Κ. Καραμανλής: Δεν θα μπουν διόδια στη Λεωφόρο Κύμης μετά την επέκτασή της
Print Friendly, PDF & Email
ΟΤΑ

Κ. Καραμανλής: Δεν θα μπουν διόδια στη Λεωφόρο Κύμης μετά την επέκτασή της

Η Επίκαιρη Ερώτηση που κατέθεσε στις 12 Φεβρουαρίου 2021, ο βουλευτής Β1 του Βόρειου Τομέα Αθηνών κ. Γεώργιος Κουμουτσάκος, όσον αφορά στα σχέδια του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την πορεία του έργου της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης, απαντήθηκε σήμερα (19/2) στη Βουλή από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή, ο οποίος τόνισε ότι το έργο θα γίνει, καθώς έχει προγραμματιστεί η δημοπρασία του εντός του έτους, όπως ενημερώνει το γραφείο Τύπου του βουλευτή.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, στη δευτερολογία του, ο κ. Κουμουτσάκος έθεσε το θέμα των διοδίων, για το έργο της επέκτασης της Λ. Κύμης και ζήτησε από τον κ. Καραμανλή να υπάρξουν διευκρινήσεις, για το εάν θα μπουν διόδια στο έργο αυτό, καθώς είναι δημόσιου χαρακτήρα. Απαντώντας, ο υπουργός, κ. Κώστας Καραμανλής διευκρίνισε και δεσμεύτηκε ότι δεν θα μπουν διόδια στη Λεωφόρο Κύμης.

Ο κ. Κουμουτσάκος σημείωσε πως το ζήτημα της βελτίωσης των κυκλοφοριακών συνθηκών της περιοχής του Βόρειου Τομέα συνδέεται άμεσα με την μείωση του κυκλοφοριακού φόρτου, τη βελτίωση της ποιότητας της ατμόσφαιρας, την μείωση των χροναποστάσεων μεταξύ των προορισμών αλλά και του κόστους μεταφοράς των αγαθών.

Ο κ. Κουμουτσάκος ανέφερε ότι το έργο της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης -συνολικού μήκους 3,6χλμ., εκ των οποίων 800μ. αφορούν σε σήραγγα με διάτρηση και άλλα 800μ. αφορούν σε τμήμα εκσκαφής και επανεπίχωσης (Cut & Cover), έχει χαρακτηριστεί εθνικής σημασίας.

Στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι η αρμοδιότητα μελέτης και κατασκευής ανήκει στο υπουργείο Υποδομών και το κόστος επένδυσης ανέρχεται σε 350 εκατ. ευρώ, χωρίς τις απαιτούμενες απαλλοτριώσεις, ενώ υπάρχουν εγκεκριμένες μελέτες και περιβαλλοντικοί όροι, ενώ το έργο περιλαμβάνεται και στο αναθεωρημένο Στρατηγικό Πλαίσιο Επενδύσεων Μεταφορών της Χώρας.

Ο κ. Κουμουτσάκος υπογράμμισε ότι το έργο της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης κρίνεται απολύτως ώριμο, ολοκληρώνει μια συνολική παρέμβαση που έχει σταματήσει στο ύψος του ανισόπεδου κόμβου της Λυκόβρυσης και η υλοποίησή του θα «ανακουφίσει» κυκλοφοριακά το σύστημα μεταφορών του Βόρειου Τομέα. 

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2020
Powered by Wisenet