Ψηφιακά ραντεβού στη Διεύθυνση Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής
Φωτογραφία: freepik.com
Κοινωνία

Ψηφιακά ραντεβού στη Διεύθυνση Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής

Στην πιλοτική εφαρμογή κλεισίματος ραντεβού στη Διεύθυνση Μεταφορών του Κεντρικού Τομέα Αθηνών αποκλειστικά και μόνο ψηφιακά προχωρά από τις 22/7 η Περιφέρεια Αττικής, όπως είχε προαναγγείλει ο περιφερειάρχης Νίκος Χαρδαλιάς, προκειμένου να παταχθεί πλήρως το φαινόμενο της διαφθοράς στις σχετικές υπηρεσίες.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, οι πολίτες που επιθυμούν να υποβάλουν αιτήσεις για τις παρακάτω διαδικασίες, θα πρέπει να κλείνουν ραντεβού μέσω της ιστοσελίδας της Περιφέρειας Αττικής: https://patt.attica.gov.gr/appointments/.

Οι διαδικασίες περιλαμβάνουν τη μεταβίβαση οχήματος ΙΧ, την ανανέωση άδειας οδήγησης, την αντικατάσταση άδειας οδήγησης με νέου τύπου, τη χορήγηση αντιγράφου άδειας οδήγησης λόγω απώλειας, κλοπής ή αλλοίωσης, τη χορήγηση αντιγράφου άδειας κυκλοφορίας και την άρση παρακράτησης κυριότητας οχήματος.

Η καθολική εφαρμογή του συστήματος ψηφιακών ραντεβού σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες της Αττικής προγραμματίζεται για τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Τις πρώτες ημέρες λειτουργίας του προγράμματος, έως και την Τετάρτη 24 Ιουλίου 2024 θα εξυπηρετούνται και οι πολίτες που δεν έχουν κλείσει ραντεβού μέσω της ιστοσελίδας, προκειμένου να υπάρχει ο χρόνος ενημέρωσης του κοινού για τη μετάβαση στην αμιγώς ηλεκτρονική μορφή.

Ωστόσο από τις 22 Ιουλίου 2024 η καταβολή των τελών αδείας και μεταβίβασης οχημάτων θα πραγματοποιείται αποκλειστικά μέσω κωδικού πληρωμής RF/QR, τον οποίο οι πολίτες μπορούν να εξοφλήσουν σε οποιαδήποτε τράπεζα ή πάροχο υπηρεσιών πληρωμών στην Ελλάδα, μέσω web/mobile banking. Αυτό το μέτρο στοχεύει στην αντιμετώπιση και αποτροπή της εμφάνισης πλαστών ή παραποιημένων παράβολων και αποδεικτικών πληρωμής.

Όπως τόνισε ο περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς, «Είμαστε συνεπείς στις δεσμεύσεις μας για νοικοκύρεμα και ψηφιοποίηση της Διεύθυνσης Μεταφορών. Πατάσσουμε τα φαινόμενα διαφθοράς, τις αδιαφανείς διαδικασίες και τα “φακελάκια” που καταγράφονταν επί χρόνια στη Διεύθυνση. Η χρήση των υπηρεσιών θα γίνεται πλέον μόνο ψηφιακά, κάτι που όχι μόνο διευκολύνει τους πολίτες αλλά και εγγυάται διαφάνεια και αποτελεσματικότητα. Στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε ότι κάθε πολίτης θα έχει ισότιμη και δίκαιη πρόσβαση στις υπηρεσίες μας, χωρίς τις καθυστερήσεις και τις ταλαιπωρίες του παρελθόντος. Η νέα ψηφιακή εποχή που εγκαινιάζουμε εξασφαλίζει ότι όλες οι διαδικασίες θα γίνονται με αξιοπιστία και ασφάλεια, δίνοντας τέλος σε κάθε μορφή κατάχρησης ή εκμετάλλευσης. Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να καινοτομούμε και να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας, φέρνοντας την Περιφέρεια Αττικής στην πρώτη γραμμή της ψηφιακής διακυβέρνησης. Αυτό το σημαντικό βήμα προς την πλήρη ψηφιοποίηση των υπηρεσιών μας, αποτελεί μέρος μιας συνολικής στρατηγικής για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό της Περιφέρειας. Καλούμε όλους τους πολίτες να αγκαλιάσουν τις επερχόμενες αλλαγές και να αξιοποιήσουν τις νέες δυνατότητες που προσφέρει. Μαζί, δημιουργούμε μια Περιφέρεια πιο σύγχρονη, πιο φιλική προς τον πολίτη και πιο διαφανή από ποτέ».

Σχετικά άρθρα

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet