Ξεκινάει η γραμμή 4 του Μετρό που θα αλλάξει τη Βόρεια Αθήνα – Τι συζήτησαν Δ. Καιρίδης και Κ. Καραμανλής
Print Friendly, PDF & Email
ΟΤΑ

Ξεκινάει η γραμμή 4 του Μετρό που θα αλλάξει τη Βόρεια Αθήνα – Τι συζήτησαν Δ. Καιρίδης και Κ. Καραμανλής

Στο πλαίσιο του κύκλου συζητήσεων με τους πολίτες του Βόρειου Τομέα «Η Βόρεια Αθήνα συζητά», ο βουλευτής Β1 Βόρειου Τομέα Αθηνών της Νέας Δημοκρατίας Δημήτρης Καιρίδης συζήτησε με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνο Αχ. Καραμανλή, για τα μεγάλα έργα υποδομών, που βρίσκονται σε εξέλιξη και που σχεδιάζονται στον Βόρειο Τομέα, αλλά και συνολικά για το έργο του υπουργείου τα τελευταία δύο χρόνια, όπως ενημερώνει το γραφείο Τύπου του βουλευτή.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η συζήτηση ξεκίνησε με τον υπουργό να περιγράφει τις κινήσεις του, όσον αφορά στη βελτίωση της κατάστασης στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, η οποία βαίνει συνεχώς βελτιούμενη από το 2019.

«Η κυβέρνηση παρέλαβε 850 τρόλεϊ και λεωφορεία και σε λιγότερο από δύο χρόνια έφτασε τον στόλο στα 1.200 λειτουργικά οχήματα, ενώ θα ξεκινήσει διαγωνισμός για την αγορά 1.300 σύγχρονων ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Τέλος, μετά από πολύ καιρό, έγιναν προσλήψεις στα ΜΜΜ μέσω ΑΣΕΠ. Η κυβέρνηση “σπάει” τον δεκαετή κύκλο υποεπένδυσης που έπληττε τα ΜΜΜ, προχωρώντας με έργα που έχουν ήδη εξασφαλισμένη χρηματοδότηση», αναφέρει χαρακτηριστικά η σχετική ανακοίνωση.

Ο υπουργός αναφέρθηκε εκτενώς στα δύο μεγάλα έργα του Βόρειου Τομέα: τη διάνοιξη της Λεωφόρου Κύμης και την κατασκευή της Γραμμής 4 του μετρό.

Χαρακτήρισε τη Γραμμή 4 «ένα σπουδαίο έργο που θα αλλάξει την καθημερινότητα των πολιτών της Αθήνας, με σημαντικό αναπτυξιακό αποτύπωμα». Οι εργασίες θα ξεκινήσουν εντός του Α’ εξαμήνου του 2021. Ανακοίνωσε μάλιστα ότι ολοκληρώθηκαν οι τοπογραφικές και γεωγραφικές μελέτες για το τμήμα της επέκτασης του μετρό από την Κατεχάκη μέχρι και την Πεύκη, το οποίο θα κινείται κατά μήκος της Λεωφόρου Κηφισίας.

«Μαζί με τον ΒΟΑΚ στην Κρήτη και τον οδικό άξονα Πατρών-Πύργου, η Γραμμή 4 του μετρό ήταν ένα από τα μεγάλα έργα που ξεμπλόκαρε η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας», σημείωσε ο κ. Καραμανλής.

Όσον αφορά το έργο επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης, ο υπουργός εξήγησε ότι θα αναβαθμίσει το οδικό δίκτυο της βόρειας Αθήνας, με αποσυμφόρηση την περιοχή, θα είναι δημόσιο και δεν θα περιλαμβάνει διόδια.

Ο κ. Καιρίδης, μεταξύ άλλων, ανέδειξε ως μεγάλη επιτυχία του υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, τη δημιουργία ενός ενιαίου «e-pass» για τα διόδια ολόκληρης της χώρας.

Σχετικά με την εγκατάσταση διοδίων στη Βαρυμπόμπη και τον Αγ. Στέφανο, θέμα που απασχολεί έντονα τους πολίτες των όμορων Δήμων, ο υπουργός διαβεβαίωσε ότι σε αυτήν τη φάση δεν πρόκειται να μπουν διόδια. Παραμένουν άλυτα αρκετά ζητήματα περιβαλλοντικής αδειοδότησης, επεσήμανε, για να προσθέτει ότι το υπουργείο βρίσκεται σε διαπραγμάτευση με την παραχωρησιούχο εταιρεία, προκειμένου να βρεθεί μία λύση.

Κλείνοντας, ο υπουργός Υποδομών & Μεταφορών τόνισε τη σημασία της φετινής επετείου των 40 χρόνων από την είσοδο της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση που συμπίπτει και με τα 200 χρόνια από την Επανάσταση. «Η στρατηγική επιλογή του εθνάρχη Κώστα Καραμανλή να εντάξει την Ελλάδα στην Ε.Ε., αποτελεί τη σημαντικότερη διπλωματική επιτυχία της χώρας που την έβαλε στο σημαντικότερο κλειστό “κλαμπ” χωρών της Δύσης», υπογράμμισε ο υπουργός.

Τη συζήτηση παρακολούθησαν συνολικά 1.800 θεατές από το facebook και το Youtube.

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2020
Powered by Wisenet