Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 1ου ΓΕΛ Χολαργού: Το γράμμα του νόμου ισχυρότερο από τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες για το ΥΠΑΙΘ
Κοινωνία

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 1ου ΓΕΛ Χολαργού: Το γράμμα του νόμου ισχυρότερο από τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες για το ΥΠΑΙΘ

Για «αναλγησία» κατηγορεί την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γενικού Λυκείου Χολαργού με αφορμή την άρνησή της να παραχωρήσει μικρή παράταση στη φετινή προθεσμία υποβολής αιτήσεων αξιολόγησης για ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, ώστε να μπορέσουν να αξιολογηθούν από τα ΚΕΔΑΣΥ οι μαθητές της Β’ και Γ΄ Λυκείου που υπήρξαν εκπρόθεσμοι για μερικές μόνο ημέρες.

Ειδικότερα, ο Σύλλογος αναφέρει στη σχετική ανακοίνωσή του:

«Ποιος έχασε την ντροπή…για να τη βρει η ηγεσία του Υπ. Παιδείας;

Μετά από έξι μήνες καλοπροαίρετων προσπαθειών του συλλόγου μας να επικοινωνήσουμε και να εξηγήσουμε στην πολιτική και διοικητική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας πώς μια καθυστερημένη εγκύκλιος ενός νομοθετήματος αφαιρεί θεμελιώδη δικαιώματα των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, χωρίς την παραμικρή δική τους υπαιτιότητα, ερχόμαστε σήμερα, με μεγάλη απογοήτευση, να επιβεβαιώσουμε για μια ακόμη φορά ότι η ανάληψη πολιτικής ευθύνης δεν υφίσταται ούτε ως έννοια ούτε ως πράξη.

Το αίτημά μας για μικρή παράταση της φετινής προθεσμίας υποβολής αιτήσεων αξιολόγησης για ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, ώστε να μπορέσουν να αξιολογηθούν από τα ΚΕΔΑΣΥ οι μαθητές της Β’ και Γ΄ Λυκείου που υπήρξαν εκπρόθεσμοι για μερικές μόνο ημέρες στηρίχτηκε από την Ένωση Γονέων Παπάγου – Χολαργού και την Ομοσπονδία Γονέων Αττικής. Ακολούθως αγκαλιάστηκε ομόφωνα από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Παπάγου – Χολαργού, από βουλευτές του ΚΚΕ, του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ, που υπέβαλαν σχετικές ερωτήσεις στη Βουλή, από τον τοπικό και άλλο Τύπο.

Αγκαλιάστηκε γιατί όλα τα δεδομένα που θέσαμε υπόψη των υπηρεσιών του υπουργείου Παιδείας και της πολιτικής του ηγεσίας “φωνάζουν” ότι το χρονικό όριο που τέθηκε νομοθετικά δεν έγινε γνωστό εγκαίρως. Κοινοποιήθηκε εκ των υστέρων με μια εγκύκλιο, που θα μπορούσε εύκολα να τροποποιηθεί ώστε να μην καταδικάσει τα παιδιά που δεν γνώριζαν για την αλλαγή και να τους δώσει το δικαίωμα να εξεταστούν προφορικά, όπως αρμόζει στην περίπτωση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες.

Η κ. Κεραμέως, όμως, η υφυπουργός κ. Ζέτα Μακρή, ο γενικός γραμματέας κ. Αλέξανδρος Κόπτσης, ο διευθυντής Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης κ. Ιωάννης Μπουσδούνης και ο διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας κ. Ιωάννης Ψαχούλας, έκλεισαν πεισματικά τα αυτιά τους και θωρακίστηκαν πίσω από το γράμμα του νόμου, που οι ίδιοι αμέλησαν να γνωστοποιήσουν στους ενδιαφερόμενους. Επικαλούνται επισημάνσεις που έστειλαν στα σχολεία, με τις οποίες εφιστούν την προσοχή των διευθυντών σχολικών μονάδων σε συγκεκριμένες διατάξεις του νέου νόμου. Αποσιωπούν, ωστόσο, ότι δεν έκαναν την παραμικρή νύξη για το χρονικό όριο και καθησυχάζουν(;) τη συνείδησή τους.

Εμείς θα ευχηθούμε στα παιδιά μας καλή επιτυχία στις εξετάσεις τους, ιδιαίτερα στη μαθήτρια που βρίσκεται σήμερα ένα βήμα πριν τις πανελλήνιες. Ελπίζουμε ότι η αδιανόητη αναλγησία του υπουργείου Παιδείας δεν θα της στερήσει το μέλλον που της αξίζει.

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι τα παιδιά μας θα συνεχίσουν να παλεύουν στη ζωή τους για το καλύτερο. Ότι δεν θα σταματήσουν ποτέ να ονειρεύονται έναν δικαιότερο κόσμο, όπου θα κυριαρχεί η ανάληψη ευθύνης και το ενδιαφέρον για τον άνθρωπο.

Στην ηγεσία του υπουργείου Παιδείας αφιερώνουμε τη φράση του Κρέοντα από την Αντιγόνη του Σοφοκλή: “Αρχή άνδρα δείκνυσι”, προσαρμοσμένη στην εποχή μας. “Η άσκηση της εξουσίας αποδεικνύει τον πραγματικό χαρακτήρα ενός ανθρώπου” και ο λαός είναι εδώ για να κρίνει».             

Σχετικά άρθρα

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet