπης, αφού κάτι τέτοιο θα συνεπαγόταν οικονομική ζημία για τον Δήμο και πιθανές νομικές ευθύνες και για τους ίδιους τους δημοτικούς συμβούλους. Στο πλαίσιο αυτό, ζήτησε, «εάν δεν υπάρχει άλλη λύση», να εξευρεθεί η «χρυσή τομή» με τους επαγγελματίες και διαπαραταξιακή συνεννόηση για την ολοκλήρωση του έργου.

Θανάσης Φωτόπουλος: Βάζετε το λιθαράκι σας στον «θάνατο του εμποράκου»
Θανάσης Φωτόπουλος
Θανάσης Φωτόπουλος

«Ότι βάζει το λιθαράκι της για τον “θάνατο του εμποράκου”» κατηγόρησε τη δημοτική Αρχή ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης, προσθέτοντας ότι οι λόγοι «μαρασμού» του εμπορίου είναι γνωστές και οφείλονται στο είδος της ανάπτυξης που έχει επιλεγεί σε τοπικό και κεντρικό επίπεδο.

Ο κ. Θανάσης Φωτόπουλος αναρωτήθηκε πόσο ωφελήθηκαν οι εργαζόμενοι και μικροεπαγγελματίες από τις συνεχείς αναπλάσεις του εμπορικού κέντρου, τονίζοντας ότι όλες αυτές οι κινήσεις «τους μόνους που ωφελούν είναι τα μεγάλα συμφέροντα».

Ο κ. Θ. Φωτόπουλος χαρακτήρισε το έργο «παράνομο» και ως συνέχεια του σχεδίου Τζανίκου, για υπόγειο πάρκινγκ-«μαμούθ» από την πλατεία Ευτέρπης έως το γυμναστήριο «Σπ. Λούης», θυμίζοντας ότι η παράταξή του έχει διαχρονικά καταψηφίσει τις σχετικές αποφάσεις για την υλοποίησή του. Ωστόσο, «κάρφωσε» και την παράταξη της μείζονος μειοψηφίας, λέγοντας ότι τη μελέτη για το «τερατούργημα» που επιχειρείται στην πλατεία Ευτέρπης την ενέκρινε η περιφερειακή Αρχή Αττικής, «της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝ.ΕΛ.».

Ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης υποστήριξε ότι πουθενά στον κόσμο δεν κατασκευάζονται χώροι στάθμευσης στο κέντρο των πόλεων, αλλά περιφερειακά, ενώ τόνισε ότι το όραμα για το μαρουσιώτικο κέντρο θα πρέπει να είναι «η αποτροπή της χρήσης του αυτοκινήτου, με ταυτόχρονη αναβάθμιση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς». Τέλος, κάλεσε τους κατοίκους και τους επαγγελματίες να κινητοποιηθούν κατά της κατασκευής του πάρκινγκ, επικρίνοντάς τους ταυτόχρονα για την καθυστέρηση που επέδειξαν στο να αντιδράσουν, πριν ξεκινήσει το έργο.

Δορύλαος Κλαπάκης: Θα κάνω μηνύσεις σε όποιον στηρίξει το έργο
Δορύλαος Κλαπάκης
Δορύλαος Κλαπάκης

Αναφερόμενος σε γενικότερα θέματα «διαφθοράς» στους Δήμους, ο κ. Δορύλαος Κλαπάκης, από την παράταξη Για Ένα Νέο Μαρούσι, μίλησε για ένα «εντελώς παράνομο έργο», απειλώντας με μηνύσεις όσους το στηρίξουν.

Υποστήριξε ότι θα έπρεπε να προηγηθεί τροποποίηση του σχεδίου για την υλοποίηση του έργου, προέβλεψε ότι δεν πρόκειται ποτέ να υλοποιηθεί, αφήνοντας στη θέση του μία «τρύπα», ενώ τόνισε ότι στα σχέδια της δημοτικής Αρχής είναι «η διάλυση του εμπορικού κέντρου της πόλης, προς όφελος των μεγάλων εμπορικών κέντρων της περιοχής».

