1.400 κλήσεις στο πρώτο δίωρο λειτουργίας του Τηλεφωνικού Κέντρου Βοήθειας και Πληροφόρησης για τον Κορωνοϊό
Κοινωνία

1.400 κλήσεις στο πρώτο δίωρο λειτουργίας του Τηλεφωνικού Κέντρου Βοήθειας και Πληροφόρησης για τον Κορωνοϊό

Μεγάλη ήταν η ανταπόκριση των πολιτών της Αθήνας στο Τηλεφωνικό Κέντρο Βοήθειας και Πληροφόρησης για τον Κορωνοϊό 214 2142000 που έθεσαν σε λειτουργία το μεσημέρι της Δευτέρας 16/3 η Περιφέρεια Αττικής και ο ΙΣΑ, με τη συμμετοχή εθελοντών ιατρών, ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών.

Μέσα στο πρώτο δίωρο της λειτουργίας του το Κέντρο δέχθηκε περισσότερες από 1.400 κλήσεις, εκ των οποίων απαντήθηκαν οι 600. Το 74% των κλήσεων αφορούσε οδηγίες για ιατρικά θέματα, ενώ το 6% την ανάγκη ψυχολογικής υποστήριξης. Ένα ποσοστό 7% έθεσε θέματα κοινωνικής παρέμβασης. Το 84% των κλήσεων ήταν από τον Νομό Αττικής, το 4% από τον Νομό Θεσσαλονίκης και οι υπόλοιπες κλήσεις έγιναν από άλλους νομούς.

Οι εθελοντές γιατροί ψυχολόγοι και κοινωνική λειτουργοί κατέβαλαν μεγάλη προσπάθεια να ανταποκριθούν σε όλες τις κλήσεις και να ενημερώσουν τους πολίτες.

Σχολιάζοντας το θέμα ο περιφερειάρχης Αττικής και πρόεδρος του ΙΣΑ, Γιώργος Πατούλης, τόνισε τα εξής:

«Ευχαριστώ θερμά τους εθελοντές που στηρίζουν τη σημαντική αυτή προσπάθεια για την ενημέρωση και στήριξη των πολιτών στις κρίσιμες αυτές ώρες που περνά η χώρα μας. Ζητάμε την κατανόηση του κόσμου γιατί γίνεται μεγάλη προσπάθεια από τους εθελοντές να ανταποκριθούν στις κλήσεις. Προσπαθούμε να καλύψουμε την ανάγκη ενημέρωσης και να διορθώσουμε λάθη που είναι πιθανόν να γίνεται λόγω της ταχύτητας των εξελίξεων. Για παράδειγμα, είδαμε τον χαρισματικό ηθοποιό στο νέο σποτ για τον κορωνοϊό να μπαίνει με τα παπούτσια στο σπίτι κάτι που είναι λάθος. Μένουμε στο σπίτι, αλλά τηρούμε και εκεί σχολαστικά κανόνες υγιεινής. Θέλω να διαβεβαιώσω ότι θα είμαστε εδώ στη μάχη της ενημέρωσης και της προστασίας των πολιτών και ειδικά των ευπαθών ομάδων».

Σχετικά άρθρα

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet