Λαϊκή Συσπείρωση Πεντέλης: Η Δ. Κεχαγιά κοστολογεί 122.760 ευρώ το μέλλον των παιδιών
zougla.gr
Κοινωνία

Λαϊκή Συσπείρωση Πεντέλης: Η Δ. Κεχαγιά κοστολογεί 122.760 ευρώ το μέλλον των παιδιών

Την απόφαση της δημάρχου, Δ. Κεχαγιά, να προχωρήσει «στην εκποίηση του μαθήματος» του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού στο Λύκειο Μελισσίων κατακρίνει η δημοτική παράταξη Λαϊκή Συσπείρωση Πεντέλης, η οποία τονίζει ότι η δημοτική αρχή κοστολογεί με 122.760 ευρώ το μέλλον των παιδιών.

Συγκεκριμένα, η δημοτική παράταξη αναφέρει:

«Αφού δεν έχει αφήσει καμιά σχεδόν υπηρεσία του Δήμου που να μην έχει παραχωρήσει σε ιδιώτες, η δημοτική αρχή ξεπουλάει τώρα και το μάθημα του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού.

Με μια απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής, η παράταξη της κ. Κεχαγιά προχωρά στην εκποίηση του μαθήματος του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού στο Λύκειο Μελισσίων. Η διοίκηση του Δήμου ξεπουλά το μέλλον των παιδιών μας σε ιδιωτική εταιρεία, έναντι του ποσού των 122.760 ευρώ. Τόσο φαίνεται να κοστολογεί η δήμαρχος και η παράταξή της το μέλλον των παιδιών.

Η απόφαση της δημοτικής αρχής δε μας προκαλεί καμιά εντύπωση. Άλλωστε δεν έχει περάσει καιρός που η δημοτική αρχή έδειξε δείγματα γραφής, δίνοντας εργολαβίες αποκομιδής απορριμμάτων, υπηρεσίες καθαριότητας και φύλαξης σε ιδιωτικές εταιρείες αντί να καλύψει τις ανάγκες αυτές, προσλαμβάνοντας μόνιμο προσωπικό σταθερής δουλειάς, απαιτώντας αποκλειστική χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό.

Για ακόμα μια φορά η κατά τα άλλα “ανεξάρτητη” δήμαρχος υλοποιεί πλήρως τις κατευθύνσεις της Ν.Δ. και της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Βάζει τις επιχειρήσεις μέσα στα σχολεία για να κάνουν “μπίζνες”, παίζοντας με το άγχος των παιδιών και των γονιών.

Πάγια θέση της Λαϊκής Συσπείρωσης Πεντέλης είναι ότι η γνώση θα πρέπει να παρέχεται δωρεάν σε όλους και ενιαία.

Απαιτούμε: Α) Επαγγελματικό προσανατολισμό με κριτήριο τις λαϊκές ανάγκες και όχι με τις ανάγκες των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων.
Β) Παροχή ολόπλευρης γνώσης ενιαία και σε όλους τους μαθητές, την αποφυγή αποσπασματικότητας, την εργασιακή ετοιμότητα κάθε μαθητή έως την ενηλικίωσή του, ώστε να μπορεί να επιλέξει σχετικά πιο ελεύθερα αν θα συνεχίσει στην ανώτατη, την επαγγελματική ή αν άμεσα θέλει να μπει
στην παραγωγή. Γ). Άμεσες προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των κενών θέσεων όλων των μαθημάτων στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης».

Σχετικά άρθρα

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet