Προχωράει το ΣΒΑΚ στο Ηράκλειο μετά τη δεύτερη δημόσια διαβούλευση παρουσία του Νίκου Μπάμπαλου
Κοινωνία

Προχωράει το ΣΒΑΚ στο Ηράκλειο μετά τη δεύτερη δημόσια διαβούλευση παρουσία του Νίκου Μπάμπαλου

Τη 2η δημόσια διαβούλευση στη διαδικασία κατάρτισης του Σχεδίου για την Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα (ΣΒΑΚ) στο Ηράκλειο Αττικής, του σχεδίου που θα περιγράψει τον κυκλοφοριακό χάρτη της πόλης για τις επόμενες δεκαετίες, πραγματοποίησε ο Δήμος. Στο πλαίσιο αυτό δόθηκε η ευκαιρία σε φορείς αλλά, κυρίως, στους κατοίκους, να γνωρίσουν τις πρώτες προτάσεις του Σχεδίου και να καταθέσουν τις αρχικές τους παρατηρήσεις.

Στο Πολιτιστικό Πολύκεντρο της πόλης, η ομάδα των μελετητών που έχει αναλάβει την εκπόνηση του ΣΒΑΚ και δουλεύει μήνες τώρα πάνω στο Σχέδιο, παρουσίασε τα δεδομένα του υφιστάμενου κυκλοφοριακού τοπίου της πόλης του Ηρακλείου, τα οποία ενδελεχώς συνέλεξε όλο αυτό το διάστημα (φορτία, επιβαρυμένοι δρόμοι, διαδρομές, διαμπερής κυκλοφορία κτλ). Επίσης, ανέλυσε τις αρχικές επιστημονικές προτάσεις για τη διαμόρφωση – βελτίωση του οδικού χάρτη του Δήμου, με μια σειρά από ρυθμίσεις και παρεμβάσεις, που ως στόχο έχουν να κάνουν τη μετακίνηση στην πόλη πιο εύκολη, πιο ασφαλή, πιο λειτουργική και πιο φιλική στο περιβάλλον.

Η δημοτική αρχή, δημοτικοί σύμβουλοι και Ηρακλειώτες που παρακολούθησαν από κοντά τη νέα διαβούλευση διατύπωσαν τις δικές τους, αρχικές παρατηρήσεις, ενώ για όλους τους υπόλοιπους αλλά και για περαιτέρω μελέτη, τα στοιχεία της έρευνας και της πρώτης πρότασης του Σχεδίου θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Δήμου (στην ειδική ενότητα iraklio.gr/svak) καθώς θα ακολουθήσουν και επόμενες διαδικασίες δημόσιας διαβούλευσης, προτού τελικά το ΣΒΑΚ τεθεί στην κρίση του Δημοτικού
Συμβουλίου της πόλης και περάσει, ακολούθως, στη φάση της υλοποίησης.

Απών από τη συγκεκριμένη διαβούλευση δεν θα μπορούσε να είναι ο δήμαρχος Ηρακλείου, Νίκος Μπάμπαλος. «Για πρώτη φορά στα χρονικά του Δήμου προχωράμε στην εκπόνηση μιας ολοκληρωμένης και συγκροτημένης μελέτης των κυκλοφοριακών δεδομένων της πόλης: πού βρισκόμαστε, πού θέλουμε να πάμε. Έχουμε την απεικόνιση του τωρινού κυκλοφοριακού χάρτη της Ηρακλείου και τη σχεδίαση ενός νέου, ο οποίος θα κάνει τις μετακινήσεις στο Ηράκλειο πιο ασφαλείς, περιβαλλοντικά φιλικές και άνετες», σχολίασε ο δήμαρχος, για να προσθέσει:

«Ας δούμε όλοι τη μεγάλη εικόνα της πόλης μας, της πόλης που θέλουμε να ζήσουμε εμείς και το μέλλον μας, τα παιδιά μας. Η φιλοσοφία του ΣΒΑΚ είναι να δέσει και να αλληλοσυμπληρώσει την πόλη σε ένα σύνολο, σε ένα αλληλένδετο κυκλοφοριακό χάρτη που θα εξυπηρετεί όλους τους πολίτες, κυρίως τους κατοίκους, ώστε να μπορούν να μετακινούνται, άνετα και με ασφάλεια, είτε με το αυτοκίνητο, είτε πεζή, είτε με τα μέσα μεταφοράς.

Ολοκληρώνοντας την ομιλία του ο κ. Μπάμπαλος συμπλήρωσε: «Πρέπει, και αξίζει πραγματικά να σκεφτούμε ολοκληρωμένα, με γνώμονα το κοινό και όχι το ατομικό συμφέρον. Στόχος όλων μας είναι να διαμορφώσουμε μια πόλη που αξίζει να ζεις κάθε μέρα, με υψηλή ποιότητα ζωής, με μετακινήσεις που θα κάνουν την ζωή μας πιο άνετη και δεν θα επιβαρύνουν το περιβάλλον και τις ζωές μας».

Σχετικά άρθρα

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet