Πεντέλη 2020: Συγκοινωνία για επικοινωνία και όχι για την κοινωνία από τη δήμαρχο Πεντέλης
Print Friendly, PDF & Email
Κοινωνία

Πεντέλη 2020: Συγκοινωνία για επικοινωνία και όχι για την κοινωνία από τη δήμαρχο Πεντέλης

Για διαχωρισμό των φοιτητών του Δήμου Πεντέλης σε «προνομιούχους» και μη κατηγορεί τη διοίκηση της δημάρχου, Δήμητρας Κεχαγιά, η δημοτική παράταξη Πεντέλη 2020, με αφορμή τα δρομολόγια που έχει προγραμματίσει προς την Πολυτεχνειούπολη και την Πανεπιστημιούπολη.

Την ίδια στιγμή ο συνδυασμός του Άγγελου Παλαιοδήμου αναφέρεται και στην αναστολή λειτουργίας της δημοτικής συγκοινωνίας εδώ και 2,5 χρόνια, που όπως υποστηρίζει αποτελεί τεράστιο πρόβλημα για τους πολίτες του Δήμου.

Ειδικότερα, στη σχετική ανακοίνωσή της η παράταξη αναφέρει:

«Επιζητώντας τα “δεκαπέντε λεπτά δημοσιότητας” (που είχε τάξει σε όλους ο Andy Warhol πριν από πενήντα και πλέον χρόνια), η δήμαρχος της πόλης δήλωσε με καμάρι πριν λίγες μέρες στην ΕΡΤ ότι, επί της διοίκησής της, ο Δήμος Πεντέλης εξυπηρετεί 100 φοιτητές στις μετακινήσεις τους προς την Πολυτεχνειούπολη και την Πανεπιστημιούπολη!

Με απλά λόγια, παραδέχτηκε δημόσια ότι η διοίκηση του Δήμου Πεντέλης, στον βωμό της επικοινωνίας και της μικροπολιτικής, χώρισε τους φοιτητές της πόλης σε προνομιούχους και μη προνομιούχους. Φαίνεται ότι για την κ. Κεχαγιά, η “δωρεάν”(;) απευθείας μετακίνηση προς τις πανεπιστημιακές σχολές πρέπει να είναι προνόμιο μόνο των φοιτητών που φοιτούν στις σχολές του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ), που εδρεύουν στην Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου και στις περισσότερες (όχι όλες) σχολές του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), που εδρεύουν στην Πανεπιστημιούπολη Ζωγράφου. Μάλλον θεωρεί ότι οι φοιτητές του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ), του Πανεπιστημίου Πειραιά (ΠΑ.ΠΕΙ.), του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ πρώην ΑΣΟΕΕ), του Πάντειου Πανεπιστημίου και του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου είναι παιδιά ενός κατώτερου θεού.

Ωστόσο, δεν είπε κουβέντα για το κόστος της “δωρεάν” μετακίνησης των φοιτητών (32.035,50 ευρώ) ούτε για τον τρόπο με τον οποίο έγινε η σύμβαση (απευθείας ανάθεση ΑΔΑ: 69ΒΗΩΞ3-ΡΨ1) για 270 δρομολόγια μονής κατεύθυνσης! Και φυσικά, ξέχασε να αναφέρει στους δημοσιογράφους της ΕΡΤ ότι δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ μέριμνα για τις μετακινήσεις των μαθητών των Γυμνασίων και των Λυκείων, αφού η Δημοτική Συγκοινωνία έχει σταματήσει να λειτουργεί εδώ και 2,5 χρόνια!

Είναι πραγματικά απορίας άξιο γιατί δεν προχώρησε η σύναψη προγραμματικής σύμβασης με τις “Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε.” (ΟΣΥ) για την παραχώρηση οχημάτων, ώστε να λειτουργήσει ξανά η Δημοτική Συγκοινωνία Πεντέλης, παρά την ομόφωνη απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής στις 10/07/2020 (ΑΔΑ: Ω9Ω3ΩΞ3-ΠΛ0), μετά από εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας και του αρμόδιου τότε αντιδημάρχου, κ. Άγγελου Παλαιοδήμου. Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 405/12-12-2019 απόφαση της ΟΣΥ Α.Ε. είχε εγκριθεί για τον Δήμο Πεντέλης η παραχώρηση χρήσης δύο λεωφορείων (12,00μ. τύπου Mercedes) για ένα έτος, με δυνατότητα παράτασης ενός επιπλέον έτους και με μηνιαίο μίσθωμα 700 ευρώ (πλέον ΦΠΑ) ανά λεωφορείο!!! Είναι αδιανόητο, εν έτει 2021, να είμαστε ίσως η μοναδική πόλη στα Βόρεια Προάστια που δεν παρέχει στους πολίτες της  υπηρεσία Δημοτικής Συγκοινωνίας.

Η έλλειψη Δημοτικής Συγκοινωνίας και η μη επαρκής συγκοινωνία προς άλλες περιοχές της Αθήνας αποτελούν μεγάλα προβλήματα του Δήμου μας, στα οποία η διοίκηση οφείλει να δώσει υψηλή προτεραιότητα. Η πολιτική πίεση προς τον ΟΑΣΑ για αύξηση των δρομολογίων προς τα μέσα μεταφοράς σταθερής τροχιάς (ΜΕΤΡΟ, Προαστιακός), θα συμβάλλει στη μείωση της ταλαιπωρίας όχι μόνο των φοιτητών αλλά ΟΛΩΝ των συμπολιτών μας, ενώ ταυτόχρονα θα βοηθήσει και στη μείωση του κυκλοφοριακού φόρτου, που τους τελευταίους μήνες έχει αυξηθεί υπέρμετρα. Την ίδια στιγμή ο αγώνας για τη μελλοντική επέκταση του ΜΕΤΡΟ προς την πόλη μας είναι πιο αναγκαίος από ποτέ και αποτελεί μονόδρομο! Προς αυτή την κατεύθυνση είμαστε έτοιμοι να σταθούμε αρωγοί με όλες μας τις δυνάμεις».

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2022
Powered by Wisenet