Τάσος Σπυρόπουλος: Είναι περιβαλλοντικό έγκλημα – Σταματήστε το
Τάσος Σπυρόπουλος
Τάσος Σπυρόπουλος

Ο εκπρόσωπος της παράταξης Εκτός των Τειχών ζήτησε από τον δήμαρχο να τοποθετηθεί όχι μόνο στα αιτήματα του ΕΣΑΜ, αλλά και σε εκείνα που έθεσαν οι καταστηματάρχες στο κείμενο που κατέθεσαν στην προηγούμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

Ο κ. Τάσος Σπυρόπουλος τόνισε ότι το έργο, πλην όλων των άλλων, είναι και «τεχνικά μη ορθό», αφού επιχειρεί παρέμβαση «στο σημείο τομής του εμπορικού κέντρου με το κέντρο πρόσβασης», γεγονός που θα «φρακάρει τη βαλβίδα της πόλης». Πρόβλεψε δε, ότι η όχληση και το κυκλοφοριακό πρόβλημα δεν θα είναι προσωρινό, αλλά θα συνεχιστούν και μετά την υλοποίηση του έργου, αφού αυτό θα δημιουργήσει ένα δεύτερο «τείχος», μετά από αυτό του ΗΣΑΠ, στην πόλη. Για τον ίδιο η λύση θα ήταν η αποτροπή της διέλευσης των οχημάτων από το κέντρο, με ταυτόχρονη ενίσχυση των Μέσων Μεταφοράς.

Ο κ. Τ. Σπυρόπουλος κατέθεσε και την αντίθεσή του στον τρόπο υλοποίησης του έργου μέσω ΣΔΙΤ (Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα), «που έρχεται να ωφελήσει τον εργολάβο εις βάρος των δημοτών, που θα κληθούν άλλη μια φορά να καταβάλλουν ανταποδοτικό τίμημα για τη χρήση του χώρου».

«Πάνω από τους νόμους και τις συμβάσεις είναι τα συμφέροντα των δημοτών» τόνισε ο δημοτικός σύμβουλος, καλώντας το κόσμο να αντισταθεί στο «περιβαλλοντικό έγκλημα που επιχειρείται».

Παρεμβάσεις δημοτικών συμβούλων

Για το θέμα τοποθετήθηκαν και σύμβουλοι των δημοτικών παρατάξεων, οι οποίοι μεταξύ άλλων σημείωσαν:

Ρένα ΧαλιώτηΡένα Χαλιώτη: Δεν συζητάμε για το εάν θα γίνει το έργο, αφού αυτό έχει ξεκινήσει, αλλά για το πώς θα υλοποιηθεί με το λιγότερο δυνατό κόστος για τους επαγγελματίες. Πού ήταν όλοι αυτοί που διαμαρτύρονται σήμερα, τόσους μήνες που γινόταν η διαβούλευση για το έργο; Η δημοτική Αρχή εξέτασε μεθοδικά όλες τις λύσεις και κατέληξε στην πλατεία Ευτέρπης. Το έργο αυτό θα μας δικαιώσει ιστορικά.

Μαίρη ΔιακολιούΜαίρη Διακολιού: Δεν έχουμε ακούσει τίποτε για μελέτη βιωσιμότητας και σκοπιμότητας. Εάν τις έχετε, να μας τις δώσετε. Το πάρκινγκ θα είναι η «χαριστική βολή» στη χειμαζόμενη τοπική αγορά και η ζημιά που θα προκληθεί δύσκολα θα αποκατασταθεί. Ποιες εγγυήσεις υπάρχουν για το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης και για τη χρηματοδότηση της κατασκευής; Το έργο θα επηρεάσει τον σχεδιασμό επέκτασης του Μετρό και θα δημιουργήσει «αναχώματα» στον μελλοντικό σχεδιασμό της πόλης. Μπορούν ακόμη και τώρα να διερευνηθούν εναλλακτικές λύσεις.

Στέφανος ΤσιπουράκηςΣτέφανος Τσιπουράκης: Θέλουμε βιώσιμες λύσεις για να αλλάξει η απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στο κέντρο της πόλης από πλευράς κυκλοφορίας και στάθμευσης. Παντού στον κόσμο υπάρχουν πάρκινγκ στο κέντρο των πόλεων. Η λύση του ΙΓΕ δεν μπορεί να προχωρήσει, αφού ο χώρος στη Λ. Κηφισιάς θεωρείται μέρος του κληροδοτήματος και, εάν δεν περάσει στην ιδιοκτησία του Δήμου, δύσκολα μπορεί να διατεθεί για κατασκευή πάρκινγκ.

Κατερίνα ΨάλτηΚατερίνα Ψάλτη: Το έργο δεν είναι νόμιμο αφού, πλην των άλλων, προβλέπει και εμπορικές χρήσεις στους υπόγειους χώρους. Επίσης, στην ίδια θέση έχει προβλεφθεί η κατασκευή του σταθμού του Μετρό. Το έργο δεν θα προχωρήσει, όπως δεν προχώρησε και η κατασκευή στο οικόπεδο Καρούζου, επειδή κι εκεί προβλέποντας υπόγειοι χώροι στάθμευσης, κάτι που απαγορεύεται στο κέντρο. Η ύπαρξη σταθμού ΗΣΑΠ, σταθμού Μετρό και πάρκινγκ δημιουργεί ένα «σάντουιτς», που αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο. Αυτά τα μεγάλα έργα στιγματίζουν τις πόλεις και θα κριθούμε γι’ αυτά. Αν υπάρχει περιθώριο, πρέπει να σταματήσουμε το έργο.

Νώντας ΓαρδέληςΝώντας Γαρδέλης: Το έργο στον Καρούζο σταμάτησε λόγω του ότι υπήρχε πρόβλημα συνένωσης χρήσεων γης και όχι για τα πάρκινγκ. Η αγορά του συγκεκριμένου ακινήτου είναι οικονομικά ασύμφορη, αφού είναι υποθηκευμένο για χρέη 14 εκατ. ευρώ. Όσο για το οικόπεδο Παναγόπουλου, όλοι γνωρίζουν ότι υπόθεση «κόλλησε» μετά την προσφυγή κατά της προσπάθειας του Δήμου για αναχρηματοδότηση των χρεών του, από την οποία θα προέκυπταν έσοδα για την απαλλοτρίωση αυτού και άλλων χώρων. Το έργο στην Ευτέρπης δεν έχει καμία σχέση με τους σχεδιασμούς της διοίκησης Τζανίκου. Πρέπει ν’ αλλάξει η φιλοσοφία μας στη χρήση των χώρων στάθμευσης και να κατανοήσουμε ότι αυτοί θα πρέπει να διατίθενται σε όσους έρχονται να κάνουν αγορές στην πόλη και όχι να αφήνουν τα αυτοκίνητά τους όλη τη μέρα, για να μεταβαίνουν σε άλλους προορισμούς.

Δήμαρχος: Το έργο ξεκίνησε και θα τελειώσει

Ο δήμαρχος ήταν αυτός που είχε και τον τελευταίο λόγο στη συζήτηση, απαντώντας στις επιμέρους τοποθετήσεις.

Μεταξύ άλλων, ο κ. Γ. Πατούλης ανέφερε:

  • Σε όλες τις οργανωμένες πόλεις υπάρχουν πάρκινγκ στο κέντρο.
  • Είναι υποκρισία να αναφέρονται κάποιοι στα 29 χρόνια παραχώρησης του χώρου στάθμευσης, όταν όλη η χώρα παραχωρείται για 99 χρόνια από την παρούσα κυβέρνηση.
  • Η υπόθεση αγορά του Παναγόπουλου «σκόνταψε» πάνω στις προσφυγές συγκεκριμένου συμβούλου, που στέρησε τον Δήμο από σημαντικά κεφάλαια που θα εξοικονομούσε με την αναχρηματοδότηση των δανείων του.
  • Οι νομικές υπηρεσίες εξετάζουν την περίπτωση του ΙΓΕ, η οποία ωστόσο είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη.
  • Στο ακίνητο Καρούζου, πλην του υψηλού κόστους απόκτησης, θα υπάρξει επιπλέον κόστος για ανακατασκευές, αφού είναι καιρό εγκατελειμένο.
  • Ο σταθμός Μετρό έχει σχεδιαστεί για την πλατεία Γαρδέλη και όχι Ευτέρπης. Οι υπηρεσίες του Μετρό μας έχουν διαβεβαιώσει ότι το πάρκινγκ όχι απλώς δεν ανατρέπει τους σχεδιασμούς τους, αλλά εξυπηρετεί τη σύνδεση με τον σταθμό που σχεδιάζεται.

Ολοκληρώνοντας, ο δήμαρχος ξεκαθάρισε ότι το έργο ξεκίνησε και θα ολοκληρωθεί και όποιος προσπαθήσει να το εμποδίσει, σε αυτή τη φάση, θα το κάνει με μοναδικό σκοπό «να “τραυματίσει” το Μαρούσι και να πάει ενάντια στη θέληση του Μαρουσιώτη, που ψήφισε προεκλογικά την υλοποίησή του».

Σχετικά άρθρα

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet