Δ. Κεχαγιά: Η σωστή ενημέρωση των πολιτών εξασφαλίζει τη σωστή διαχείριση των κρίσεων
Print Friendly, PDF & Email
Κοινωνία

Δ. Κεχαγιά: Η σωστή ενημέρωση των πολιτών εξασφαλίζει τη σωστή διαχείριση των κρίσεων

Στην υπηρεσία ενημέρωσης των πολιτών για τον βαθμό κινδύνου εκδήλωσης πυρκαγιάς από την ιστοσελίδα του Δήμου Πεντέλης αναφέρθηκε η δήμαρχος Πεντέλης, Δήμητρα Κεχαγιά, σε ραδιοφωνική της συνέντευξη στον «Αθήνα 984» και στην Εκπομπή «Ντάμες Σπαθί», με τις δημοσιογράφους Ελευθερία Κουμάντου και Ελεονώρα Ορφανίδου.

Η κ. Κεχαγιά επανέλαβε και πάλι ότι η υπηρεσία αυτή καθιερώνεται για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί η αντιπυρική περίοδος και στοχεύει στην καθημερινή πληροφόρηση των πολιτών για το επίπεδο κινδύνου εκδήλωσης πυρκαγιάς, όπως αυτή ανακοινώνεται από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, παρέχοντας παράλληλα γενικές οδηγίες πρόληψης.

Η δήμαρχος Πεντέλης αναφέρθηκε επίσης και στην εφαρμογή για έξυπνα κινητά τηλέφωνα (smartphones) Gi-Polis, που έχει θέσει ο Δήμος στη διάθεση των δημοτών, οι οποίοι κατεβάζοντας την εφαρμογή στο κινητό τους, έχουν ανά πάσα στιγμή ενημέρωση για έκτακτα καιρικά φαινόμενα και καταστάσεις κρίσεων.

Η κ. Κεχαγιά κατέληξε σημειώνοντας:

«Η σωστή ενημέρωση των πολιτών εξασφαλίζει τη σωστή διαχείριση των κρίσεων, καθώς σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών ή έκτακτων συνθηκών, η έγκαιρη προειδοποίηση, μπορεί να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην αποτελεσματική αντιμετώπιση των κινδύνων και την προστασία της ανθρώπινης ζωής, της υγείας και της περιουσίας των πολιτών, καθώς και της προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος.

»Μέσω των δύο παραπάνω υπηρεσιών ο δημότης λαμβάνει -στην περίπτωση που υπάρχει κρίση- τρόπους διαχείρισής της, πιθανές διεξόδους διαφυγής, σημεία συγκέντρωσης, σημεία που πρέπει να αποφεύγονται και άλλες χρήσιμες πληροφορίες που τον κατευθύνουν, με σκοπό την προστασία του ίδιου της οικογένειας του και της περιουσίας του».

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2020
Powered by Wisenet