7 ερωτήματα του Γιάννη Σγουρού για το «μπαράζ» των δημοσκοπήσεων
Περιφέρεια Αττικής

7 ερωτήματα του Γιάννη Σγουρού για το «μπαράζ» των δημοσκοπήσεων

«Από τον περασμένο Νοέμβριο του 2018 η παράταξή μας παρατηρεί να εξελίσσεται μια άθλια προσπάθεια χειραγώγησης της κοινής γνώμης, που “βομβαρδίζεται” μέσω της διεξαγωγής δημοσκοπήσεων, που  παραμορφώνουν τους συσχετισμούς στην προεκλογική μάχη για τις εκλογές στην Περιφέρεια Αττικής» επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Ανεξάρτητη Αυτοδιοίκηση Αττικής, με υποψήφιο περιφερειάρχη τον Γιάννη Σγουρού.

Όπως σημειώνει, έγκαιρα, με την από 6.2.2019 ανακοίνωσή της, φρόντισε να ζητήσει την παρέμβαση του υπουργού Εσωτερικών και του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης προκειμένου να προληφθούν φαινόμενα επηρεασμού της κοινής γνώμης, που αποτελούν απειλή για την απρόσκοπτη άσκηση του ύψιστου δημοκρατικού δικαιώματος των πολιτών.

«Επειδή η προσπάθεια αυτή είναι βέβαιο ότι το επόμενο χρονικό διάστημα θα ενταθεί, σήμερα και ένα βήμα πριν καταφύγουμε στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου και στην Εισαγγελία Καταπολέμησης της Διαφθοράς», προειδοποιεί η παράταξη, «κρούουμε επιτακτικά τον κώδωνα του κινδύνου θέτοντας ορισμένα κρίσιμα ερωτήματα».

Τα ερωτήματα που θέτει η παράταξη του Γ. Σγουρού είναι τα εξής:

  1. Ποιοι είναι οι εντολείς των δημοσκοπήσεων και ποιοι τις χρηματοδοτούν;
  2. Πόσο κοστίζει κάθε μία από αυτές τις δημοσκοπήσεις;
  3. Πόσες δημοσκοπήσεις έχουν γίνει μέχρι σήμερα για την Περιφέρεια Αττικής και πόσες έγιναν στις αντίστοιχες εκλογές του 2014; Πώς εξηγείται το αυξημένο ενδιαφέρον για δημοσκοπήσεις στις παρούσες εκλογές και ποιος ή ποιοι το υποκινούν;
  4. Πώς εξηγούνται τα ανύπαρκτα δημοσκοπικά ποσοστά των μικρότερων παρατάξεων, οι οποίες στις προηγούμενες εκλογές έλαβαν αθροιστικά πάνω από 10% και στις τελευταίες δημοσκοπήσεις λαμβάνουν 1%;
  5. Πώς εξηγούνται τα ελάχιστα δημοσκοπικά ποσοστά του ΚΚΕ και της Χ.Α., που αθροιστικά στις προηγούμενες εκλογές έλαβαν πάνω από 20% και στις δημοσκοπήσεις λαμβάνουν 8%;
  6. Με ποιο μεθοδολογικά ορθό τρόπο διασφαλίζεται αφ’ ενός το αξιόπιστο και αφ’ ετέρου το αδιάβλητο, ακέραιο και αμερόληπτο των δημοσκοπήσεων αυτών;
  7. Και τέλος: Υπάρχουν επικεφαλής εταιρειών δημοσκοπήσεων που είναι ταυτόχρονα και επικεφαλής σε καμπάνιες υποψηφίων περιφερειαρχών;

«Καλούμε τους πολίτες σε διαρκή εγρήγορση, τους καλούμε να ψηφίσουν ελεύθερα, με βάση την κρίση και τη συνείδησή τους και να δώσουν ένα ηχηρό ράπισμα σε όσους επιχειρούν να επηρεάσουν βάναυσα τη βούλησή τους»καταλήγει η ανακοίνωση της παράταξης του Γ. Σγουρού.

Σχετικά άρθρα

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet