Έως 250% θα επιβαρυνθεί κυκλοφοριακά η Κηφισιά από τη λειτουργία των διοδίων
Κηφισιά

Έως 250% θα επιβαρυνθεί κυκλοφοριακά η Κηφισιά από τη λειτουργία των διοδίων

Δόθηκε στη δημοσιότητα το ψήφισμα του Δήμου Κηφισιάς, όπως αποφασίστηκε ομόφωνα με την υπ’αρ. 437/2019 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, που ελήφθη κατά τη 30ή συνεδρίασή του στις 11 Δεκεμβρίου 2019.

Σύμφωνα με αυτό, ο Δήμος Κηφισιάς τάσσεται κατά της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, με τίτλο «Τροποποίηση των εγκεκριμένων περιβαλλοντικών όρων (ΚΥΑ 126119/8-2-2007) του τμήματος Μεταμόρφωση – Υλίκη του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ, όπως τροποποίηθηκε, ανανεώθηκε και ισχύει ως προς τον σχεδιασμό, κατασκευή και λειτουργία του Α/Κ Βαρυμπόμπης, με την προσθήκη των προσωρινών έργων στον κόμβο των οδών Ελαιών και Ερμιόνης, στην περιοχή Αδάμες του Δήμου Κηφισιάς)» και της Μελέτης Κυκλοφοριακών Επιπτώσεων που συνοδεύουν αυτή.

Το ψήφισμα για τα διόδια

Κατόπιν της υπ’αρ. 437/2019 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου σύμφωνα με το οποίο

Ο Δήμος Κηφισιάς

  • Τάσσεται κατά της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) με τίτλο: «Τροποποίηση των εγκεκριμένων περιβαλλοντικών όρων (ΚΥΑ 126119/8-2-2007) του τμήματος Μεταμόρφωση – Υλίκη του Αυτοκινητοδρόμου ΠΑΘΕ όπως τροποποιήθηκε, ανανεώθηκε και ισχύει ως προς τον σχεδιασμό, κατασκευή και λειτουργία του Α/Κ Βαρυμπόμπης με την προσθήκη των προσωρινών έργων στον κόμβο των οδών Ελαιών και Ερμιόνης, στην περιοχή Αδάμες του Δήμου Κηφισιάς», καθώς και της σχετικής Μελέτης Κυκλοφοριακών Επιπτώσεων (ΜΚΕ), η οποία άλλωστε δεν μελετά και δεν προβλέπει καθόλου τις επιπτώσεις κατά τη λειτουργία, δηλαδή τις μόνιμες, αλλά μόνο κατά την κατασκευή των έργων!
  • Ζητά από το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής να την απορρίψει, όπως παρομοίως έπραξε και στο παρελθόν και από τα αρμόδια Υπουργεία Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, καθώς και Περιβάλλοντος και Ενέργειας να μην την κυρώσουν.
  • Αντιτίθεται, για πολλοστή φορά, στην εγκατάσταση των διοδίων στους Α/Κ Βαρυμπόμπης – Αγ. Στεφάνου, που επαναφέρει η μελέτη -παρά τις σχετικές ανακοινώσεις, πρώην και νυν Υπουργού- και των έργων που συνοδεύουν αυτήν, αλλά και σε κάθε είδος και μορφή διοδίων στην περιοχή μας.
  • Τα πλευρικά, αλλά και κάθε διόδια, θα επιβληθούν σε αστικές μετακινήσεις και θα υποβαθμίσουν σημαντικά κυκλοφοριακά και περιβαλλοντικά το οδικό δίκτυο και τις γειτονιές του Δήμου μας, αφού εκεί θα διεισδύσει η υπερτοπική κυκλοφορία για να αποφεύγει τα διόδια.
  • Η προβλεπόμενη, από τη μελέτη, διακοπή λειτουργίας της γέφυρας Βαρυμπόμπης τουλάχιστον για δύο έτη όπως εκτιμούμε, θα αυξήσει τον κυκλοφοριακό φόρτο, τόσο στους δύο παραδρόμους δυτικό και ανατολικό της Ε.Ο., όσο και στο εσωτερικό οδικό δίκτυο από 160% έως 250%! Ομοίως και ο προτεινόμενος κυκλικός κόμβος (round about) στην Ελαιών/Ερμιόνης θα έχει δυσμενέστατες επιπτώσεις (κυκλοφοριακές και περιβαλλοντικές) στη συνοικία των Αδαμών, αφού διεισδύει στον αστικό ιστό κατά 500-600μ.
  • Προγραμματίζει την περαιτέρω ενημέρωση της τοπικής κοινωνίας και όλων των αρμοδίων αρχών, καθώς και σχετικών εκδηλώσεων διαμαρτυρίας που θα κλιμακωθούν εφόσον χρειαστεί.

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet