Τα στατιστικά του συστήματος προτεραιότητας με δυνατότητα έκδοσης ψηφιακού εισιτηρίου από τη Δ/νση Μεταφορών Δυτικού Τομέα
Print Friendly, PDF & Email
Κοινωνία

Τα στατιστικά του συστήματος προτεραιότητας με δυνατότητα έκδοσης ψηφιακού εισιτηρίου από τη Δ/νση Μεταφορών Δυτικού Τομέα

Χιλιάδες πολίτες αξιοποιούν το πιλοτικό σύστημα αυτοματοποιημένης εξυπηρέτησης που εγκαινιάστηκε τον περασμένο Απρίλιο από τον περιφερειάρχη Αττικής, Γ. Πατούλη, στη Δ/νση Μεταφορών & Επικοινωνιών Δυτικού Τομέα. Στο πρώτο διάστημα της λειτουργίας του έχει συμβάλει ουσιαστικά στην καλύτερη εξυπηρέτηση χιλιάδων πολιτών, στη μείωση των ουρών αναμονής και του συνωστισμού, αλλά και στην καλύτερη προστασία από την πανδημία, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στατιστικά χρήσης του συστήματος, από την έναρξή του μέχρι και τις 30/6/2021:

Για τις 13 θυρίδες εξυπηρέτησης πολιτών που λειτουργούν στη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών του Δυτικού Τομέα Αθηνών, το χρονικό διάστημα 7/4/2021 έως 30/6/2021, εκδόθηκαν 8.455 εισιτήρια εξυπηρέτησης, από τα οποία εξυπηρετήθηκαν επιτυχώς τα 5.482. Από τα εκδοθέντα εισιτήρια, 788 ακυρώθηκαν λόγω μη προσέλευσης του ενδιαφερόμενου, ενώ 2.100 ακυρώθηκαν από τον πολίτη για δικούς του λόγους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο μέσος χρόνος αναμονής του πολίτη για να εξυπηρετηθεί είναι τα 11,5 λεπτά, ενώ εντυπωσιακή είναι και η μέση διάρκεια χρόνου εξυπηρέτησης του πολίτη, η οποία είναι στα 2 λεπτά.

Επισημαίνεται ότι, για πρώτη φορά, από υπηρεσία της Περιφέρειας, μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης http://patt.gov.gr/abc δόθηκε η δυνατότητα στους πολίτες να εκδίδουν ψηφιακό εισιτήριο απομακρυσμένα, με χρήση του κινητού τους τηλεφώνου.

Οι πολίτες δεν απαιτείται πλέον να προσέλθουν στην υπηρεσία για την εξασφάλιση σειράς προτεραιότητας, αλλά μπορούν να εκδώσουν το εισιτήριό τους ψηφιακά, από το κινητό τους τηλέφωνο και να το διατηρήσουν εκεί. Με τις ειδοποιήσεις που αποστέλλει το σύστημα ενημερώνονται τόσο για τον προβλεπόμενο χρόνο αναμονής, όσο και για τον προσδιορισμένο χρόνο πριν φτάσει η σειρά τους (π.χ. 5 λεπτά πριν εξυπηρετηθούν), ώστε να προσέρχονται για να εξυπηρετηθούν χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν σε ουρές.

Σημειώνεται ότι υπάρχει πρόβλεψη και για τους πολίτες που δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και δεν έχουν στην κατοχή τους «έξυπνο» κινητό τηλέφωνο, καθώς υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης έντυπου εισιτηρίου που απαιτεί επίσκεψη στον φυσικό χώρο της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών του Δυτικού Τομέα Αθηνών.

Ο σχεδιασμός και η παρακολούθηση υλοποίησης του έργου έγινε από την Αυτοτελή Διεύθυνση Διαδικτυακής Ενημέρωσης και Ψηφιακής Εξυπηρέτησης, υπό τον συντονισμό της αντιπεριφερειάρχη Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Μαρίας Κουρή.

Σε δηλώσεις του ο περιφερειάρχης Αττικήςεπισημαίνει σχετικά:

«Η Περιφέρεια Αττικής έχει γυρίσει σελίδα, περνάει σε μία νέα εποχή. Επενδύουμε στην καινοτομία και αξιοποιώντας κάθε σύγχρονο εργαλείο της τεχνολογίας που έχουμε στη διάθεσή μας, εργαζόμαστε για τη μείωση της ταλαιπωρίας των πολιτών και την καλύτερη εξυπηρέτησή τους. Αυτό είναι και η βασική μας προτεραιότητα. Παράλληλα σκοπεύουμε τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών μας, με στόχο να είναι γίνουν πιο λειτουργικές. Προχωράμε».

«Ευελπιστούμε σε περαιτέρω διάδοση της χρήσης του ψηφιακού εισιτηρίου και της διευκόλυνσης που αυτό παρέχει στους πολίτες», τονίζει από την πλευρά της η αντιπεριφερειάρχης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και προσθέτει: «Σύμφωνα με τις κατευθύνσεις του περιφερειάρχη Γιώργου Πατούλη, σχεδιάζουμε τη σταδιακή επέκταση του Συστήματος Προτεραιότητας στο σύνολο των Διευθύνσεων Μεταφορών όλων των Περιφερειακών Ενοτήτων, καθώς επίσης και σε άλλες υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής που εξυπηρετούν κοινό και στις οποίες δημιουργούνται ουρές αναμονής».

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2021
Powered by Wisenet