Στην Οργανωτική Επιτροπή του 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για τη ΔΕΠΥ η Μ. Πατούλη
Κοινωνία

Στην Οργανωτική Επιτροπή του 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για τη ΔΕΠΥ η Μ. Πατούλη

Στην οργανωτική επιτροπή του 2ου Πανελλήνιου Διεπιστημονικού Συνεδρίου για τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας «Από το Παιδί στον Ενήλικα», συμμετείχε η ανεξάρτητη δημοτική σύμβουλος Λυκόβρυσης – Πεύκης, πρόεδρος του Ομίλου για την UNESCO Βορείων Προαστίων, εντεταλμένη σύμβουλος Πολιτισμού του ΕΔΔΥΠΠΥ, Μαρίνα Πατούλη-Σταυράκη, με την ιδιότητα της εκπαιδευτικού.

Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε στις 6, 7 και 8 Οκτωβρίου, στο Ξενοδοχείο Stratos Vassilikos στην Αθήνα, από την Ελληνική Εταιρεία Μελέτης Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας (ΕΕΜ ΔΕΠΥ), υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων, του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών (ΙΣΑ), της Παιδοψυχιατρικής Εταιρείας Ελλάδος – Ένωση Ψυχιάτρων Παιδιών και Εφήβων και με την υποστήριξη αναγνωρισμένων επιστημονικών φορέων.

Η κα Πατούλη στηρίζοντας ως εκπαιδευτικός και στο παρελθόν αντίστοιχες διοργανώσεις, με αφορμή την πρόσφατη συμμετοχή της στην Οργανωτική Επιτροπή του Πανελλήνιου Συνεδρίου αναφέρει τα εξής:

«Η ανάπτυξη του διεπιστημονικού διαλόγου για τη βαθύτερη κατανόηση και διαχείριση των διαχρονικών συμπτωμάτων της ΔΕΠΥ στην εκπαίδευση, στην υγεία και στην ποιότητα ζωής αποτελεί κυρίαρχο ζήτημα στις ημέρες μας, εντός και εκτός εκπαιδευτικού περιβάλλοντος. Τα σύγχρονα δεδομένα έρευνας και καθημερινής πρακτικής σε πολλαπλούς τομείς όπως της νευροβιολογίας, της ψυχομετρίας, των θεραπειών και της διαχείρισης των ελλειμμάτων, της εκπαίδευσης και της ειδικής αγωγής, της υποστήριξης των ατόμων κάθε ηλικίας με ΔΕΠΥ και των οικογενειών τους, καθώς και θέματα κοινωνικής επικαιρότητας απασχόλησαν με επιτυχία τις εργασίες του 2ου πανελλήνιου διεπιστημονικού συνεδρίου.

»Η συμμετοχή μου σε κάθε εκπαιδευτική διεργασία με επιστημονικό και όχι μόνο χαρακτήρα, που έχει στο επίκεντρο το παιδί, τα μαθησιακά προβλήματα που αντιμετωπίζει, τις σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας και τις προοπτικές εξέλιξής του κατά τη σχολική του πορεία θεωρείται δεδομένη και επιβεβλημένη. Έχουμε χρέος ως εκπαιδευτικοί να είμαστε δίπλα στις ανάγκες της νεολαίας μας και να αφουγκραζόμαστε τα σύγχρονα μαθησιακά προβλήματα, μέσα από τη διαρκή επιστημονική και επαγγελματική μας κατάρτιση».

Σχετικά άρθρα

Enypografa.gr © 2014 - 2025
Powered by Wisenet