Κοντά στις 70.000 οι κλήσεις στο 1110 της Περιφέρειας Αττικής και του ΙΣΑ
Print Friendly, PDF & Email
Κοινωνία

Κοντά στις 70.000 οι κλήσεις στο 1110 της Περιφέρειας Αττικής και του ΙΣΑ

Πολύ θερμή εξακολουθεί να είναι η ανταπόκριση των πολιτών στην πρωτοβουλία που έχει αναλάβει η Περιφέρεια Αττικής και ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών να θέσουν σε λειτουργία το τετραψήφιο τηλεφωνικό κέντρο 1110.

Από την πρώτη στιγμή που ενεργοποιήθηκε μέχρι σήμερα οι πολίτες που έχουν απευθυνθεί σε αυτό πλησίασαν τους 70.000.

Οι πολίτες απευθυνόμενοι στο 1110 έχουν τη δυνατότητα, χωρίς καμία χρέωση, να καταγγέλλουν φαινόμενα αισχροκέρδειας, να ζητούν βοήθεια και ενημέρωση για τον κορωνοϊό και να αναφέρουν περιπτώσεις μοναχικών πολιτών που θέλουν υποστήριξη.

Σύμφωνα με τα πρόσφατα στατιστικά, το 33,6% ρωτά για ιατρικά θέματα αναφορικά με τον κορωνοϊο, το 9,1% ζητά οδηγίες για ψυχολογική υποστήριξη, το 53,3% ζητά ενημέρωση για θέματα κοινωνικής παρέμβασης, το 3,5% των πολιτών καταγγέλλει φαινόμενα αισχροκέρδειας, το 0,4% ανήκει στην νέα κατηγορία «Υποστήριξη φροντιστών ατόμων με άνοια και Alzheimer» και το 0,1% απευθύνεται στο τμήμα Ψυχολογικής – Συμβουλευτικής υποστήριξης για γονείς και παιδιά.

Να σημειωθεί ότι το 55% των κλήσεων έγιναν από γυναίκες και το 45% από άνδρες.

Τέλος, οι επικοινωνίες έγιναν στο μεγαλύτερο ποσοστό από τον Νομό Αττικής 88% και αμέσως μετά ακολουθεί η Θεσσαλονίκη με 3%.

Το τηλεφωνικό Κέντρο 1110 λειτουργεί 24 ώρες την εβδομάδα με τη συμμετοχή 170  εθελοντών που το στελεχώνουν, 91 ιατρών, 21 ψυχολόγων και 52 τηλεφωνικών πρακτόρων, οι οποίοι έχουν λάβει ειδική εκπαίδευση από το συντονιστικό κέντρο, σε εναρμόνιση με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ. Οι εθελοντές παρέχουν τις υπηρεσίες τους είτε με φυσική παρουσία στις εγκαταστάσεις του τηλεφωνικού κέντρου, το οποίο συχνά επισκέπτεται ο περιφερειάρχης Αττικής, είτε με on call σύνδεση απ’ όπου κι αν βρίσκονται, δεδομένου ότι πολλοί εργάζονται στην πρώτη γραμμή της μάχης με την Covid-19, στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας ή στα ιατρεία τους. 

Οι 170 εθελοντές του 1110 είναι γιατροί του Δημοσίου, του ΕΣΥ, στρατιωτικοί γιατροί ή ιδιώτες γιατροί και ψυχολόγοι.

Σε σχετικές δηλώσεις του ο περιφερειάρχης Γιώργος Πατούλης επισημαίνει:

«Η θερμή ανταπόκριση του κόσμου είναι πολύ ενθαρρυντική και μας γεμίζει δύναμη. Αξιοποιούμε τα στοιχεία του τηλεφωνικού κέντρου και ενισχύουμε το δίχτυ προστασίας και υποστήριξης των πολιτών. Το 1110 αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο στην προσπάθεια που καταβάλλουμε τόσο στη χαρτογράφηση των αναγκών που υπάρχουν ανά περιοχή, όσο και στον εντοπισμό των φαινομένων αισχροκέρδειας. Στόχος μας είναι κανένας πολίτης να μην είναι μόνος του. Σε αυτή την εθνική μάχη δεν περισσεύει κανείς. Όλοι μαζί θα τη δώσουμε και θα την κερδίσουμε».

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2021
Powered by Wisenet