325 αιτήματα κατά το πρώτο εξάμηνο λειτουργίας του Help Desk της ΚΕΔΕ
Αυτοδιοίκηση

325 αιτήματα κατά το πρώτο εξάμηνο λειτουργίας του Help Desk της ΚΕΔΕ

Μεγάλη ήταν η ανταπόκριση των Δήμων στην πρωτοβουλία του προέδρου της ΚΕΔΕ Γιώργου Πατούλη να συσταθεί, στα γραφεία της Ένωσης, ένα ολοκληρωμένο Υποστηρικτικό Δίκτυο Ενημέρωσης όλων των Δήμων της χώρας, υπό τη μορφή Help Desk.

Ειδικότερα το πρώτο εξάμηνο λειτουργίας του το Help Desk δέχθηκε και εξυπηρέτησε, σύμφωνα με ανακοίνωση της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος, συνολικά 325 αιτήματα από 103 Δήμους σε όλη τη χώρα. Αναλυτικά τα αιτήματα κατανέμονται σε συγκεκριμένες θεματικές ενότητες ως εξής:

  • Θεσμικά θέματα: 113
  • Νομικά θέματα: 62
  • Οικονομικά θέματα: 32
  • Περιβάλλον – Πολιτική Προστασία: 4
  • Κοινωνικά θέματα: 64
  • Απασχόληση: 23
  • Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση & Οργάνωση: 16
  • Αναπτυξιακά – ΕΣΠΑ – Ευρωπαϊκά Προγράμματα: 9

Η σύσταση του Δικτύου Ενημέρωσης εντάσσεται σε μία σειρά πρωτοβουλιών που αναλαμβάνει η ΚΕΔΕ, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της, αντιλαμβανόμενη τις ανάγκες των Δήμων – μελών της για παροχή άμεσης και έγκυρης ενημέρωσης πάνω σε ζητήματα που αφορούν στην εύρυθμη λειτουργία τους. Η συγκεκριμένη υπηρεσία αναλαμβάνει να συγκεντρώνει, καταγράφει και να δίνει άμεσες απαντήσεις και λύσεις (το αργότερο εντός 24 ωρών) σε τρέχοντα θέματα που απασχολούν τους Δήμους, αντιμετωπίζοντάς τα υπεύθυνα, με επιστημονικό και τεκμηριωμένο τρόπο, αξιοποιώντας ταυτόχρονα το επιστημονικό δυναμικό που στελεχώνει τις υπηρεσίες της ΚΕΔΕ.

Για τη λειτουργία του Help Desk, στην ΚΕΔΕ, είναι στη διάθεση των Δήμων:

  • Δύο απευθείας τηλεφωνικές γραμμές (210 3800682 & 213 2147577).
  • Μια τηλεφωνική γραμμή fax (210 3307183).
  • Ένας λογαριασμός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected].

Παράλληλα όμως με τη λειτουργία του τηλεφωνικού υποστηρικτικού δικτύου, οι Δήμοι έχουν τη δυνατότητα μέσα από την ηλεκτρονική σελίδα της ΚΕΔΕ (www.kedke.gr) να έχουν άμεση και καθημερινή ενημέρωση για θέματα της  Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Σχολιάζοντας τη μεγάλη ανταπόκριση των Δήμων στη νέα υπηρεσία ενημέρωσης της ΚΕΔΕ ο κ. Πατούλης τόνισε χαρακτηριστικά:

«Εκφράζω την ιδιαίτερη ικανοποίησή μου που η πρωτοβουλία μας να ενισχύσουμε την παροχή ενημερωτικών υπηρεσιών προς τους Δήμους, απέδωσε.

»Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε ένα χρήσιμο εργαλείο για όλους τους Δήμους της χώρας, σε μία προσπάθεια να διευκολύνουμε την ικανοποίηση των λειτουργικών τους αναγκών και κατ΄ επέκταση τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες. Θα συνεχίσουμε την προσπάθεια αναλαμβάνοντας και άλλες σχετικές πρωτοβουλίες, με σταθερό προσανατολισμό την αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών προς όλους τους Δήμους – μέλη».

Σχετικά άρθρα

Enypografa.gr © 2014 - 2025
Powered by Wisenet