Αγία Παρασκευή: Προβλήματα στάθμευσης στο πάρκο «Σταύρος Κώτσης»
Φωτογραφία: Σπύρος Παπασπύρος f/b
Κοινωνία

Αγία Παρασκευή: Προβλήματα στάθμευσης στο πάρκο «Σταύρος Κώτσης»

Προβλήματα στάθμευσης έχουν δημιουργηθεί έξω από το πάρκο «Σταύρος Κώτσης» στην Αγία Παρασκευή και συγκεκριμένα στο τμήμα της οδού Σπάρτης, από τη συμβολή της με την οδό Γραβιάς έως την οδό Σπετσών και με κατεύθυνση προς την οδό Ασημακοπούλου.

Πολλοί οδηγοί επιλέγουν να αφήσουν το όχημά τους επί του πεζοδρομίου με αποτέλεσμα να δημιουργούν πρόβλημα στην κυκλοφορία των πεζών, αλλά και να ταλαιπωρούν όσους θέλουν να εισέλθουν ή να εξέλθουν από τους χώρους σταθμεύσεως των οικιών τους.

Παίρνοντας θέση για το συγκεκριμένο ζήτημα ο πρόεδρος του ΠΑΟΔΑΠ Σπύρος Παπασπύρος σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης αναφέρει:

«Από πέρυσι που αναπλάσθηκε ο αθλητικός χώρος στο πάρκο “Σταύρος Κώτσης” (πρώην στρατόπεδο “Σπυρούδη”), σταδιακά εμφανίσθηκε ένα πρόβλημα το οποίο τον τελευταίο καιρό έχει ενταθεί. Το τμήμα της οδού Σπάρτης, από τη συμβολή της με την οδό Γραβιάς έως την οδό Σπετσών και με κατεύθυνση προς την οδό Ασημακοπούλου, είναι διπλής κατευθύνσεως και αρκετά στενό. Η στάθμευση των οχημάτων είναι δυνατή μόνο από την πλευρά που κατευθύνεται προς την οδό Γραβιάς, αφού αν σταθμεύσουν οχήματα και στις δύο πλευρές, δεν είναι δυνατή η διέλευση δύο αντιθέτως κινουμένων οχημάτων.

Για το λόγο αυτό, αρκετοί συμπολίτες μας που πηγαίνουν στο στάδιο για να γυμναστούν θεωρούν καλό να σταθμεύουν το όχημά τους επί του πεζοδρομίου, κάτι που ούτως ή άλλως απαγορεύεται. Και πάλι όμως δημιουργείται πρόβλημα στην κυκλοφορία και κίνδυνος για τους πεζούς. Επιπλέον, ταλαιπωρούν και τους περιοίκους οι οποίοι δυσκολεύονται να εισέλθουν ή να εξέλθουν από τους χώρους σταθμεύσεως των οικιών τους.

Αν κάποιος προτείνει να τοποθετηθούν κάγκελα στο πεζοδρόμιο, όπου σταθμεύουν ανεβαίνοντας, υπάρχουν δύο απαντήσεις:

  • Σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, δεν επιτρέπεται η τοποθέτηση κιγκλιδωμάτων σε πεζοδρόμια που το ωφέλιμο πλάτος τους είναι μικρότερο του 1,5 μέτρου (όπως συμβαίνει εδώ).
  • Χρειάζεται να μπουν κιγκλιδώματα για να αποτρέψουν κάτι που ούτως ή άλλως απαγορεύεται;

Και αν κάποιος προτείνει την μονοδρόμηση της οδού θα του απαντήσω ότι αυτή εξετάζεται στο πλαίσιο του συνολικού σχεδιασμού για την πόλη, με το Σχέδιο Βιώσιμης Κινητικότητος (ΣΒΑΚ), η μελέτη του οποίου έχει ανατεθεί από τη δημοτική αρχή και βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο της διαβουλεύσεως.

Παρ΄ όλα αυτά, εξετάζουμε με την Τεχνική Υπηρεσία κάθε δυνατή νόμιμη αντιμετώπιση του θέματος. Και όμως υπάρχει λύση, ακόμη και τώρα, γι’ αυτούς που πηγαίνουν για να γυμνασθούν, αλλά θέλουν να πάνε με το αυτοκίνητό τους, που δεν δημιουργεί προβλήματα σε κανέναν, αντιθέτως λύνει:

Διακόσια μέτρα πιο κάτω υπάρχει η είσοδος του πάρκου. Μπορούν να μπουν σ’ αυτό, αμέσως δεξιά υπάρχει άφθονος χώρος για στάθμευση. Από εκεί, με τα πόδια μπορούν να πάνε στο στάδιο. Αν ρωτήσει κάποιος, γιατί με τα πόδια, θα απαντήσω ότι 400 μέτρα βάδην δεν είναι κάτι σημαντικό για κάποιον που πάει για να γυμνασθεί. Πέραν αυτού, στο κάτω μέρος του σταδίου, υπάρχει δεύτερη είσοδος, η οποία αυτή την περίοδο είναι κλειστή, γιατί από εκεί κάποιοι έμπαιναν στο στάδιο με μηχανές, ποδήλατα, ακόμη και αυτοκίνητα.

Σε συνεννόηση με την Τεχνική Υπηρεσία, θα τοποθετηθεί ανθρωποθυρίδα σύντομα, για την είσοδο μόνο πεζών. Έτσι, θα διευκολυνθούν και όσοι σταθμεύουν εντός του πάρκου και δεν θέλουν να “ταλαιπωρηθούν”. Ελπίζω να τα διαβάσουν αυτά οι συμπολίτες μας, που σταθμεύουν επί του πεζοδρομίου και δεν αντιλαμβάνονται τα προβλήματα που δημιουργούν».

Σχετικά άρθρα

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet