ΚΕΔΕ: Τηλεφωνική γραμμή αναφοράς προβλημάτων από την κακοκαιρία
Αυτοδιοίκηση

ΚΕΔΕ: Τηλεφωνική γραμμή αναφοράς προβλημάτων από την κακοκαιρία

Στην ενεργοποίηση τηλεφωνικού κέντρου για την αναφορά προβλημάτων από την κακοκαιρία, καθώς και την καταγραφή αιτημάτων προχωρεί η ΚΕΔΕ μετά από πρωτοβουλία του προέδρου της, Γιώργου Πατούλη.

Η τηλεφωνική γραμμή που ενεργοποιήθηκε είναι ο αριθμός: 213 2147513.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν στο συγκεκριμένο κέντρο που θα λειτουργεί στην Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος μέχρι το Σάββατο 18 Νοεμβρίου από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ.

Όπως επισημαίνει η ΚΕΔΕ, αφού γίνει η χαρτογράφηση των προβλημάτων και των αιτημάτων, αυτά θα προωθούνται στους κατάλληλους φορείς προκειμένου να επιλυθούν.

«Η Τοπική Αυτοδιοίκηση με σοβαρότητα, υπευθυνότητα και ενότητα ανταποκρίνεται αποτελεσματικά σε κάθε κρίσιμη περίσταση. Περιμένουμε ανάλογη στάση και από την Πολιτεία προκειμένου να επιλυθούν τα σοβαρά προβλήματα που έχουν προκληθεί», σημείωσε ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ, Γ. Πατούλης, και συμπλήρωσε ότι «το σύνολο του στελεχιακού δυναμικού της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρώτου Βαθμού βρίσκεται σε ετοιμότητα προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που υπάρχουν».

Τέλος, ο κ. Γ. Πατούλης απευθύνει έκκληση προς τους πολίτες να περιορίσουν τις μετακινήσεις τους και να βεβαιωθούν ότι βρίσκονται σε ασφαλές σημείο σε περίπτωση που η περιοχή τους πλήττεται από την κακοκαιρία.

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet