ΕΡΓΟΣΕ: Υπεγράφη η σύμβαση για την κατασκευή του σιδηροδρομικού έργου στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο
Οικονομία-Αγορά

ΕΡΓΟΣΕ: Υπεγράφη η σύμβαση για την κατασκευή του σιδηροδρομικού έργου στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο

Παρουσία του Έλληνα πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών Γιώργου Κααραγιάννη και του διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστου Βίνη, υπεγράφη σήμερα (22/11), κατά τη διάρκεια ειδικής τελετής στην είσοδο της σήραγγας Παναγοπούλα στην Αχαΐα, η σύμβαση για την κατασκευή του σιδηροδρομικού έργου στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο, που αποτελεί ένα ακόμη ορόσημο στην πορεία προς την ολοκλήρωση κρίσιμων έργων αναβάθμισης του κεντρικού σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας.

Ανάδοχος του έργου είναι η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – Μυτιληναίος Α.Ε.. Το κόστος του έργου ανέρχεται στα 129,5 εκατ. ευρώ, ενώ οι εργασίες αναμένεται να διαρκέσουν 36 μήνες.

Για το έργο έχει εξασφαλιστεί συγχρηματοδότηση από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από το ΕΣΠΑ 2014-2020, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ).

Η κατασκευή διπλής σιδηροδρομικής γραμμής και η εγκατάσταση σύγχρονων σιδηροδρομικών συστημάτων ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης με ETCS στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο που προβλέπει το έργο, αναβαθμίζει την ασφάλεια, τη μεταφορική ικανότητα του δικτύου και την καλύτερη εξυπηρέτηση και άνεση του επιβατικού κοινού.

Συγκαταλέγεται στα έργα συνολικού προϋπολογισμού 515,3 εκατ. ευρώ, τα οποία έχουν ως τελικό στόχο τον εκσυγχρονισμό και την αναμόρφωση συνολικά του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου.

Συγκεκριμένα, το αντικείμενο του έργου αφορά σε κατασκευή:

  • 28,8 χλμ διπλής σιδηροδρομικής επιδομής
  • 4 σιδηροδρομικών στάσεων (Ροδοδάφνη, Σελιανίτικα, Καμάρες, Άγιος Βασίλειος)
  • 3 σιδηροδρομικών σταθμών (Ψαθόπυργος, Αραχωβίτικα και Ρίο)
  • ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων εντός της σήραγγας Παναγοπούλας,
  • συστήματος αμφίδρομης σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση και ETCS επιπέδου 1.
  • συστήματος ηλεκτροκίνησης
  • συστήματος τηλεπικοινωνιών.

Αναφορικά με την υπογραφή της σύμβασης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστος Βίνης σημείωσε: «Τα τελευταία τρία χρόνια με σταθερό βηματισμό και σε απόλυτη συνεργασία με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε κομβικά έργα, προσηλωμένοι στην προσπάθεια για την ταχύτερη δυνατή αναβάθμιση του ελληνικού σιδηρόδρομου.

Η κατασκευή αυτού του έργου, μας φέρνει ακόμη ένα βήμα πιο κοντά στη στρατηγική στόχευση να αποκτήσει η χώρα μας ένα σιδηροδρομικό δίκτυο, αντάξιο των σύγχρονων αναγκών στον τομέα των μεταφορών».

Σχετικά με την ΕΡΓΟΣΕ

Η ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. συστάθηκε το 1996 ως θυγατρική εταιρεία του ΟΣΕ και ανήκει στις ΔΕΚΟ. Αποστολή της εταιρείας είναι η ολοκλήρωση ενός σύγχρονου σιδηροδρομικού δικτύου που θα αποτελέσει σημαντικό αναπτυξιακό πυλώνα για την ελληνική οικονομία και κοινωνία, συμβάλλοντας στην ασφάλεια και ταχύτητα των μεταφορών ανθρώπων, αγαθών και εμπορευμάτων. Στο πλαίσιο αυτό, η ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. διαχειρίζεται σήμερα τα έργα εκσυγχρονισμού των σιδηροδρομικών γραμμών και εγκαταστάσεων του ΟΣΕ που συγχρηματοδοτούνται από τα Επιχειρησιακά Προγράμματα του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου αναφοράς (ΕΣΠΑ) 2014-2020 από το Χρηματοδοτικό Μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη» (Connecting Europe Facility- CEF) 2014-2020 καθώς και έργα με αμιγώς εθνική χρηματοδότηση που είναι αναγκαία προκειμένου να ολοκληρωθούν οι επενδύσεις των συγχρηματοδοτούμενων Προγραμμάτων. Η εταιρεία απασχολεί σήμερα περισσότερα από 200 έμπειρα και άριστα καταρτισμένα στελέχη, ενώ παρέχει τις υπηρεσίες της για περισσότερες από δύο δεκαετίες ανταποκρινόμενη αποτελεσματικά και με αξιοπιστία στην υλοποίηση των έργων μέσω της άρτιας οργάνωσης, δομής και συστημάτων που διαθέτει.

Σχετικά άρθρα

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet