Η κρίση απογειώνει τις πωλήσεις… ερωτικών φαρμάκων
Κοινωνία

Η κρίση απογειώνει τις πωλήσεις… ερωτικών φαρμάκων

Η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει και τη λίμπιντο των Ελλήνων, οι οποίοι όμως αγοράζουν φαρμακευτικά σκευάσματα κατά της στυτικής δυσλειτουργίας.

Οι ειδικοί σημειώνουν ότι η λίμπιντο των Ελλήνων πέφτει εν μέσω μνημονίων, όπως εξάλλου έγινε σε όλες τις χώρες όπου πέρασε η τρόικα, και ο ανδρικός πληθυσμός καταπολεμά το πρόβλημα με τα «μαγικά» σκευάσματα που ανεβάζουν την ερωτική διάθεση.

Σύμφωνα με τα στοιχεία των πωλήσεων των εν λόγω φαρμάκων, φαίνεται ότι οι άντρες στη χώρα μας το έχουν ρίξει στα φάρμακα προκειμένου να καταπολεμήσουν τις περιορισμένες ερωτικές επιδόσεις που έχει επιφέρει η οικονομική κρίση στη χώρα μας.

Η πτώση των τιμών φαίνεται ότι συνέβαλε στην ευκολότερη πρόσβαση των ανδρών στα φάρμακα κατά της στυτικής δυσλειτουργίας, το viagra, το cialis και το levitra, τα «χρωματιστά» φάρμακα. 

Με βάση τα στοιχεία του IMS (ηλεκτρονική πλατφόρμα καταγραφής πωλήσεων φαρμάκων) οι πωλήσεις των τριών φαρμάκων που καταπολεμούν τη στυτική δυσλειτουργία όχι μόνο δεν έπεσαν εν μέσω τρόικας αλλά αντίθετα παρουσιάζουν και μια ελαφριά άνοδο. Το 2009 είχαν πουληθεί από τα ελληνικά φαρμακεία 897.000 τεμάχια, το 2010 899.000 τεμάχια, το 2011 896.000, το 2012 825.000 ενώ το 2013 τα σκευάσματα που διατέθηκαν άγγιξαν τις 909.000.

Οι πωλήσεις αυτές αφορούν μόνο στα τρία πρώτα πρωτότυπα σκευάσματα που βγήκαν στην παγκόσμια αγορά, χωρίς να υπολογιστούν τα αντίγραφα που έκαναν την εμφάνισή τους το τελευταίο διάστημα.

Η στροφή των Ελλήνων και κυρίως των 40ρηδων στα χάπια αυτά, ακόμη και εν μέσω κρίσης, δεν αποτελεί παράξενο. Ο ανδρικός πληθυσμός που διανύει την πιο παραγωγική του ηλικία αντιμετωπίζει ούτως ή άλλως κάποια στιγμή σεξουαλικά προβλήματα λόγω άγχους και καριέρας. Με βάση την Εταιρεία Μελέτης Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας (ΕΜΑΣ), μετά τα 40 ένας στους δύο άντρες αναμένεται να έχει τουλάχιστον ένα επεισόδιο στυτικής δυσλειτουργίας στη ζωή του.

Σχετικά άρθρα

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet