Όχι Δ.Σ. Χαλανδρίου στην ιδιωτικοποίηση του πάρκινγκ στον σταθμό Μετρό «Δουκ. Πλακεντίας»
Κοινωνία

Όχι Δ.Σ. Χαλανδρίου στην ιδιωτικοποίηση του πάρκινγκ στον σταθμό Μετρό «Δουκ. Πλακεντίας»

Κείμενο ψηφίσματος κατά της ιδιωτικοποίησης του πάρκινγκ στον σταθμό Μετρό «Δουκίσσης Πλακεντίας» κατατέθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο Χαλανδρίου από την παράταξη Χαλάνδρι Ενάντια – Πρωτοβουλία Πολιτών σε συνεδρίαση που διεξήχθη την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019.

Το κείμενο που κατατέθηκε έγινε ομόφωνα αποδεκτό και αποτελεί απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Χαλανδρίου.

Ακολουθεί το ψήφισμα:

Όχι στην ιδιωτικοποίηση του πάρκινγκ στον σταθμό Μετρό Δουκίσσης Πλακεντίας

Το Δημοτικό Συμβούλιο Χαλανδρίου διαπιστώνει ότι, για ακόμη μία φορά, οι κάτοικοι του Χαλανδρίου και της ευρύτερης περιοχής θα αναγκαστούν να βάλουν το χέρι στην τσέπη, αφού το Αττικό Μετρό παραχώρησε τον χώρο δίπλα στο σταθμό του μετρό Δ. Πλακεντίας σε ιδιωτική εταιρεία.

Η ιδιωτικοποίηση αυτή αφορά 500 θέσεις στάθμευσης και βάσει των όρων μίσθωσης η χρέωση της στάθμευσης για τις τέσσερις πρώτες ώρες δεν θα μπορεί να υπερβαίνει τα 2 ευρώ. Η 12ωρη στάθμευση δεν θα πρέπει να είναι πάνω από 6 ευρώ.
Η ενδιάμεση στάθμευση από 4 έως 12 ώρες θα χρεώνεται έως 0,50 ευρώ ανά ώρα επιπλέον της βασικής χρέωσης 22 μέρες x 6 ευρώ = 132 ευρώ τον μήνα για μια θέση στάθμευσης!

Η ιδιωτικοποίηση αυτή θα έχει σαν αποτέλεσμα εκατοντάδες συμπολιτών μας να επιβαρυνθούν με ένα επιπλέον δυσβάσταχτο χαράτσι και θα καταλήξει να τους αποκλείσει από την «ελεύθερη πρόσβαση» στους σταθμούς του μετρό. Μάλιστα, αν σκεφτεί κανείς τις αυξήσεις των εισιτηρίων, την εγκατάσταση ηλεκτρονικών θυρών για την είσοδο στο μετρό, τις ανακοινώσεις της Αττικό Μετρό για εφαρμογή εισιτηρίου ζωνών και την ιδιωτικοποίηση του πάρκινγκ τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ) μετατρέπονται πρακτικά σε είδος πολυτελείας!

Είναι γεγονός ότι ο συγκεκριμένος σταθμός εξυπηρετεί μια τεράστια περιοχή, καθώς πέρα από τους κατοίκους του Χαλανδρίου, Αγ. Παρασκευής και Βριλησσίων, πολλοί έρχονται κι από τα Μεσόγεια για να χρησιμοποιήσουν το μετρό και τον Προαστιακό.

Πέρα, όμως από την τεράστια οικονομική επιβάρυνση, που θα έχουν οι κάτοικοι του Χαλανδρίου και των γύρω περιοχών, για να αυξήσει τα κέρδη της η Αττικό Μετρό, θα υπάρξει και τεράστια περιβαλλοντική και κυκλοφοριακή επιβάρυνση. Από τη μία πολλοί θα προτιμήσουν να πάνε με το αυτοκίνητο στη δουλειά, μιας και το κόστος χρήσης των ΜΜΕ τα καθιστά απλησίαστα, προκαλώντας κυκλοφοριακό χάος σε όλη την Αθήνα και κατακόρυφη αύξηση των ρύπων. Από την άλλη όσοι «θαρραλέοι» επιμείνουν στη χρήση του μετρό, θα αναζητήσουν τη λύση της ελεύθερης στάθμευσης στις παρακείμενες του μετρό γειτονιές μετατρέποντας τες σε απροσπέλαστη ζούγκλα για τους κατοίκους τους. Ειδικά, όταν σε αυτές τις περιοχές οι ελεύθεροι χώροι και χώροι πρασίνου αποτελούν είδος προς εξαφάνιση μετά τις τεράστιες επεμβάσεις που έγιναν με τη δημιουργία της αττικής οδού, των σταθμών μετρό και της ανέγερσης κτιρίου 6.000 τ.μ., που σχεδιάζεται να γίνει για να στεγαστούν τα γραφεία της Αττικό Μετρό, η ιδιωτικοποίηση του πάρκινγκ του σταθμού θα οδηγήσει στην περαιτέρω υποβάθμιση της καθημερινότητας των κατοίκων.

Η κυβέρνηση προχωρά στην ιδιωτικοποίηση των πάρκινγκ και στους τελευταίους σταθμούς του μετρό, υλοποιώντας πιστά τη γραμμή των «θεσμών» για ξεπούλημα των αστικών συγκοινωνιών, των λιμανιών, των αεροδρομίων και της δημόσιας περιουσίας.

Το Δημοτικό Συμβούλιο Χαλανδρίου εκτιμά ότι απέναντι στην κατεύθυνση υποβάθμισης της ζωής μας, απέναντι σε αυτούς που πάνε να φορτώσουν στους πολίτες άλλο ένα χαράτσι για να πλουτίζουν, πρέπει να πάρουμε την υπόθεση στα χέρια μας.

Το Δημοτικό Συμβούλιο Χαλανδρίου αποφασίζει:

1. Απαιτεί από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και τη διοίκηση της «Αττικό Μετρό Α.Ε.» να ακυρώσουν τη σύμβαση παραχώρησης σε ιδιώτες του χώρου στάθμευσης στους συγκεκριμένους σταθμούς, της Δ. Πλακεντίας και του Χαλανδρίου.

2. Να προβεί σε δικαστική προσφυγή κατά των παραχωρήσεων, στη βάση εισήγησης της νομικής υπηρεσίας του Δήμου.

3. Να καλέσει την «Αττικό Μετρό Α.Ε.» να μην προχωρήσει στη οικοδόμηση κτηρίου 6.000 τ.μ. στην περιοχή του σταθμού Δουκίσσης Πλακεντίας.

4. Να συνδιοργανώσει με τους Δήμους Αγίας Παρασκευής, Βριλησσίων και τους συλλόγους και φορείς της ευρύτερης περιοχής κινητοποίηση των κατοίκων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για τη διεκδίκηση ικανοποίησης των παραπάνω αιτημάτων.

5. Να συμμετάσχει σε όλες τις παρεμβάσεις και κινητοποιήσεις που θα συναποφασιστούν με τους άλλους φορείς της περιοχής.

Σχετικά άρθρα

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet